3.BÖLÜM

376 7 1
                                    

    Merhaba sevgili astronotlar.Karanlık bir alana geçiyor ve şarkımızı açıp kendimizi büyüsüne bırakıyoruz.

İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz 💖

👨‍🚀👩‍🚀

Ölmüş müydüm?...Nalet olsun ki ölmemiştim.Bugün uyandım yine ölmemişim amına koyum.

     Harabe olmuş bir ev gibi yaralı ve boş hissediyorum.Bir kuş gibi değil de ağır bir fil gibi hissediyorum.

   Kaç saattir uyuyordum?Ne zamandır böyle uzun uyumamıştım?Sanırım hiç bir zaman.Üstüne ağırlık binmiş olan gözlerimi açtım.

    Daha geniş ve modern bir odadaydım.Büyük ihtimal burada ki şerefsizlerin birisinin odasındaydım.En azından aydınlık ve temiz kokuyordu.

Elimle yüzümü yokladım.Belirli bölgeler de sargılar vardı.Parmak boğumlarım kan toplamış haldeydi.

   Elimle yataktan destek alarak doğrulmaya çalıştım.Dizlerim acıyordu.Sızlanıp geri yattım.Kafamı yerden tavana uzanan dev cama çevirdiğimde balkonda birinin olduğunu fark ettim.Arkası dönüktü.Tişörtü yoktu.Sırtı tüm çıplaklığıyla meydandaydı.

  Sızlanarak yatağımdan kalktım.Bacaklarım tutmuyor gibiydi.Ayağa kalktığım gibi kendimi boy aynasın da görmem bir oldu.Yüzümünün her an her yeri sargılıydı.Berbat gözüküyordum.Ama daha berbat gözüken şey üstümde olan saten koyu yeşil gecelikti.Askılıydı ve  saten şortum oldukça kısaydı.Etrafta kıyafetlerimi aramaya başlamıştım.Ama hiç bir yerde yok gibiydi.Kulağımın arkasında hissettiğim nefesle irkildim.Arkamı dönerek bir kaç adım geriledim.Bu o birlikte düştüğüm kişiydi.

''B-ben kıyafetlerimi arıyordum.''

Bir şey demeden deri koltuğa oturdu.Bana eliyle yatağı işaret etti.

''Kıyafetlerin kullanılacak halde değil.Bu yüzden attık.''

Şortumu çekiştirerek yatağa oturdum.

''Kaç saattir uyuyorum?''

Saate baktı. ''Yaklaşık 21 saattir uyuyorsun.Acıktın mı?''

Olumsuz anlamda başımı salladım.Aç hissetmiyordum.Hala üstünde bir şey yoktu.Karşım da tepkisiz,soğuk şekilde oturuyordu.

''Daha iyi misin?...Biraz sayıkladın gece.''

''İyiyim,biraz canım acıyor.Özellikle dizlerim...O şerefsize noldu?''

''İcabına bakıldı.''

''İcabına bakıldı derken?''

Cevap vermedi.Dolabın kapaklarını açarak askıda olan kıyafetlerimi yatağa koydu.

''Bunlar çalışanımın.Kıyafetlerin kullanılamaz halde olduğu için bunları giyin.''

Arkasını dönerek sigara paketini aldı ve odadan çıktı.Ensesin de yılan dövmesi vardı.Ayağa kalkarak kıyafetleri giymeye koyuldum.Gri şeritli bir eşofman ve siyah kısa kollu vardı.Kenarda duran spor ayakkabılarımı giyip lavaboyu aramaya başladım.Ellerim de ve boynumda kan vardı.En azından silebilirdim.

   Elimi ıslatıp kan lekerine sürüyordum.Kurumuş kan lekesi çok zor çıkar.Zar zor çıkartmıştım.Ama fazlasıyla kızartmıştım.Ellerimi kurulayıp kapıya yöneldim.Geceliği katlayıp yatağın üzerine koydum.

   Çıkarken masada gördüğüm telefona tereddütle yaklaştım.Her an odaya girebilirdi.Elime alarak açmaya çalıştım.Şifresi yoktu.Tereddütle tuşlayarak abimi aradım.Gözüm kapıda,ellerim titriyordu.

ÖLÜMÜN KIYISINDA MEDCEZİR +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin