Capitolul 11:Rezistenta

626 19 1
                                    


Cristi:Sunt gata sa iti spun ce sa intamplat...Cand aveam 15 ani,adica acum un an,am cunoscut o fata,avea toate calitatile,eram super indragostiti unul de celalalt,ea avea probleme cu parinti ei,si a spus sa fugim in lume dar eu am spus ca nu pot dupa ea a inceput sa fuga si cand sa treaca strada un tir a calcat-o,eu am fost vinovat pentru asta,am intrat in depresie,dupa cateva luni am inceput sa nu mai am inima,credeam ca nu voi mai putea si credeam ca voi mai putea iubii niciodata,pana cand in viata mea ai aparut tu...apoi lui Cristi ii curgeau doua lacrimi.

Eu:Te rog nu mai plange nu a fost vina ta,te iubesc enorm si nici viata mea nu ar mai fii la fel fara tine,apoi in sarut eu si il i-au in brate.

Dupa ce am auzit povestea lui Cristi imi venea sa plang,are atatea rani pe inima si totusi pana la urma sau bandajat aceste ranii.Am mai stat acolo o ora doua uitandune la apus,nici nu am obsevat ca era 20:00.

Eu:Cristi,iubire hai sa mergem,este 20:00.

Cristi:Esti singura diseara?

Eu:Da,de ce?

Cristi:Nimic intrebam,ok haide acuma sa le spunem si celorlalti.

Eu:Da cred ca morr sa stie ce sa intamplat,cred ca sunt la tine,cel pitin Gabi.

Cristi:Da cand am plecat era acolo,Stef plecase sa isi vada iubitul.

Pr drum Cristi imi tinea strans mana,si imi placea.Am ajuns acasa la Cristi si imediat cum am intrat le usa Vlad si Gabi ne intreaba:

Gabi:Si sunteti?spune ea cu un zambet larg pe fata ei.

Eu:Da,si il iau pe Cristi in brate si-l sarut.

Vlad:Bravo baa,felicitari,toti ochii o sa fie pe voi maine la scoala.

Cristi:Eu nu o sa vad pe nimrni am ochii doar pentru tine Emma,iubirea vietii mele.

Gabi:Ohhhhh,tu de ce nu imi spui asa Vlad?

Si dupa incepem toti sa radem.

Vlad:Bine iubirea vietii mele!

Eu si Cristi nu mai puteam,lesinam de ras.

Vlad:Noi va lasam sa va faceti de cap,nu uitati sa folositi protectie!

Cristi:Taci ma dreacu' tu vorbesti,sii arunca cu o plerna in fata lui Vlad.

Eu:Cristi haide la mine,ca sa ii lasam pe porubeii astia.

Cristi:Haide,mai spuneau de noi!di incepem sa radem.

Dupa ajungem la mine.

Eu:Si ce vrei sa facem?

Cristi:Baby eu cred ca tu stii mai bine!

Eu:Puneti pofta'n cui!

Cristi:Atunci sa vedem daca poti sa imi rezisti!

Eu:Eu o sa castig,o sa vezi!

Cristi:Tu castigi merwu dar nu si de data asta,spune Cristi cu o fata putin perversa.

Vine langa mine,incepe sa isi dea tricoul jos si dupa vine spre mine,din ce in ce mai mult,eu ma duceam in spate cu fiecare pas care el il facea,pana cand am dat de perete.Vine spre mine si pune o mana pe perete si una pe soldul meu,si coboara putin,nu mai puteam,imi venea acolo sa il iau si sa-l arunc pe pat.Apoi se uita la mine si spune cu o voce inceata si sexy:

Cristi:Mai poti mult?

Eu:Uh-huh!

Vine si ma sratuta pe gat,si simtram ca ard pana cand ii spun:

Eu:Am castigat,si il imping si fug pitin mai incolo.

Cristi:Bine,bine ai castigat dar data viitoare esti a mea!

Eu:Nu pui mana pe mine pana la 18!

Cristi:Da bine,mai vedem,dar doi ani??E pres mult!!

Eu:Astepti!

Cristi:Bine bine sefa!

Deodata aud un telefon,era a lui Cristi si el raspunde:

Cristi:Alo?

Selly:Alo,ba haidetii sa va spun ceva!?

Afla in capitolul urmator si nu uita daca iti place povestea pentru ca am lucrat foarte mult la acest fanfiction sa imi dati un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘

Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum