Acı

66 8 16
                                    

Deli gibi koşuyordum. Karaltan'a hemen ulaşmalıydım. Koştum, koştum, koştum. İşte Şelaleler'in son odasındaydım. Orayı da geçince, Papyrus'u gördüm. Önünde... Önünde bir İNSAN vardı! Ve o insanın elinde de... Bıçak. Papyrus ona kollarını açmıştı. Kız ona yaklaşmaya başladı. Neler olduğunu kavrayınca birden Papyrus'un önüne atladım ve!!!....

.
.
.

(Sans'ın gözünden)

Bir an... Bittiğini sandım. Bir an... Ölücek sandım. Papyrus... Seni koruyamadım. Yetişemedim. Ama sonra, onu gördüm. Kendi canını Papyrus için feda edebilecek olan o yıldız kaydı. İçimdeki Lily'nin ruhu. Çatladığını hissettim. O bıçak artık, onun göğsündeydi.

(Lily'nin gözünden)

Sans: LİLY! LİLY! UYAN!!! LİLY LÜYFEN!

Papyrus: LİLY!!!

Yavaşça gözlerimi açtım. Sans ve Papyrus başımdaydı. Başımı diğer yöne çevirdiğimde kız kaçıyordu.

Ben: Sans... Üzgünüm... O k-.. kaçtı...

Ağzımdan bir kaç damla kan çeneme doğru indi. Sonra olan oldu. Yavaşça toza dönüşmeye başlıyordum.

Sans: Lily... S-sen.. LİLY!!

Ben: Beni... Yıldıza götür.. Karaltan'ın girişindeki...

Sans beni kucağına aldı, ve oraya ışınladı. Sonra son bir çaba ile kaydettim.

Ben: Eğer birkaç saniye dahi geç kalsaydık gidiciydim ha?

Gülümsedim. Sans bana baktı.

Sans: Eğer öyle olsaydı, sıfırlardım.

Ben: Hayır yapamazdın. Ruhum yok olurdu ve sonsuza dek benden kurtulurdunuz.

Sans'ın bunu söyleyince gözleri doldu. Hayır, ağlamadı. Ama gerçekten, GERÇEKTEN üzülmüştü. Birden... Bana sarıldı.

Sans: Lily, sen... Sen yeryüzünü görmüş olan o meleksin. Canavarları kurtarmaya gelen...

.
.
.

"Fallen Angel"

UNDERTALE: UNDERSTARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin