Capitolul 33:Sarutul!

448 21 4
                                    

Vlad:Deci asculta aici.Stef inca este prietena buna cu Emma chiar daca nu au mai vorbit.Ea va vorbii cu Emma sa se intalneasca si in loc de Stef o sa te duci tu...

Eu:Crezi ca o sa vrea sa ma aculte?

Vlad:Nu stiu....Poate de data asta iti da o sansa sa-i spun ce sa intamplat cu adevarat.

Eu:Sper sa mearga ce ai spis tu!

Vlad:O sa mearga.

Am sunat-o pe Stef si i-am spus de plan.A spus ca este placerea ei ca Emma sa alfe adevarul despre ce sa intamplat.Dupa 2 ore,era seara,Stef ia spus la ora 20:00 sa se intalneasca pe plaje.Eu eram deja acolo o asteptam pe Emma.Sper sa vina.

Emma P.O.V

Am ajuns.De-abia astept sa o vad pe Stef.Stiu ca nu am mai vorbit de mult dar....In fine am ajuns si acolo nu era nimieni decat cineva stand pe nisip langa apa.Ma duc sa vad cine e si...dap imediat mi-am dat seama cine e.Exact cand am vrut sa ma intorc si sa plec:

Cristi:Emma?!Stai!

Eu:Da Cristi?

Cristi:Te rog lasa-ma sa iti explic ce sa.intamplat.

Eu:Cristi nu pot!

CristiDe ce!?

Eu:Pentru ca na doare!

Cristi:OH SERIOS?CE TE DOARE?CA M-AI LASAT SI NICI NU AI VRUT SA ITI EXPLIC?CA TOT CE AVEAM ERAI TU SI PANA SI TU AI PLECAT?!CA INIMA MEA A FIST RUPTA IN DOUA DUPA TOT CE AM FAVUT PENTRU TINE?

Eu:CE AI FACUT TU PENTRU MINE?

Cristi:TI-AM SALVAT VIATA SI NU O VREAU SA D-AU NICIODATA TIMPUL INAPOI,AS FACE-O UARA DOAR CA SA STIU CA TU ESTI BINE!

Eu:Ce......?!

Cristi :Imi pare raubpenteu tot ce ti-am facut.

Eu:Nu mi-e imi pare rau penteu ca nu te-am ascultat?!Imi par eraunpentru ca te-am ranit si pentru ca am plecat lasan-dute singur,stiu ca aveai nevoie de mine in viata ta si eu?!

Cristi:Hey!A fost si vina mea.Eu am acceptat.Si imi pare rau ca era cu Gabriela,stiu ca asta te-a ranit cel mai tare.Emma eu inca te mai...

Eu:Cristi te rog nu o spune....Te rog!

Cristi:Dar...

Eu:Nu as vrea sa mai fim iara impreuna penteu ca o sa ne ranim iara unul pe celalalt.Ar fii mai bine daca am fii decat prieteni...

Vlad P.O.V

Eu:Crezi ca s-au impacat?

Gabriela:Nu stiu ce sa spun...

Eu:Tu nu vreu sa vorbesti cu ea?

Gabriela:Dupa tot ce am facut?Nu cred ca mai vrea sa ma mai vada macar.

Eu:Nu cred asta si o sa te inteleaga,ai facut-o pentru ea.

Gabriela:Daca nu o sa ma ierte?Daca nu o sa-l ierte nici pe Cristi?

Eu:Asta nu-i advarat si amadoi stim asta.

Gabriela:Ok da bine poate o sa ne ierte dar nu cred ca intre ea si Cristi o sa mai fie ceva.

Eu:De ce crezi asta?Sunt facuti unul pentru celalalt.Eu inca nu pot sa cred ca destinu' ia adus iar impreuna.

Gabriela:Credw-ma asta nici eu nu stiu cum...dar cred ca nu o sa mai fie penteu ca Emma va vrea sa o ia incet,crede-ma o stiu mai bine ca pe mine.

Eu:Poate ca fie prieteni si dupa iar mai mult ca acum 3 ani.

Gabriela:4!

Eu:Mai conteaza,in fine nu vrei sa facem altceva infara de a virbi de Emma si Cristi?

Gabriela :Te gandesti la ce ma gandesc si eu?!

Eu:Fara copii!

Gabriela:Fara!

Emma P.O.V

Cristi:Nu pot sa fiu prieten cu cineva care il iubesc mai mult decat un prieten si am setimente pentru acel cineva.

Eu:Cristi te rog,haide sa o luam usor.Si mi-e imi este greu cu tot ce se intampla acuma intre noi.

Cristi:Bine dar daca asta este ultimul lucru pe care il fac inainte sa fim prieteni atunci nu o sa regret nimic!*spune el si ma saruta,asa de pasional ca niciodata,ce dor imi era de asta*

Uhhh.....EMMA CU CRISTI SE SARUTA!Ce se va intampla in urmatorul capitol?!Si nu uita daca iti place sa pui un vote pentru ca inseamna enorm penteu mine,pup😘😘



Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum