4. fejezet

838 45 4
                                    

Másnap reggel mindannyian a konyha asztal körül ültek és Namjoont hallgatták, aki az aznapi programot ecsetelte.

- Tehát! Reggeli után van egy fél óránk összekészülni, aztán irány a cég. Ott délig táncpróba, aztán 3-ig énekpróba és a délutánunk elvileg szabad, ha nem tesznek be semmit. Én arra gondoltam, hogy írhatnánk KÖZÖSEN egy dalt végre. Vannak ötleteim, úgyhogy rátok van bízva.

- Szuper!  A dalírás nagyon jó ötlet! Szuper gondolataid vannak Nam! Úgyis rég csináltunk valami programot közösen, már igazán ránk fér kicsit a csapatterápia... – nevetett Jin a saját „viccén”, míg a többiek ezt figyelmen kívül hagyva bólogattak.

Evés után mindenki elment összepakolni a cuccát, kivéve Taehyung. Ő már reggeli előtt kész volt mindennel, hogy most véghez vihesse gonosz tervét. Jungkook előző esti zavarba hozását akarta megbosszulni, és már a fejében is volt, hogy hogyan tegye.

Csendben kiosont a konyhába, majd onnan az ecetes üveget elhozva lopakodott a fürdőbe, ahol nagy szerencséjére nem volt senki. Gyorsan kezébe vette a maknae fogkeféjét és az ecetbe mártotta, aztán visszatette a helyére. Kislisszolt a helységből, eltette a helyére a bizonyítékot és a szobájába ment, ahol Jungkook éppen a táskáját cipzározta össze.

- Te kész vagy Tae? – kérdezte meg a még mit sem sejtő fiatalabb az ágyán izgatottságát elrejtő idősebbet.

- Nem, még nem mostam fogat. – folytatta tervét a kérdezett. – Te?

- Már nekem is csak az hiányzik.

- Szuper, akkor megyünk együtt? Utálok egyedül fogat mosni.... – görbítette lefelé a száját Taehyung. Jungkook csak elmosolyodott és megragadva a másik karját indult meg a fürdő felé.

Beléptek a helységbe, ahol csak Hoseok volt, ő is ugyanazzal a céllal, mint a másik kettő. A legfiatalabb kivette a fogkeféjét, nyomott rá a fogkrémből és úgy kezdte el sikálni a fogait. Ám alig pár másodperc után egy grimasz jelent meg az arcán, majd a mosdókagyló fölé hajolt és kiköpte a szájában lévő fogkrém-nyál keveréket.

- Fúúúúj! Ez micsoda? Undorító! Mi ez a fogkrém? – gyorsan ivott egy pohár vizet, de még az sem segített eltüntetni a szörnyű ízt. – Mi ez? – kérdezgette, miközben folyamatosan köpködött, hátha enyhül az érzés.

Tae idáig bírta, kibuggyant belőle a nevetés, mire a másik kettő értetlenül nézett rá kerek szemekkel. Az énekes elterült a földön annyira röhögött, ekkor pedig Jungkooknak kezdett gyanús lenni a dolog, hogy bolond barátja tett valamit.

- Mit csináltál te...? – kérdezte fenyegetően a másikat, mire az nevetve előadta a gonosz tervét.

- Ami... amikor tegnap este zavarba hoztál... bosszút... bosszút fogadtam ellened. És.... – kezdett megint rázkódni a válla – és ezért... ezért ecetbe mártottam a fog... fogkeféd! De az arcod mindent megért! – fulladt megint röhögésbe.

Jungkook arcán ezernyi érzelem tükröződött, végül csak megindult Tae felé, aki erre felpattant és futásnak eredt. A még mindig döbbent J-Hope egy ideig még csak állt ott, de aztán szélesen elmosolyodott és lerakva a fogkefét a kezéből indult meg a két kergetőző személy után.

- Csak kerülj a kezeim közé Kim Taehyung, akkor olyat kapsz, hogy nyulat fogsz! – kiabálta Jungkook a nevetve menekülőnek, aki a kanapé háta mögé futott, így akadályt képezve kettejük között.

- Megérdemelted! És addig kapsz még ilyeneket, amíg ki nem szedem belőled az igazat. – mondta határozottan az idősebb.

- Azt lesheted! - Jungkook hirtelen fogta magát és átugrott a kanapén, a másik pedig meglepődöttségében nem tudott elfutni, így a lendülettől elestek mindketten. A fiatalabb nem volt rest és elkezdte csikizni Taehyungot, mire az nevetve kezdett tiltakozásba.

Az Ismeretlen hangja - Jungkook ff.Where stories live. Discover now