Capitolul 9:Noi??

659 20 0
                                    

Din capitolul anterior:Apoi mergem la Cristi si Vlad in camera si inchidem usa..

Eu:Sii ce facem??

Cristi:Domane jur ca ei sunt handicapati!!!

Eu:De ce ar crede ca intre noi este ceva,adica suntem cei mai buni prieteni.

Cristi:STIU,si nu as vrea ca sa stricam ceva in prietenia noastra.!?

Eu:Nici eu!!

Cristi:Emma...

Cristi se apropria de mine,pana cand mai erau decat 2 cm intre noi.

Eu:Ce faci?!

Cristi:Am vrut sa iti multumesc,tu esti aia care mi-a deschis inima dupa cea mai mare suferinta a mea,daca te-as pierde si pe tine as murii,la proptiu.

Eu:Cristi,te rog nu mai spune asa ceva,teee roog,nu o sa mori,voi fii aici mai auzit,si ii pun eu o mana pe obraz si ii steg lacrima care cadea.

Cristi:Daca nu erai tu nu stiu ce s-ar fii putut intampla.

Eu:Sunt aici,ok

Cristi:Multumesc!

Ne uitam unul in ochii celulilalt,doamne prin cate a trecuy baiatul asta,pot sa simpt,dar nu este gata sa imi spun si accept asta,cand va fii gata imi va spune.

Eu:Si iubita ta??

Cristi:AHH,nu stiai ca ne-am despartit??

Eu ma prefaceam ca nu stiu si zic:

Eu:De ce va-ati despartit??

Cristi:Eu nu o iubeam,bine adica nu simteam nimic pentru ea.

Eu:Atunci de ce ai mai stat cu ea daca nu iti placea??

Cristi:Pentru ca am vrut sa uit!!!

Eu:De ce,de cine??

Cristi:De..de..t..nu conteaza!

Eu:Nu serios zi-mi!!

Cristi:Nimic important,iti spun maine,ok??Ahh tu ai mai avut pe cineva???

Eu:Da!?

Apoi imi curge o lacrima,si dupa inca una,dupa mi-le sterg extrem de repede.

Cristi:Te-a ranit nu??

Eu:Nu conteaza!

Cristi:Emma,zi-MI!!spune el extrem de nervos!!

Eu:Da ma ranit esti fericit??

Dupa spusele mele Cristi vine si ma ia in brate,exact atunci Gabi bate la usa.

Gabi:Porumbeilor,haideti,eu trecut 30 de minute!!

Cristi:Da venim acuma.

Eu:Stai ma duc sa deschid usa.

Ma duc eu deschid usa si dupa toti sar pe noi.!?

Vlad:Ce ati facut ma perversilor??

Cristi:Dute dreacu' de prost.

Eu:Nimic nu sa intamplat,ne vedeti desbracati??

Gabi:Poate va-ti imbracat la loc!?

Eu:Doame la ce va ganditi??Suntem cei mai buni prieteni,nu am face asta niciodata!!!

Cristi:Exact!!!

Stef:Ok poate,poate nu sa intamplat nimic poate da,acumaa HAIII LA JOCC!!!

Si incepem toti sa radem!

Vlad P.O.V

Eu:Iubire putem sa vorbim??

Gabi:Da sigur!?

Eu si Gabriela mergem in alta camera si eu ii spun:

Eu:Jur ca intre Emma si Cristi se intampla ceva!!

Gabi:Stiuu,si cum facem??

Eu:Cristi a spus ca maine se duce pe plaje...nu apuc sa spun ca Gabi zice

Gabi:Si Emma...

Eu:Perfect!Ii lasam pana maine,si iti spun eu tie ca ei acolo o sa devina un cuplu!

Gabi:Crezi,adica ai putea avea dreptate,de cand Emma a venit Cristi nu mai este the typical bad boy!

Vlad:Ai observat si tu??

Gabi:Toata scoala a observat,dar nimeni nu stie cum sau cine!!?

Vlad:Doamne ei sunt meniti sa fie!!!

Gabi:Adevarat,deci vedem ce se intampla maine,acuma haide sa vedem ce fac!!

Emma P.O.V

Intre mine si Cristi totul este din ce in ce mai bine si inca sunt curioasa de la faza cu ca a stat cu fufa aia din cauza de a uita pe cineva,sunt tare curioasa sa aflu cine este,si daca il va rani pe Cristi sa vezi ce o sa ii fac eu ei!!Totul a decurs bine dupa am plecat acasa pe la vreo 10,mama era deja la munca cand am enit eu asa ca m-am pus direct la somn,fetele nu au mai stat la mine astazi si au plecat acasa,nu aveam ce sa fac si am adormit.

A doua zi nu a fost mare chestie,ma pregateam pentru *intalnirea* mea Cristi(nu felul ala de intalnire).Era ora 13:56 si aud ca bate cineva la usa,era....

Aflati ce se intampla in capitolul urmator,va multumesc pentru toti aceii ochisori,nu uitati daca va place va rog da-ti un vote pentru ca inseamna mult pentru mine,pup😘😘


Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum