...X:Emma?!Eu:Gabriela?!
Si Gabriela vine spre mine luandu-ma in brate.Ma simpt sincer ciudat...Nu stiu ce sa spun,adica inca sunt suparata pe ea,bine pitin de tot dar ii sunt si recunoscatoare cu viata mea pentru ca ma salvat.
Gabriela:Stec?!Ce faceti?Am crezut ca nu o sa te mai vad niciodata Emma!
Eu:Crede-ma asta am crezut si eu acum 3 ani dar se pare ca destinul vrea sa fie asa!
Gabriela:Destinul.....
Stef:Si ce ati vrea sa facem?
Gabriela:Haide sa mai povestim...ce am mai facut,viata noastra!
Stef:Suna bine pentru mine dar tu deja stii viata mea!si eu pe a ta
Gabriela:Emma nu!
Stef:Bine cred ca merge si asa!
Ne-am plimbat prin tot parcul,am povestit si se pare ca Vlad cu Gabriela inca sunt impreuna,cine ar fii crezut...
Sunt cu adevarat cuplul perfect,poate ca si eu cu Cristi am fii fost fericiti acum daca acel anonim nu ar fii vrut sa ma omoare su eu sa nu-l ascult.Adica ce as fii vrut de la mine, eram un coplil,si acuma sunt,dar trebuie sa ma comport ca un adult.Asta-i viata pana la urma,buna sau rea!Gabriela:Si tu Emma ai mai avut iubiti!
Eu:Da dar....
Stef:Dar nici unul nu este Cristi!
Eu:Da poate,dar acuma suntem prieteni,decat atat.
Gabriela:Cristi a fost distrus astia 3 ani fara tine!Si fix acuma cand incepea sa isi revina sa inchis iara in el....Vlad nu stie ce sa mai faca cu el.Umbla cu toate parasutele,era mort de beat de dimineata pana seara si se certa in continu cu toata lumea!La scoala pe la un timp nici nu mai venea!
Eu:Stai ce!Cristi?!
Gabriela:Stiu ca poate nu pare sa fie el dar crede-ma ca fara tine e distrus.
Stef:A trecut prin extrem de multe chestii.Pana la urma eu il inteleg de ce a facut toate astea.
Eu:Si eu il inteleg!Mai intai Iulia,dupa eu,si dupa ce ca mi-a mai salvat si viata si eu nu am vrut sa-l aud!
Gabriela:Da...Sper sa va impacati!
Stef:Si eu,sunteti perfectii unul pentru altul,mereu ve-ti fii!
Eu:Nu stiu....
Gabriela:Si cu cantatul ce ai mai facut?
Stef:Chiar!
Eu:Din seara aceea de la petrecerea bauetilor nu am mai cantat!
S&G:De ce?!
Eu:Pentru ca dupa imi aminteam de tot si nu am vrut!
Stef:Tot ceea ce are de a face cu Cristi nu?!
Eu:Da....
Dupa am plecat la mine sa facem o seara ca intre fete....Exact ca pe vremuri,darera ceva ce eu nu stiam.Dupa 1 ora,eu cu fetele auzim pe cineva batand la usa....Erau chiar faimosii Vlad cu Cristi!Oh,nu,nu,nu nu,nu!
Eu:Gabriela!!!!
Vlad:Emma!Ce bine imi pare sa ne vedem iar!*si ma ia in brate,bine poate imi era putin dor si de Vlad,pana la urma a fist cel mai bun prieten al meu baiat!*
Eu:Buna!Cristi....
Cristi:Eu cu tine nu vorbim!Am vebit pentru mancare ok?*intra si eu imi dau o chii peste cap*
Dupa am inceput iar sa jucam adevar sau provacare,ca acum 3 ani!Cand era acasa la baietii si jucam,si cand eu si Cristi ne-am sarutat prima oara!Ce vremuri....
Gabriela:Randul tau Cristi,adevar sau provocare?
Cristi:Adevar!
Gabriela:De ce dupa ce incepeai sa iti revii ai incepu sa fii iar asa?
Cristi:Nu raspund!
Vlad:Trebuie,hai ba!
Stef:Haide!
Gabriela:Si?!
Cristi:Ok pentru ca am vrut sa uit de Emma!
Eu:Ce?!De ce?!Suntem prieteni!
Cristi:Asta este si problema!Eu si cu tine nu putem sa fim numai prieteni,Emma eu simpt mai mult pentru tine decat ca un prieten!
V&G &S:CE?!
Eu:.....
In primul rand vreau sa va multumesc pentru toti acei ochisori si voturi si acuma in timpul saptamanii nu prea maibpot sa postez zii de zii,decat o zi da una nu,pentru ca am foarte multe teme.Ce va spune Emma?Cristi nu vrea decat o simpla prietenie cu Emma!?Afla in urmatorul capitol si nu uita daca iti place sa lasi un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)
Hayran KurguEmma este o fata normala din Constanta,ea nu intalnise pe nimeni faimos pe youtube sau o vedeta,dar viata ei se schimba imediat cand trebuie sa isi schimbe scoala din cauza unui accident care nimeni nu trebuia sa stie,ea ii ura pe gemenii Munteanu,d...