Capitolul 24:MAYA!?

447 12 1
                                    

...X:Cristi?

Ma intorc si nu imi venea sa cred pe cine vedeam in fata ochilor mei...

Eu:Maya?Esti chiar tu?Nu pot sa cred!!

Vlad:Maya?!

Exact dupa ce am spus asta,a sarit in bratele mele.Maya era cea mai buna prietena a mea cand eram copil,dupa cand aveam 13 a plecat in Spania,si nu stiu ce sa intamplat decat ca nu prea am mai discutat.Dar acuma este aici,si mie nu imi vine sa cred ca sa intors inapoi!

Eu :Ce faci aici?Te-ai intors?

Maya:Ce nu esti fericit sa ma vezi?

Eu:Ba da dar unde o sa stai?Ai tai unde sunt?

Maya:La Constanta unde sa fie,si eu ma bucur ca insfarsit ne-am intalnit.Am fost ieri sa te vad dar mama ta mi-a spus ca nu esti acasa,si asa ca dupa ceva timp am aflat ca erai la Bucuresti si am vorbit cu ai tai si,ma adus tatal tau.

Eu:De-aia nu era el in camera!Cred ca acuma a plecat la hotel.

Maya:Da a plecat acuma cateva minute ma lasat aici si dupa a plecat.Si tu ce mai faci?Ce mult te-ai schimbat!

Eu:Eu sau tu?Te-ai vazut?Esti asa de schimbata!

Vlad:Si eu?Sunt invisibil?

E&M=TACI!!

Maya: IN FINE,multumesc dar nici tu nu esti mai prejos.

Eu:Hai lasa-ma pe mine,cum a mai fost in strainatete?

Maya:Bine ce sa zic....Haide mergem la un suc ceva?

Vlad:Da pai nu poate,trebuie sa mergem sa filmam!

Eu:Imi pare rau,iesim cand terminam,hai inauntru acuma!

Maya:Haide de-abia astept sa aud cum canti.

Eu:O sa iti sparg urechile,eu nu stiu sa cant!*si incep sa rad*

Maya:Haide!

Vlad:Im sfarsit!*incepem toti sa radem si plecam inauntru*

Doamne,nu pot sa cred ca sa intors.De data asta nu o sa o mai las sa plece!
Mi-a fost foarte greu cand a plecat.Sa schimbat enorm,adica este asa de frumoasa:

Si de cand nu i-am mai auzit vocea,de-abia astept ca Emma sa o intalneasca,sper sa se inteleaga pentru ca amandoua sunt speciale pentru mine,cea mai buna prietena a mea si my everything!Le iubesc pe amandoua mult si as vrea sa fie prietene

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Si de cand nu i-am mai auzit vocea,de-abia astept ca Emma sa o intalneasca,sper sa se inteleaga pentru ca amandoua sunt speciale pentru mine,cea mai buna prietena a mea si my everything!Le iubesc pe amandoua mult si as vrea sa fie prietene.

Vlad P.O.V

Wow sa intors Maya,uh-huh*spune eu sarcastic*,Nu stiu ce o sa faca Emma despre asta adica inainte ca Maya sa plece Cristi cu ea erau nedespartit,faceau totul impreuna,uneori pe mine ma dadeau la o parte cand erau doar ei doi.Ne stim de cand aveam 3 ani,de la gradinita,eu,Cristi si Maya,doar ca ei se intelegeau mai bine,si dupa am fost la aceasi scoala,intre ei doi nu stiu daca a fost vreodata ceva dar sper ca Cristi sa nu faca o prostie ca in trecut,mai ales ca Emma nu-i mai da decat o sansa.

Emma P.O.V

Doamne sunt asa de plictisita,fara Cristi viata nu mai are nici-o culoare.Este asa de plictisitor,am fost si afara,am alergat dar degeaba,cand am vrut sa imi mai fac cateva din teme,nu ma puteam concentra,ma gandeam ce face Cristi,daca e bine.Am incercat sa-l sun de doua,trei ori dar cred ca inca filmeaza,o sa-l mai sun dupa ce imi fac o baie fierbinte cu spuma.

Peste 30 min

Doamne ce buna a fost baia!Imi venea sa nu mai ies dar mi-am amintit ca trebuie sa-l sun pe Cristi.M-am imbracat repede in pijamaua mea,care nici nu mai stiu de cand am luat-o,doar ca ma simpt extrem de comfortabil in ea.M-am pus in pat si am inceput sa-l sun pe Cristi.Prima oara nu mi-a raspuns,dupa am mai sunat o data si:

Eu:Alo,iubire,ce faci?

..X:Cine esti?

Eu:Cine esti tu?*spun eu speriata si curioasa cine era*

..X:....

Oare cine este la telefon?Si cum se vor intelege Emma cu Maya?Ce va avea Cristi de spus?Afla in urmatorul episod si nu uita daca iti place sa lasi un vote pentru ca inseamna enorm pentru mine,pup😘😘

Iubire fara sfarsit(with Cristi and Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum