Şelalerde ilerlerken Napstablook'la ve Shyren'le uzun süre takılmıştım. İyi zaman geçirmiştim. Undyne ile karşılaşıncaya kadar. Şu an Undyne tam karşımdaydı. Bildiğim kadarıyla şu "ASGORE" denenin muhafızlarındandı. Undyne ruhumu almak için burdaydı. Ama alması imkansızdı.
Ben: HEY! Aaa... UNDYNE!
Undyne: HA? SEN KONUŞABİLİYORMUYDUN BÜCÜR?
Ben: Bu dediğini görmezden geleceğim, herneyse önceden söyliyim ruhumu alman imkansız.
Undyne: NEDENMİŞ O?
Ben: Çünkü ruh takası yaptım.
Undyne: KİMİNLE?!
Ben: Ugh... Tanıyıp tanımadığını bilmiyorum ama, Sans denen bir iskeletle.
Undyne: ... Ne. O sana güvenmiş olamaz ispatla. SANS'I ÇAĞIR!
Ben: Umm... Beklemen gerek. Çağırıp gelirim.
Undyne: Bidakka... BU KAÇMAK İÇİN BAHANE! BURDA KAL! BEN ÇAĞIRACAĞIM.
Etrafıma çıkamayacağım şekilde birkaç mızrak dizdi. Burda hapistim. Gitti ve 3 dk sonra kolunda Sans'ı taşıyarak geri geldi.
Undyne: Sans bana anlattı. AMA YİNEDE İNSAN RUHUNA İHTİYACIM VAR!!! SANS! İNSANDAN RUHUNU GERİ AL VE ONUNKİNİ BANA VER!
Sans'a baktım.
Sans: Undyne, olmaz.
Undyne: ?!?!?!?
Sans: Artık ben bu insanı, korumam altına aldım. O sözlerinde ciddi ve... Canavar ırkının tek umudu.
Undyne: EVET, VE RUHUNA İHTİYACIMIZ VAR!
Sans: Vermeyeceğim.
Undyne: Sans... Canavarları kurtarmanın tek yolu, 7. ruh. Onu vermelisin.
Sans: Veremem. Çünkü ben, insanı, Lily'i önemsiyorum. Sen de öyle yapmaya başlasan iyi edersin.
Ben: Sans.
Sans: ?
Ben: Ruhumu ona göster.
Sans: A-ama..
Ben: Sorun yok.
Undyne ruhumu görünce;
Undyne: Sen... SEN İNSAN DEĞİLSİN. CANAVAR DA. NESİN SEN???
Şimdiye kadar lanetimi Toriel dışında kimseye göstermemiştim. Biraz daa zamana ihtiyacım vardı.
Ben: Ruhumu almaya çalışırsan. Toza dönüşecek. Yani unut bunu. Tamamen yok olacak.
Undyne dizlerinin üstüne çöktü.
Undyne: Asla... Asla buradan kurtulamayacağız... Asla.
Kalktım. Undyne'a doğru yürüdüm. Eğildim. Ve ona sarıldım. Undyne'ın gözleri büyüdü.
Ben: "Söz veriyorum. Canavarları kurtaracağım. Ölecek olsam da. Çünkü benim hayatım, sizsiniz..."
.
.
.
"I'll promise. I'll save the monsters..."Sarılmama karşılık verdi.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNDERTALE: UNDERSTARS
FanfictionTek hayali... Bir geleceğinin olmasıydı. Gündüz ve gece, insan ve canavar. Lily'nin laneti, gündüz bir insan, gece bir yaratık olmasıydı. İnsanlar onu dışladı. Hayatından nefret etmişti. ÖLMEK İSTİYORDU. Ta ki intihar etmek için Ebott Dağına çıkıp y...