Vlad:Unde te duci ba coaie?Maya:Haide zii,unde te duci?
Eu:Ok,ok va zic,ma duc sa-i i-au cadou Emme-i!
Vlad:Ai grija cu fanele!* ranjeste el*
Maya:O sa devina c-am geloase!*si incepem sa radem toti*
Eu:Hai acum plecati ca trebuie sa ma schimb!
Vlad:Haide sa-l lasam!
Maya:Pa ai grija ce ii i-ei!
Si apoi pleaca in camerele lor Vlad cu Maya.Dupa vre-o 5 minute am fost gata...am plecat spre mall.Am cautat si cautat,dar nu stiu ce sa-i i-au.Daca nu o sa-i placa?Trebuie sa fie special acest cadou.Huh?Oare ce-i place Emme-i?YEEESSSS STIU!!M-am dus si i-am luat ceea ce cred ca-i va placea.De-abia astept sa vada,si maine in sfarsit plecam acasa!
Dupa 5 ore....
Am terminat si de filmat,i-am luat si cadou Emme-i acuma tot ce e de facut este decat sa astept sa fie maine si in sfarsit sa o vad!!!Am adormit si eu dupa vre-o inca 5 ore,era 23:00.
Emma P.O.V
YAASS,(asa am vrut sa scriu)e dimineata,astazi vine Cristi,woooho!Dar stai la ce ora vine?Vine si Maya?Normal ca vine si Maya e prietena lui....Maine e ziua lui si eu inca nu
m-am gandit ce sa fac...Dar deja cred ca stiu,PARTY TIME,maine seara!!Vlad si Cristi o sa iubeasca petrecerea,si am o idee si mai buna,ca sa fie si mai tare...Voi reactina ca si cum nu imi pasa ca a venit,si diseara la 00:00 va ince petrecerea!!!Si nu prea am timp asa ca imi va trebuii ajutor.Si dupa le-am sunat pe Gabi si Stef:C.T
Eu:Alo fetelor,am o idee pentru ziua baietilor de maine,ce spuneti va bagati?
Gabi:Eu ma bag!
Stef:Si eu,acuma zi!
Eu:Deci eu cu tine Gabi va trebuii cand vin ei sa reactionam ca si cum nu ne pasa ca au venit,pana atunci va trebuii sa gasim o vila pentru petrecere.Nu aveam timp decat pana la miezul noptii!
Gabi:Ce plan?!
Eu:Stiu tare nuu?
Stef:Cine va gasi casa si cine se va ocupa cu decoratiunile?
Eu:Pentru asta voi fii nevoita sa caut pe cineva,mama stiu ca stie pe cineva care se ocupa cu asa ceva!!!
Gabi:Sunteti gata?
Stef:Mai gata ca niciodata!
Eu:Sunt gata!!Gabi ai grija cum te comportii cu Vlad ok?Fii extrem de nepasatoare...
Gabi:Imi este greu dar o sa o fac pentru ca dupa vor avea cea mai tare zii de nastere.
Eu:Eu trebuie sa plec ca sa ii spun mame-i lui Vlad si Cristi despre plan si mame-i mele!
Gabi:Ok,eu inseamna ca ma duc sa
i-au decoratiunile!Stef:Si eu sa fac comanda la tort!Deci in cateva ore suntem gata!Pa!
G&E:PAA!
Acuma trebuie repede sa ma duc sa-i spun mame-i sa ma ajute cu casa si mame-i lui Cristi si Vlad sa ii spun de surpriza si sa nu faca nimic suspect,sa para ca si cum a uitat de ziua lor...
Dupa 2 ore,14:00
Cristi P.O.V
De la 11:00 tot suntem pe drum,acuma in sfarsit am ajuns la Constanta dupa 4 ca a fost trafic.Eu,Maya si Vlad eram extrem de plictisiti dar bucurosi ca in sfasit am ajuns la destinatie.
Maya:Doamne credeam ca numai ajungem!
Vlad:Nici eu,sa fiu sincer!
Eu:La ce trafic a fost.....
Tata:E lasa ca nu a-ti murit!
Vlad:Haide o data mai bine sa intram,sunt asa de obosit,eu m-am trezit la 6:00!
Maya:Eu la 7:00!
Eu:Eu la 9:00!
Maya: Al naibii sa fii Cristi,ce noroc ai avut ca ai putut sa dormi!
Si am intrat in bloc,m-am dus la mine si Vald in camera,Maya sa dus si ea acasa ca sa se schimbe si acuma ma pregatesc sa ma duc la Emma.Stiu ca nu am mai vazut-o de 4 zile dar imi e extrem de dor de ea!Dupa ce m-am imbracat sa facut ora 15:00.Am urcat spre apartamentul Emme-i,am ciocanit si....
Afla cum va decurge petrcerea planuita de fete si cum vor reactineaza baietii cand iubitele lor sunt nepasatoare ca ei s-au intors,si nu uita sa lasi un vote daca iti place pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)
FanfictionEmma este o fata normala din Constanta,ea nu intalnise pe nimeni faimos pe youtube sau o vedeta,dar viata ei se schimba imediat cand trebuie sa isi schimbe scoala din cauza unui accident care nimeni nu trebuia sa stie,ea ii ura pe gemenii Munteanu,d...