Capitolul 40:De unde stie?!

379 18 10
                                    

Eu:Nu stiu cine esti,lasa-ma in pace!

Nr.Ascuns:Mai amintesteti acum 3 ani mai bine....

Eu:Tu esti ala care ma facut sa ma mut!DIN CAUZA TA!

Nr.Ascuns:O papusa,stiu mai multe decat ai putea crede.Poate ca Cristi a facut-o pentru tine dar intrebarea era cine la facut sa te salveze!

Eu:Ce vrei sa spui?

Nr.Ascuns:Stii niciodata nu mi-a placut el.

Eu:De Cristi?!

Nr.Ascuns:Nu va sta bine impreuna.Stii papusa ca secretul tau nu poate fii ascuns pe vecie?!(da stiti la inceput v-am spus de un secret al Emme-i?!Da ala este!)

Eu:Nu,nu ai cum...nu ai deunde sa stii!

Nr.Ascuns:Chiar mi-a parut rau de tine...tipul ala....

Eu:TACI!

Nr.Ascuns:Iubitelul tau stie?De ce sa intamplat acum 4 ani?De ce tu si mama ta va-ti mutat?

Eu:Mai taci,nu stii nimic,iti dau block!

Nr.Ascuns:Nu te speria...Eu ma sperii de ce va face Cristi cand va afla.

Eu:Nu ar avea ce sa faca.A fost acum mult timp...

Nr.Ascuns:Va avea multe intrebari despre tine acuma.Si oare de ce mereu te fereai de el,de ce iti era frica,crezi ca nu va afla?!

Eu:Lasa-ma o sa-i spun la momentul potrivit.

Nr.Ascuns:Te pup papusa,si ju uita va afla la un moment dat singur si nu va fii bucuros ca nu i-ai spus nici acuma!

Sa fiu sincera mor de frica.De unde stie...Si ce voi face acuma.Nu vreau ca alt cineva sa mai afle.Este groaznic.Ce ma fac acuma,trebuie sa-i spun lui Cristi.Nu nu pot...Imi este frica de cum va reactiona...Daca o sa faca ceva stupid?!Da,dar tot va afla...Nu trebuie sa afle,chiar daca ma doare sa vorbesc despre ce sa intamplat acum 4 ani...Dar va fii dezamajit ca nu am avut incredere in el si curaj-ul de-ai spune.Si cine este acest nr.ascuns care mi-a stricat toata viata.Si cun adica,ca intrebarea este de ce a trebuit sa fiu salvata?!Trebuie sa-i spun lui Cristi si despre numarul ascuns si despre trecutul meu dureros.

Cristi:Emma?!Ce facu aici?*spune Cristi somnoros,de-abia deschizad-usi ochii*

Eu:Nu se vede?Si de ce te-ai trezit,puteai sa mai dormi!?

Cristi:Fara tine nu pot sa dorm.*vine si ma pupa pe obraz,dupa sa dus sa se spele pe fata si eu am plecat spre camera,ca sa ma schimb,pentru ca eram in prosop,si da aveam lenjerie intima pe mine.Peste 10 minute eu si Cristi ne-am dus spre bucatarie sa facem micul de jun,pentru ca ne era c-am foame.

Eu:Si ce vrei sa facem?

Cristi:Tu...nu faci nimic,eu pe partea cealalta voi face clatite americane!!

Eu:Ce?!Nu!Tu ai facut si ieri pastele acelea,e randul meu,te rog!

Cristi:Nup,iubita mea,tu te relacsezi,ok?!

Eu:Nu te las!Eu fac!*si stai ce tocmai ce a spus iubita mea?!*

Cristi:Scuze dar nu te las!

Eu:Te urasc!

Cristi:Si eu te iubesc...

Eu:POTI SA NU MAI SPUI MEREU CAND EU SPUN TE URASC,SI EU TE IUBESC!?E ENERVANT!

Cristi:Stiu ca iti place,si stiu ca si tu ma iubesti,nu trebuie sa o spui cu voce tare!

Eu:TE URASC!!!!!*dupa Cristi vine spre mine si ma saruta*

Cristi:Mai bine?

Eu:Bine poate ca te iunesc putin....*si Cristi incepe sa rada*

Dupa ce am mancat,si a iar Cristi a facut masa,pentru ca pir si simplu nu ma lasat deleoc!Si cred ca a venit timpul sa-i spun pana cand nu este prea tarziu.

Eu:Cristi,acuma trebuie sa iti spun ceva....Ceva ce nu ti-am spus pana acum,imi pare sincer ca nu ti-am povestit ce sa intamplat inainte de a ma muta la time in bloc!

Cristi:Emma ce ai,ma sperii!!

Eu:.....

Ii va spune Emma adevarul lui Cristi?!Si care e secretul acesta de care tot vorbesc?Cine este acest numar ascuns?Afla in capitolul urmator,si nu uita daca iti place sa lasi un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup!!😘😘









Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum