Mafya Patron-2

44K 1.1K 241
                                    

Hepinize merhaba arkadaşlar yeni bir bölüm ile karşınızdayımmmm..

Tahmin edersiniz ki şu an karşımda gördüğüm kişi sabah ki lavuk. En az benim kadar şaşkın bakarken ilerledi ve masanın arkasında ki sandalyeye oturdu yani demek oluyor ki bu lavuk patron olacak herif.

Ultra taş yakışıklı olması bende bir şeyi değiştirmedi tabi ki. Hala ona çok sinirliyim ama bir yandan da bu işi almam gerek onun için biraz sakin olsam iyi olacak
'Evet seni dinliyorum?'
'Ben Esila Keskin mimarlık için iş görüşmesine geldim' dediğimde onun da en az benim kadar sakin olduğu belliydi demek ki işlerine böyle olayları taşımıyordu. Bu iyi bir şeydi.
'CV'ni ver' dediğinde ne kadar kaba olduğunu düşündüm bu ne boyle? Yine de bir şey demeden uzattım cv mi. Alıp göz gezdirdi ve kapattı 'Daha önce hiç çalışmamışsın bir tecrüben yok seni neden işe alayım?' Hadi ya ciddi misin .s .s neyse kendimi toparladım ve cevap verdim 'Eğer bir yerden başlamayacaksam tecrübe nasıl edinebilirim?' Dedim tek kaşımı kaldırarak. Gözleri koyulaşmış aynı sertlikle bana bakıyordu.
Birden ayağa kalktı ve yanıma geldi
' Sana bir aylık deneme süreci veriyorum. Yarın gel başla çıkmadan önce Ahu'nun yanına git ve bilgi al' deyip çıktı bir şey dememe bile izin vermeden ahh sinir şey.

Odadan çıkıp sekreterin yanına gittim Ahu oymuş zaten bilgilendikten sonra eve doğru yol aldım bilgi dediğimde kaçta geleceğim kaçta gideceğim falan.

Eve gelince saatin henüz 16.45 olduğunu gördüm yiyecek bir şeyler hazırlayabilirdim. Akşam kızları çağırır sohbet ederdik diye düşündüm. Kızlar dediğim Sema ve Lavin semayi zaten biliyorsunuz Lavin de canımızdan yakındır bize. Orta okul ve lise arkadaşımızdı hala öyle. Önce kızlara mesaj attım
  EsSeLa
Es: kızlaarrr napıyorsunuz bakalım?
Çok geçmeden cevap geldi
Se: Evdeyim gülüm seenn?
Es: Bende evdeyim canım akşam işiniz yoksa bana gelin ve kopalımmm :D
Se: Bana uyar zaten evde tıkılıp kaldım.:))
La: Benim ufak bir işim var halledip geçerim
Es: Tamam akşam görüşürüz :)
Deyip kapattım telefonu hiç yemek yapasim yoktu kızlar da geleceğine göre dışardan sipariş verirdik.

Odama çıkıp duşa girdim çok bunalmıştım. Jakuziyi doldurup köpükledim. Ve içine girdim bunun keyfi bambaşkaydı. Yaklaşık 1 saat durduktan sonra çıktım. Ve üzerime ayıcıklı şort pijama takımımı giydim. Saçlarımı tarayıp kuruttum ve tepeden ev topuzu yaptım.

Aşağı inip televizyonu açtım. Yaklaşık bir saat sonra kapı çaldı. Açtığımda Sema'yı gördüm ve hemen sarıldım. 'hoşgeldinn benim biricik arkadaşım' deyip ayrıldığımda 'hoşbuldumm' deyip siritti ve içeri geçtik

MAFYA PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin