Okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız?Şimdi karanlık bir odaya geçiyoruz ve kendimizi şarkının büyüsüne bırakıyoruz.
Şarkı THE GREATEST SHOWMAN'den.İzlerken bayıldığım bir şarkı olduydu.
Güzel,iyi okumalar genç astronotlar.
-
Genç kızın gözleri yeni açılmış etrafı puslu,alaca görüyordu.Yığıldığı yerden hızla kalktı.Annesinin kaçırıldığı aklına geldi.Telaşla onu aramaya başladı.
''Anne...Anne neredesin?''
Genç kız bulunduğu depoda çılgına dönmüş şekilde annesini arıyordu.
''Anne yalvarırım ses ver.Neredesin?''
Gözleri karanlığa alışsa da belli başlı şeyleri görebiliyordu.Gelen topuk sesleriyle geriledi.Gözleri sesin geldiği yeri arıyordu.Yutkunmasına engel olamıyor boğazında oluşan çığlık arzusuyla deliye dönüyordu.O...Korkuyordu.
''An-anne?Anneciğim...iyisin değil mi?''
Annesinin cılız sesi karanlıktan doğru yükselmeye koyuldu.
''Git buradan kızım.Yalvarırım git buradan...Yaklaşma,sakın yaklaşma!''
Genç kız annesinin sadece simsiyah bedenini görebildi.Yerde ise yanına düşen insan gölgeleri.
''Sizde kimsiniz?Annemin ilaçları var eğer onları içmezse çılgına dönebilir.Lütfen bırakın.Biz,biz size ne yaptık?''
Annesinin 'git buradan'demesine aldırmıyor,sadece annesini alıp gitmek istiyordu.Aradan bir homurtu yükseldi.
''Abin,annenin biricik oğlu sizi bu hale düşürdü.O piç kurusu dostlarımızı öldürdü.Bizi paramparça hale getirdi.''
Genç kız sinirlendi ve eline yerden gelen şeyi hızla karşı tarafa attı.
''Onunla bu şekilde konuşamazsın!''Genç kız alayla kahkaha attı.''Abim asla haksız yere iş yapmaz...anlıyor musunuz beni ibneler!''
Yerden aldığı bir cam şişesini hırsla karşısında beliren adama attı.Şişenin adamın bedenine çarpıp yere cesedini bırakması fazla zaman almadı.Adam aldırmadı.Cam parçalarının üstünden geçerek tok sesler bıraktı izbe yere.Kanayan karnını aldırmıyor genç kıza sakince yaklaşıyordu.Genç kız yerden aldığı başka bir parçayı daha savurdu adama.Adam yine aldırmadı.Parça başka bir yere savruldu.
Genç kız geriledi.Geri geri adımlar attı.
''Anne...annem,yalvarıyorum sana kendini tut.Belki bu orospu çocukları insafa gelir ilaçlarını alırlar.Eğer almazlarsa kendini tut.Çünkü seni bu ibnelerin yanından çekip çıkaracağım en kısa zamanda.''
Yine yerden aldığı parçayı hızla kaldırdı.Ama atamadan bileğini tutan sıkı el buna izin vermedi.Genç kız dizini adamın karnına geçirerek diğer eliyle adamı itmeye çalıştı.Adam bir kaç adım gerilediği an kız fırsattan yararlanmak istedi.Hızla koşmaya başladı.Ama daha kapısının nerede olduğunu bilmeden nasıl çıkacaktı buradan.
Sadece koştu.Önüne ne geldiyse hepsini arkadaki adama fırlattı.Adam acele etmiyordu.Aksine yürüyordu.Çünkü sonunda ne olacağını biliyordu.Genç kız koştu,koştu.Arkasına bakmayı ihmal etmiyordu.İlerledikçe mumların ışıkları yok olmuş etraf tamamen siyaha bürünmüştü.Ayağının bir yere çarpmasıyla düştü,düştü fakat aceleyle kalktı.Merdivenlerde düşmüştü.Hızlıca adımlarını attı.Sanki oda sona ulaşmak istercesine daha da hızlı attı adımlarını.
Üstünde durduğu merdivende kırık basamağa bastı,ayağı boşluğa gelmesiyle çığlığı bastı ama durduramadı kendini.Boşluk onu çekti.Karanlık onu istiyordu.Zaman yavaşlamıştı sanki.Her şey ağır çekimde oluşuyordu.
Ağır çekimin büyüsünü bozan ise sert ve sahici ellerin kızın beline dolanıp onu boşluktan çekmesiydi.Adam hızlı adımlarla merdivenden indi.Genç kız adamın göğsüne sırtını hızla çarptı ve ikisi de yere yığıldı.Karanlıkta merdivenin tamamen kırılıp boşlukta yayılıp yere yığılmaya başlayan cesedini gördüler.Adamın elleri kızın belinde,kızın elleri ise adamın omuzlarında yer edinmişti.
Genç kız ürperdi ve hıçkırıklarına karşı koyamadı.Tahta parçalarının kulakları delecek şekilde çıkardığı seslerle daha da şiddetli ağlamaya başladı.Bilmediği,hatta düşmanı olan adama sığındı.
-
Merhaba ben uzayda sonsuzluğa kaybolmuş astronot.
Bu gece yarısı kafamın birden esmesiyle aklımda ki kelimeleri buraya döküverdim.Devamını istiyorsanız voteleyiniz.Ben de size uzayda ki en nadide yıldızları sergileyeyim.
BİR GÜN HEPİMİZ YILDIZLARA,SONSUZLUĞA ULAŞACAĞIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN KIYISINDA MEDCEZİR +18
Ficção AdolescenteMedcezir ne demek bilir misin?... Medcezir gelgit demektir.Yani dönemli değişimdir.Yerinde pek sabit durmayan,biraz dengesiz çalkantılı. Bu yüzden sana medcezir diyorum.Medcezir.