Capitolul 13:Doar suferinta

530 17 0
                                    

Era Cristi,avand o esarfa plangand....Am fugit spre el!

Eu:Ce ai patit!si il iau in brate.

Cristi:Azi,az...i era ziua ei,facea 16....spune el plangand.

Eu:Off,iubire stiu ca doare,sunt aici!

Cristi:Am nevoie de tine aici...

Eu:Sunt aici,acuma haide!

Cristi:Unde?

Ii sterg lacrimile apoi ii spun!

Eu:Haide,sa iti arat ceva!

Cristi:Te iubesc!

Il sarut apoi ii iau mana di am inceput sa alerg spre o pajiste,dar nu era o pajiste obisnuita,era foarte intuneric,asa ca mi-am aprins laterna.

Cristi:Unde tot mergem?Nu este nimic acolo!

Eu:Taci si vino!spun eu alergand.

Cristi:Astepta!

Apoi ma opresc sii vine spre mine si vede.

Cristi:Wow!!!Cand ai descoperito?

Eu:E frumoasa nuu??

Cristi:Nu este mai superba ca tine!

Eu:Si eu te iubesc acuma lasa dulcegariile si hai inauntru!

Era o pestera,,o stiam pentru ca cand eram mai mica am venit aici cu parinti mei,era si tata pe atunci eram o familie fericita,obisnuiam sa vin in pestera asta si sa imi amintesc de toate momentele fericite din viata mea!Era plina de crystale,erau asa de frumoase!

Cristi P.O.V

Era suberba pestera,crystalele stralucitoare straluceau pe parul Emmei.Acum cateva luni credeam ca nu voi mai putea iubii vreo data,dupa acel accident!Ea stralucea mai tare ca orice crystal din acea pestera,se potriveau perect crystalele cu ochii ei albastrii!

Eu:Multumesc!

Emma:Pentru ce?Nu am facut nimic!

Eu:Pentru ca mi-ai aratat fericirea adevarata!

Emma:Nu sunt eu singura!Cristi!?

Cristi:Da?

Eu:Trebuie sa iti spun ceva!

Cristi:Hai sa lasam problemele in seara asta,ok doar noi doi in seara asta!si o sarut apasat.

Am stat acolo pana tarziu,ne-am gandit ca ar c-am trebuii sa ne intoarcem,cred ca ceilalti erau ingrijorati.Cand am ajuns toti ne cautau....Apoi eu am strigat:

Eu:Suntem aici!

Emma:Am ajuns,nu sa intamplat nimic cu noi,stati linistiti!

Cand aud toti veneau spre noi.

Vlad:Voi ati innebunit?Va cautam de o ora!

Eu:Am fost sa ne plimbam!

Selly:Sunteti du-si,am crezut ca va mancat un urs!

Emma:Da sigur!spune ea cu putin sarcasm

Eu:Gata numai plecam fara sa va anuntam,noi mergem in cort,noapte buna!

Toti:Noapte buna!!

Am intrat in cort si Emma a adormit imediat in bratele mele,eu stateam si ma uitam la ea,inca eram trist,dar cand o vad pe ea imi trecea,m-am pus si eu la somn dupa si ma gandeam ce a vrut sa imi spuna in pestera,ehh voi afla maine,sper ca nu era asa de important!

Emma P.O.V

Am adormit imediat aseara,a fost o zi lunga,asera nu a vrut sa ii spun dar astazi trebuie sa ii spun neaparat despre Gabriela si Vlad!Poate el stie ceva,dar eu chiar vreau sa ii ajut!Ma trezesc si Cristi nu era in cort,m-am dus afara sa vad unde e si am observat ca toata lumea dormea....Dupa aud ceva din spate!Ma intorc si il vad pe Cristi foarte aproape aproape de mine uitanduse in ochii mei si eu in ai lui!

Cristi:Astea-s pentru tine!si imi da un buchet de trandafiri,nu stiu de unde ia luat dar erau superbi,erau legati cu o pamblica rosie,ii iubeam!

Aratau asa:

Eu:De unde stiai ca-s preferati mei?ii spun eu uitanduma in ochii lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:De unde stiai ca-s preferati mei?ii spun eu uitanduma in ochii lui.

Cristi:Am ghicit!Iti plac?

Eu:Ii iubesc!!ii zic uitandu-ma la trandafiri.

Cristi:Ce ai vrut sa imi spui aseara?

Eu:....

Afla ce va spune Cristi in capitolul urmator,si nu uita daca iti place sa pui un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘


Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum