Se pare ca acesta este ultimul episod din Iubire Fara Sfarsit!!!!Toti:SURPRIZA!!!!*dupa toti s-ar de peste tot,nu stiam ce se intampla*
Eu:Ce?!
Stef:Totul a fost o surpriza...
Eu:Deci Bogdan,nu imi face nimic?!
Toti:NUUU!!!!*acuma eram si mai confuza*
Eu:Unde-i Cristi?
Maya:Haide,vino te astepta....*dupa ma trage de mna,ceilalti venind dupa noi*
Dupa intram in camera unde era piscina,si vad,trandafiri peste tot,si lumanari,pe piscina erau numai petale de trandafiri.Cand intram Cristi era in mijloc....
Gabi:Dute!!!*spune ea,impingandu-ma*
Stef:Omg,nu pot sa cred ca a venit ziua asta....
Maya:Stiu,nu?!
Gabi:Imi vine sa plang....!!!
Vlad:Calmeaza-te iubire....
Gabi:Mai taci!!!!
Toata lumea se uita la noi....Sunt extrem de confuza,nu stiu ce se intampla....totul pare ca un vis care nu se mai sfarseste.
Cristi:Emma,iubire vietii,mele,my everything!!*spune punanduse in genunchi*
Eu:Cristi,ce faci?!
Cristi:Fata visurilor mele,fata pe care orice barbat si-ar dori-o langa el...Te iubesc,din toata inima mea.Iubirea noastra nu va aveam niciodata sfarsit...Emma,vrei sa fii sotia mea?*WHATTTTTTTT!!!!!!*
Eu:SI EU TE IUBESC,DA,VREAU SA FIU SOTIA TA,CRISTI MUNTEANU!!!*spun dupa Cristi imi pune inelul,se ridica si ma saruta,dupa am inceput sa plang*
Toti:OHHHHH!!!!CE FRUMOS!!
Nu pot sa cred ca eu si Cristi ne vom casatori peste un an,doi!!!Asta este cea mai frumoasa zi din viata mea...Il iubesc pe baiatul asta,din ce in ce mai mult,este baiatul pe care l-am visat seara de seara,zi dupa zi.
Cristi:Te iubesc!!!
Eu:Si eu....
Dupa toti au inceput sa aplaude....Eu si Cristi dupa am mers spre ceilalti!!!
Maya:Omg,nu pot sa cred ca va casatoriti!!
Gabi:Imi vine sa plang!!!
Stef:Si mie!!!!
Bogdan:Nu plange,iubire,o sa te intreb si eu in curand...
Eu:Cate am mai ratat?*spun razand si zambind*
Cristi:Multe....
Eu:Crede-am ca voi doi va-ti despartit...
Bogdan:Nup,am planui totul,stiam ca tu vei pleca,a fost greu pentru Cristi,si chiar a intrat in depresie iar ca nu te vei mai intoarce,dar da...
Eu:Deci voi ati planuit tot?Numarul Ascuns?Gabi si Cristi...tot?
Cristi:Da...*dupa ii dau una in burta*
Eu:Mi-ai ranit setiimentele,porcule!!
Cristi:Da si,tocmai ce te-am cerut....
Eu:Da si am spus da!!!
Cristi:Normal ca ai spus da,doar sunt Cristi fucking Munteanu pana la urma nu?
Eu:Frate avem numai 20,nu crezi ca este devreme?
Cristi:Cu tine,niciodata!Si stii,Emma Munteanu chiar suna bine...
Eu:Adevarat...Dar cu Eric cum ramane,daca tu si Bogdan nu va-ti desprtit?
Stef:Chestia e ca faza cu Eric este tot o parte din plan,defapt este varul meu....
Eu:Serios?
Stef:Da...
Gabi:Tu Vlade cand ma ceri?
Vlad:Daca esti cuminte...*nici nu apuca sa termine ca ii da Gabi una,peste fata*AWWWW!!!AIA PEBTRU CE A FOST?!
Gabi:Ca inca nu mai cerut!
Vlad:Fooo,femeie ca iti vine si tie randu peste 5,luni!
Gabi:Serios?!Te iubesc!!!De-abia astept!!*Vlad,isi da ochii peste cap,si noi radeam de ei ca disperati*
Eu:Iubire,de ce de ziua ta?Puteai sa te distrezi acuma,in loc sa te ingrijorezi de raspunsul meu.....
Cristi:Nu regret nimic....
Peste 8 ani....
Dap,totul merge ca pe vremuri.Acuma eu si cu Cristi avem un baietel pe nume Kevin,care are 2 ani,si in curand va veni si fetita noastra Miya pe lume....Gabi si Vlad,sunt si ei inca impreuna.Vlad a ceruto pe Gabi de ziua ei,si Stef cu Bogdan inca nu au vrut sa faca pasul cel mare.Maya,se pare ca pana la urma dupa ziua lui Vlad si Cristi sa cuplat cu Eric...Totul de atunci merge perfect.Vietile noastre sunt in sfarsit cum trebuie...SFARSIT!!!!!!
ULTIMUL EPISOD!!!!NUUUUUUU!!!!Mi-a placut sa scriu cartea asta la nebunie.Inca nu pot sa cred ca sa sfarsit...59 de capitole.Am scris cartea cu cea mai mare placere.Vreau sa va spun ca premiera cartii noi va fii,luni pe 5 noiebrie,stay tuned guys!!!Va voi anunta si aici cand va iesi.Multumesc pentru tot,ne vedem in cartea urmatore,pup😘😘 for now....
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)
FanficEmma este o fata normala din Constanta,ea nu intalnise pe nimeni faimos pe youtube sau o vedeta,dar viata ei se schimba imediat cand trebuie sa isi schimbe scoala din cauza unui accident care nimeni nu trebuia sa stie,ea ii ura pe gemenii Munteanu,d...