Capitolul 28:Petrecere (partea 4)

454 13 1
                                    


Cristi:Heyy,toata lumea,va rog auziti!(si toti incep sa se uite la Cristi si muzica se opreste).Ieri am crezut ca este,defapt a fost,cea mai urata zi din viata mea.Am crezut ca inima mea sa rupt din piept cu tot cu sentimentele mele,frati-miu nu era acolo cand aveam nevoie,prietena mea cea mai buna nici nu stiam ce face  si am crezut ca pana si mama a uitat de ziua copiilor ei!Pana cand primesc un mesaj de la iubita mea draga,prima oara am spis ca nu vreau sa o mai vad sau sa vorbim dar nu am putut asa ca am raspuns la mesaj si am acceptat sa merg sa o vad....nu stiam ce vrea dar atunci cand am vazut-o am stiut ca ceva sa intampla,cand am ajuns si am vazut tot ceea ce sa intamplat si ce au organizat prietenii nostri pentru mine si Vlad,nu am putut sa cred.Va multumesc enorm si un mare TE IUBESC DIN TOATA INIMA MEA EMMA ANDERSON!

Eu cand am auzit am tipat cat am putut de tare...

Eu:SI EU TE IUBESC!

Si Cristi incepe sa zambeasca.Atunci toata lumea incepr sa aplaude si atunci Cristi vine spre mine si muzica incepe iara.

Vlad:Noi va lasam,nu faceti ce am facut noi!

Gabi:Nu uita de protectie pa!

Eu:ATI INNEUNIT!

Cristi:Ce au spus?

Eu:Ca sa folosim protectie!*si imi dau eu ochii peste cap*

Cristi:Eu nu vreau sa avem copii la varsta asta!*spune el cu o fata perversa*

Eu:CRISTI!!!*spun nervoasa*

Cristi:Glumeam,glumeam,nu mai fii nervoasa!

Eu:Se vede ca ati innebunit cu toti!

Cristi: Eu am inebunnit  dupa tine!*spune si se uita in ochii mei,iar eu duoa imi dau ochii peste cap*

Eu:E seara ta!Distreazate!

Cristi:Haide iubire,eu vreau sa dansez cu tine,haideeeeee!!!!!

Eu:Gata,gata cameazate,dansez cu tine!

Atunci eu cu Cristi incepem sa dansam.Dar mai aveam o surpriza pentru  Cristi.El inca nu stia ca eu mai am cateva talente ascunse,bine adica nimeni nu stia de asta dar mai conteaza?In fine.La ora 3:00 o sa cant o melodie care se aseamana cu mine si Cristi.

Peste 30 min

Eu:Iubire?!

Cristi:Da?

Eu:Stai ca eu plec putin,sa fii pe faza!*eu plecand*

Cristi:Ce sa fiu pe faza?*spune el strigand la mine*

Atunci ma duc in fata gradini ca sa vorbesc.

Eu:Toata lumea!!Ascultati putin!Stiu ca o sa fie mai ciudat...cum vreti voi,dar astazi seara as vrea sa-i dedic o melodie iubitului meu Cristi.

Melodia pe care am aleso a fost sad song,dar toata lumea a ramas uimita pentru ca nimeni nu stia ca eu stiu sa cant,pana si Cristi se uita la mine curios.
Cantecul care l-am cantat:

Cand am terminat de cantat,si cand am inceput,toti erau cu gura cascata,pentru ca vocea mea suna extrem de diferit cand cant si cand vorbesc.In fine termin si tiata lumea zambea si aplaudau.Inainte sa vreau sa ma dau jos Cristi vine  si ma saruta,da in fata tuturor!Era cidat dar toti aplaudau.

Cristi:Multumesc!Pentru tot ce mi-ai oferit!

Toata lumea:OHHHH!?

Selly:Urcati la etaj acolo-s camerele!

Si dupa pe toti ne bufneste rasul.Ne d-am jos si dupa am dansat eu. cu Cristi,Vlad,Gabi,Stef,Bogdan si Maya pana dimineata,cu toate ca Bogdan se tot uita la mine din cand in cand.Multi au adormit pe jos pentru ca bausera prea mult,alti la etaj,si era mizerie peste tot!!!Trebuia sa stam sa strangem dupa ce toata lumea pleca acasa,sau la hotel pentru unii.Heyyy dar paba la urma toata lumea sa distrat si a fost un party reusit!

Dupa 4 ore...

Dupa doua ore am strans,tot dupa am mai stat putin su am plecat acasa,eu fetele si baietii.Dupa am dormit vreo inca doua ore si am decis sa ma duc putin afara pentru ca imi era putin c-am rau,chiar daca nu am baut nimic,si deodata cand ies il aud pe Vlad strigand din spate:

Vlad:Stai Emma,trebuie sa te intreb ceva!?

Eu:Ce?

Vlad:.....

Afla ce va avea Vlad de spus,si nu uita daca iti place sa pui un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘

Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum