..X:Nu ma stii?Inseamna ca Cristi nu
ti-a spus prea multe!Eu:Cine esti,si ce sa imi spuna Cristi?
..X:Ahhh,pai eu sunt,Maya cea mai buna prietena a lui Cristi din copilarie,tu cine esti?
Eu:Inseamna ca nici tie nu ti-a spus asa de multe,eu sunt iubita lui Emma,suntem impreuna de 6 luni.
Maya:6 LUNI?Stai ce Cristi are iubita?
Eu:Da de ce?
Maya:Dupa ce a trecut cu Iulia nu credeam ca mai vrea sa se mai incurce cu alta!
Eu:Aceasta alta este iubita lui care vrea respect de la cea mai buna prietena a iubitului ei si Cristi si cu mine suntem indragostiti unul de altul si ne iubim extrem de mult!
Maya:Gata,gata am inteles,dar tot cred ca nu o sa merga,in fine uite-l pe Cristi!
Cristi:Maya ce faci cu telefonul meu?
Maya:A sunat iubita ta,*si atunci Maya a pus accent pe iubita*.
Cristi:Ok mersi!
Eu:Ce faci Cristi?Cum mai esti,esti bine,totul e ok cu filmarile?
Cristi:Da,totul este bine nu ai de ce sa te ingrijorezi!Si vreau sa iti prezint pe cineva!
Eu:Nu imi spune Maya?
Cristi:De unde stii?
Eu:Ahh pai inainte sa vii tu,am vorbit cu ea!
Cristi:Serios?Ma bucur ca va cunoasteti acuma,my everything si cea mai buna prietena a mea!
Maya:My everything,serios?*si o auzeam pe Maya spunand si incepand sa rada*
Cristi:Ce e asa de amuzant?
Maya:Doamne nu glumea Emma cand a spus ca sunteti indragostiti unul de altul!
Cristi:Lasa ca o sa iti gasesti si tu intr-o zi pe cineva!
Maya:Eu deja stiu pe cine vreau!
Cand am auzit-o pe Maya spunand asta,eram extrem de curioasa sa aflu cine este acest baiat pe care Maya "il vrea".
Eu:Si iubire cand te intorci?Sunt asa de plictisita fara tine!
Cristi:Hai te rog mai astepta doua zile si venim acasa,de-abia astept sa te vad imi e asa dor de tine!
Maya:Fratilor nu va-ti mai vazut de acum 2 zile!
Cristi:SIII?
Maya:In fine!
Eu:Nu,nu se poate,ziua ta si a lui Vlad o sa fie exact dupa ce veniti acasa!Ce aveti de gand sa faceti?
Cristi:Nu stiu si chiar nu prea imi pasa sa fiu sincer!
Eu:Pacat!*spun nepasatoare*
Cristi:Ok iubire hai ca eu trebuie sa ma pun sa dorm,maine e o zi lung!Noapte buna!
Eu:Noapte buna si tie,somn usor!
Si inchid telefonul.Maya este huh??Putin cam inrezuta,nu prea imi place de ea,dar trebuie sa ma inteleg cu ea pentru Cristi,si nu pot sa cred ca lui nu-i pasa de ziua lui de nastere!Eu nu stiu ce vreau sa fac,cred ca stand cu prieteni si familia,dar a lui Cristi va fii speciala,mai ales ca dupa ziua lui Cristi si Vlad va fii neversea,yayyyy!!!
O sa fie tare,cred?!Gata,m-am gandit prea mult,acuma este timpul sa mai dorm un pic!A doua zii de dimineata
Cristi P.O.V
Dormeam asa de bine,visand ca sunt un milionar,doamne ce frumos era pana cand....
Eu:AHHHHHH!!!MAYAA!!
Maya murea de ras,de-abia ce o puteam vedea ca eram adormit inca!
Si ne-am intors iara la trezirile noastre speciale de dimineata,serios?Mi-a turnat o oala cu apa rece pe fata,si nu stiu de unde a luat-o?!Maya:Buna dimineata,somnorila!
Eu:CE DREACU COAIE!
Maya:Lasa ca o sa iti revii tu!*spune ea lesinand de ras*
Si acuma a intrat Vlad,vazand ce sa intamplat a inceput sa rada!
Vlad:Ce ai patit ma?
Maya:A trebuit sa-l trezesc cumva nu?
Vlad:Nu CRED!!*spune el,incepand sa rada si mai tare*
Eu:O sa o platiti amanadoi,dar multumesc Maya ca mai trezit si asa trebuia sa plec!
M&V:Unde?
Eu.....
Afla unde se duce Cristi in urmatorul episod,si nu uita daca ito place sa lasi u vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘😘
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)
FanficEmma este o fata normala din Constanta,ea nu intalnise pe nimeni faimos pe youtube sau o vedeta,dar viata ei se schimba imediat cand trebuie sa isi schimbe scoala din cauza unui accident care nimeni nu trebuia sa stie,ea ii ura pe gemenii Munteanu,d...