Bir Mutfak Faciası

57 8 8
                                    

Şelalelerden geçerken Undyne'nin evinin önüne geldim. Kapıyı tıklatıp tıklatmamak arasında kalmıştım. Tam kapıyı çalıyordum ki Undyne kapıyı açtı. Göz göze geldik. Birkaç saniye öylece baktık.

Undyne: Burada ne arıyorsun..?

Ben: Şey... Seni görmeye.. Hani bilirsin.

Undyne: Eğer ölümün bir işe yaramıyor olmasaydı seni çoktan öldürmüştüm. Yani canımı sıkma, ve buradan GİT! Seni ÖLDÜRÜRÜM.

Ben: Neden böyle yapıyorsun?

Undyne: Ne yani? Seninle arkadaş olmamı falan mı bekliyorsun? İstediğin bu mu?

Aklıma bir plan gelmişti.

Ben: Arkadaş olmak? Seninle mi? Asla!

Undyne: Nasıl yani?!

Ben: Sen benimle arkadaş olamayacak kadar eziksin!

Undyne: Hiç de bile!! Ben istediğim her şeyi başarabilirim! Seninle arkadaş olabilirim tamam mı?!  Hem de öyle yakın arkadaş olacağız ki kaybetmenin tadını güzelce çıkaracaksın!!! 

Ben: Pekalaaaa *Hınzırca güler*

*5 dakika sonra*

Undyne: Herneyse... Sanırım artık Papyrus'larda kalmalıyım. *Ev yandı*

Ben: Kusura bakma, sanırım benim yüzümden oldu... 

Undyne: Hadi ama moruk! Sana yemek dersi vermeye çalışırken tüm evi yakan bendim! 

Ben: Bu arada... Undyne.

Undyne: Evet?

Ben: Sır tutabilir misin?

Undyne: Sanırım.

Ben: Gerçekten bana güvenebilmen için, en azından bunu yapmak istiyorum.

Undyne: Kimseye söylemem çaylak.

Ben: Saat tam gece 12'de Yankı Çiçeği Bataklığı'nda ol. Bilmen gereken bir şey var.

Undyne: Nedenini sormayacağım... Olur.

Ben: Hoşçakal! Gitmem gerek!

Undyne'ın yanından ayrılıp güneye doğru gittim. Birden Alphys beni aradı.

Ben: *Açar* Alo?

Alphys: LİLY!!!YARDIM-!!???!! *Parazit* ☝☜☹👎İ📬 ☞☜☹✌😐☜❄📬 *Kapandı*

Neler oluyordu ve Alphys'in sesi neden kesilmişti!? Sondaki ses... Tanıdıktı?....

UNDERTALE: UNDERSTARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin