Era,Cristi,cu o fata......cum poate acum 2 zile spunea ca inca ma iubeste si acuma!De ce reactionez asa?Adica suntem decat prieteni,nimic mai mult asta am vrut eu nu?Nuuuuu!!Stef:Scuze esti bine?
Eu:Nu adica de ce as fii suparata!?
Stef:Pentru ca te imseala!
Eu:Nu suntem impreuna!
Stef:CEE?!
Eu:Suntem decat prieteni.....nimc mai mult!
Stef:Staii CEE?!*si incepe ea sa rada*
Eu:Ce?
Stef:Prieteni mor!
Eu:De ce?
Stef:Serios Emma?Voi doi nu o sa puteti sa fiti prieteni pentru prea mult!
Eu:De ce toata lumea spune asta!
Stef:Pentru ca asa este!
Eu:Ma duc sa le spun buna,adica suntem prieteni nu?
Ahhhh,de ce toata lumea spune asta!Si de ce ma simpt ca vreai sa le dau o palma la amandoi?Stef inca radea,eu mi-am dat ochii ochii peste cap si m-am dus spre Cristi.Fix atunci se sarutau.Sangele fierbea in mine,era asa de intens.Trebuie sa o i-au pe aia de langa el.
Eu:Buna Cristi!*si dupa o da pe fata aia la o parte si se uita la mine nepasator.
Cristi:Ce vrei?
Eu:Asa se vorbeste?
Cristi:Da,cum vrei sa vorbesc cu tine?
Eu:Serios?!Parca eram prieteni.
Fata de pe banca,care cred ca este iubita-sa,se uita la noi nedumerita.
Cristi:Si,nu mai esti iubitaea sa ma comport frumos cu tine!
Eu:Cristi!Ce tot ai?
Cristi:N-am nimic,asta am fost tot timpul decat ca tu nu stiai.
Eu:Toti stim ca nu erai asa!Te-ai schimbat!Nu mai esti Cristi pe care il stiam esti acela din prima zi in care ne-am intalnit!
Fata de pe banca:Imi explica si mi-e cineva ceva?
Eu:Stai ca iti spun eu.Eram impreuna acum 3 ani si....
Cristi:Si nimic!
Eu:De ce nu ma la-si sa-i spun!
Fata:Ce sa imi spui!
Cristi:Mai taci!
Eu:Cristi,nu mai esti cine erai.zNu putem fii prieteni daca te comporti asa cu mine.
Fata:Stai voi acuma sunteti prieteni?
E&C:DA!
Fata:Nu vreau sa imi rupii si mi-e inima pentru ea!La revedere.
Cristi:Nu stai....UITE CE AI FACUT!
Eu:Ce am facut?
Cristi:PA!
Eu:PA!
Si eu plec nervoasa spre Stef si,Cristi spre bloc.
Stef:Sii?
Eu:SII E UN BOU!
Stef:Cum a fugit aia de voi,va certati ca doi copii!*spune ea razand cu lacrimi*
Eu:Ohh,mai taci!
Stef:Ce sa intamplat cu el,serios acuma?
Eu:Ce sa se intample e din nou un monstru fara setimente.
Stef:Asta e rau....
Eu:Nu ma interseaza!
Stef:Emma?!Esti cea care la facut bun acum 3 ani,poti si acuma!Chiar nu mai simpti nimic pentru el?
Eu:Asta nu conteaza!Si nu nu mai pot si nu mai vreau sa il mai schimb poate sa fie cum vrea!
Stef:Nu te mai mintii singura!Si CE inca il mai iubesti?
Eu:Nu....adica DA,defapt NU,adica nu stiu!
Stef:OMG,tu inca il mai iubeati!
Eu:Si mai esti cu Bogdan?
Stef:Nup....dupa ce ai plcat tu a disparut....
Eu:Imi pare rau....va statea bine impreuna.Il iubeai?
Stef:Nu cred ca am ajuns pana acolo.Cred ca era decat o atractie fizica...
Eu:Arata bine nu am ce sa comentez aici.
Stef:HEY!Bine ai dreptate...*si incepem sa radem*
Imi era dor de asta,ca p vremuri,decat ca fara Gabriela.Iminera dor de ea dar tot nu am iertat-o.Eu cu Stef mergeam si vorbeam dupa aud ca ma striga cineva:
..X:Emma?
Cine oare este?Era Emma chiar asa de geloasa?De ce Cristi este din nou asa?Vor mai fii impreuna sau macar prieteni?Afla in urmatorul capitol si nu uita daca iti place sa sa lasi un vote pentru ca inseamna enorm penteu mine,pup😘😘
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)
FanficEmma este o fata normala din Constanta,ea nu intalnise pe nimeni faimos pe youtube sau o vedeta,dar viata ei se schimba imediat cand trebuie sa isi schimbe scoala din cauza unui accident care nimeni nu trebuia sa stie,ea ii ura pe gemenii Munteanu,d...