8-Alphys

54 9 12
                                    

Karanlık koridorun biraz ilerisine gidince birden ışıklar açıldı. İçeri Sarı Kertenkele tarzı bir canavar girdi. Beyaz önlüğü ve gözlükleri vardı. Beni görünce panikledi.

Canavar: Olamaz! Bu kadar erken geleceğini beklemiyordum, daha hazırlık bile yapmadım şu üstümdekilere bak ve ayrıca...

Sustu. Bana bakıyordu. Hiçbirşey söylemedim.

Canavar: Um... Heyo! Ordamısın? Ben Dr. Alphys. Kraliyet bilim canavarıyım.

Ben: Ben de Lily!

Alphys: Tanıştığımıza memnun oldum.

Ben: Ben de.

Duvardaki Tokyo Mew Mew anime posterini gördüm.

Ben: Oh! ANİME Mİ İZLİYORSUN?!

Alphys: ANİME BİLİYOR MUSUN?!

Alpy & Ben: EVEETT!!!~

Alphys: Bu gün burda kalmaya ne dersin? Konuşmam gerekenler var, hem anime izleriz.

Ben: Tabii.

Alphys: Tamam ozaman. İlk olarak, lanetinden bahsetsek?

Ben: Ne?! Oh. Doğru ya. Kameralar.

Alphys: Evet...

Alphys sırrımı biliyordu. Bu konu hakkında biraz konuştuk.

Alphys: Ruhun hakkında biraz test yapmak isterdim ama... Takası çoktan yaptın...

Ben: Öyle...

Alphys: Ve bir sorum var.

Ben: ?

Alphys: Sans'tan hoşlanıyor musun? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben: HA?! NE?! HAYIR! NİYE SORDUN Kİ BÖYLE BİRŞEYİ ŞİMDİ...?! ⁄(⁄ ⁄•⁄▽⁄•⁄ ⁄)⁄

Alphys: Ben cevabımı aldım.
~ ̄▽ ̄~

Ben: ... Masanın üzerindeki "Undyne Anime Versiyon♡" isimli resimlere bakarsak sen de Undyne'dan hoşlanıyorsun.

Alphys: HAAAA?!..... (灬º皿º灬)

Ben: Eheueheueheu

Bir süre sonra Alpys anime izlemeyi önerdi. Kabul ettim. Birbirimize Undyne ve Sans hakkında saçma sapan şeyler anlattık. (;_:) Sonra tekrar anime izledik.

Ben: One Punch Man izleyelim.

Alphys: Ya, Ao Haru Ride Falan izlesek?

Ben: O zaman Full Metal Alchemist Brotherhood izleyelim.

Alphys: Kamisama Hajimemashita?

Ben: NEDEN SÜREKLİ SHOUJO İZLİYORSUN?!

Alphys: NEDEN SÜREKLİ SHOUNEN İZLİYORSUN?!

Ben: Peki ilk seninkileri izleyelim.

Alphys: Pişman olmayacaksın.

Animeyi açtık. Başta cidden sıkıldım. Ama sonra KAFAYA TAKTIM.

(...)

Ben: HAYIR YANİ NEDEN ÇOCUK O KIZI KULLANIYOR VE DİĞER KIZA YAVŞIYOR ANLAMIYORUM.

Alphys: Sakin ol...

Ben: Agh... Peki.

Güldük.

Ben: Yarın sıra benimkilerde.

Bir an, en önemli amacımı unuttuğumu fark ettim. Yoluma devam etmeliydim.

Ben: Ve aah... Yoluma da devam etmeliyim.

Alphys: Ah, sana yardım edeceğim. Buradan. Hacker yeteneklerimle tabi heheh.

Ben: Sağol (^u^)

Alphys: Ah sana nasıl olur da telefon numaramı vermem? Dur kaydediyim.

Telefonumu verdim. Daha doğrusu Toriel'in verdiği telefonu.

Alphys: Ne?! İnanmıyorum! Bu telefon milattan önce kalma gibi! Dur senin için geliştireyim.

Ben: Alphys, pek vaktim yok.

Alphys: Uzun sürmez.

Telefonu aldı, gerçekten de 1 dk sonra geri geldi. Telefondaki değişiklik görülmeye değerdi.

Alpyhs: Hoşçakal!

Ben: Boİ!

...




UNDERTALE: UNDERSTARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin