Hepinize tekrardan merhaba soru-cevap bölümüyle karşınızdayım. Cevapları beğenirsiniz umarım :) aklınıza takılan başka bir şey olursa yorum kısmına bırakırsınız tekrar bölüm yazmam ama cevap veririm :)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Soru1: Kemal Esilayı hiç sevmedin mi?/Hoşlanmadın mı? ( rusyazar )
Cevap1: Esila fazlasıyla mükemmel biri. Hem işinde hem de normal hayatında oldukça merhametli ve güzel bir insan. Bende bunun farkındaydım ve eğer Yiğitle bir bağlantısı olmasaydı kesinlikle hoşlanırdım. Zaten benim lügatımda aşık olmak yok. O yüzden en fazla hoşlanabilirdim ama gözümü intikam hırsı bürüdüğü için ondan hoşlanmadım ya da ona aşık olmadım.
Soru2: Mert başka birini sevmeyi denemedin mi? (rusyazar )
Cevap2: Esila benim için özel ve sevebileceğim tek insan bu yüzden asla ama asla başka birisiyle olamam. Bu kendime yaptığım en büyük saygısızlık olur çünkü ben yıllardır sadece Esilayı sevdim ve sevmeye devam edeceğim.
Soru3: Esila Kemal'i kendi elleriyle öldürmek ister miydin?(rusyazar)
Cevap3: İstemezdim. Zaten birini öldürmek o kadar kolay bir iş değil. Bana ne yapmış olursa olsun kendi ellerimle öldüremezdim. Başka birinin öldürmesini de istemezdim. Bir insanın yaşamına son verme hakkını kendimde asla görmüyorum. Hakkım olsa bile vicdanım buna asla izin vermez.
Soru4: Karakterlerden hangilerinin gözleri mavi? (rusyazar)
Cevap4: Esila, Mert ve Sema'nın gözleri mavi. Lavin, Cenk ve Burhan'ın gözleri yeşil. Yiğit'in ise kahverengi.
Soru5: Mert başka biriyle olmak ister misin? (gizem12gnc)
Cevap5: Bunu hiçbir zaman düşünmedim. Düşünmem de zaten Esila'ya olan aşkım tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük ve fazla o yüzden ondan başka kimseyle olmak istemem. (Bunu soran kişiyle beelki :)))
Soru6: Mert Esilayı ne kadar seviyorsun? (gizem12gnc)
Cevap6: Sonsuzluk bile bu sevgimin yanında az kalır. Hiçbir şeyle kıyaslayamıyorum çünkü kıyaslanabilecek şeylerin bile bir sınırı var. Ben Esilayı bu sınırlar içerisine dahil edemeyecek kadar çok seviyorum.
Soru7: Mert Esilayla nasıl tanıştın? (gizem12gnc)
Cevap7: İkimizin de ailesi arkadaşlardı. Bizde çocukluğumuzdan beri yanyanayız. Esilanın ailesinin ölümünden sonra benim ailem de çok etkilendi ve taşınmak istediler ama ben Esilanın yanında olmak istediğim için üniversitem biter bitmez geri geldim.
Soru8: Yiğit Esilaya neden kötü davranıyorsun? (gizem12gnc)
Cevap8: Sinir hastası bir insan olduğum için bazen olduk olmadık şeylere sinirleniyorum ve sinirimi karşımdaki insanlardan çıkarıyorum. O zamanlarda bedenimi başka birinin yönettiğini hissediyorum ama elimden bir şey gelmiyor.
Soru9: Lavin ve Cenk nasılsınız? İlişkiniz nasıl gidiyor? (gizem12gnc)
Cevap9: Lavin- İlişkimiz harika gidiyor :)) uzun zaman sonra mutluluğu bulduğumu hissettim. Onunla yeniden doğdum sanki. Onu çok seviyorum.
Cenk- Her şey gayet yolunda. Zaten bizi bu saatten sonra ancak ölüm ayırır o da şu zamanda biraz zor gibi :)Soru10: Kemal şerefsiz olduğunu biliyor musun? (gizem12gnc)
Cevap10: Bu çok sert bir soru olmamış mı sanki? :D
Şerefsiz demeyelim de sadece içi yıllardır intikam hırsına bürünmüş biri diyelim. Benim yerimde olan herkes bunu yapmazdı belki ama benimde psikopat bir tarafım var bunu kabul etmeliyim.Soru11: Kemal neden bunları yaptın? (gizem12gnc)
Cevap11: Benim güzeller güzeli bir kız kardeşim vardı. O ise Yiğite aşıktı. Biz 4-5 sene öncesine kadar Yiğit, Burhan ve Cenk'le birlikte takılırdık. Ta ki o güne kadar. O gün geldiğinde tek başıma evde oturuyordum. Bilgisayarıma gelen bildirimle kapağını açtım ve mesaj kutuma düşen bildirimi açtım. Bir videoydu. Depo gibi bir yerde Yiğit ve kardeşim Selin konuşuyorlardı ama sesleri gelmiyordu. Bir süre sonra kayıt kesildi ve başka bir video geldi. O videoyu açtığımda gördüklerim karşısında şok olmuştum. Yiğit , Selin'e tecavüz ediyordu. Bilgisayar başında zor durarak izlemeye devam ettim. Video kaydı tekrar kesildiğinde başka bir video geldi. Bunda ise o Yiğit denilen şerefsiz kardeşimin kafasına sıktı. Şimdi söyleyin siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Soru12: Yiğit Esilaya aşık mısın? (gizem12gnc)
Cevap12: Ben kimseye aşık olmam. Esilaya da aşık değilim sadece ondan hoşlandığımı düşünüyorum.
Soru13: Mert Esila birisiyle birlikte olsa nasıl olurdu? (gizem12gnc)
Cevap13: Olamaz çünkü buna asla izin vermem. Esila benim ondan vazgeçtiğimi düşünse bile öyle bir şey yok. Onunla birlikte olacak adamı hiç düşünmeden öldürürüm.
Soru14: Mert ve Esila evlendiniz, nasıl olurdu? (gizem12gnc)
Cevap14: Mert- Kim aşık olduğu bir insanla evlenmek istemezdi ki? Onu hayatımın kadını yapar ve mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yapardım.
Esila- Düşünün çok sevdiğiniz bir erkek arkadaşınız var ama dostunuz olarak görüyorsunuz. Onunla evlensekte iki yakın arkadaş gibi davranırdım. Zamanla belki aşık olurdum ama bu artık imkansız bir şey.Soru15: Yiğit Esilayla birlikte olsaydınız ne olurdu? (gizem12gnc)
Cevap15: Esila çok merhametli ve masum biri ben ise tam tersiyim. Bu yüzden çoğu konuda anlaşamaz ve kavga ederdik. Bu kavgalardan da zararlı çıkan o olurdu. Esilanın kalbini kırmak isteyeceğim en son şey olurdu ama elimde olmasa bile kalbini kırardım ve bu durumda en çok üzülen Esila olurdu. Ama eğer beni istiyorsa bu duruma alışması gerekirdi.
Soru16: Yiğit ve Esila ne zaman sevgili olacaklar? (idemKaraka0)
Cevap16: Bunun cevabını vermemiz spoiler olur. O yüzden cevap veremeyiz ama unutmayın her an her şey olabilir :)
Soru17: Esilanın tacize uğrayacağı halde tepki vermemesi Yiğit'i nasıl etkiledi? (eloffffbbb)
Cevap17: Gördüğümde fazlasıyla sinirlenmiştim. Ama bu sinirim Esilaya değil Kemal'eydi. Zaten Esilanın şokta olduğu belliydi. Sarıldığımda bile bir tepki vermemişti. Yaşadığı şeyler kolay değildi bu yüzden onu suçlamıyordum. İlk gördüğümde ne kadar sinirlensem de sonrasında onun bir suçu olmadığını anlamıştım.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Eveeet soru-cevap bölümü de geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Oy bırakmayı ve yorum atmayı unutmayın.
Dediğim gibi başka sormak istediğiniz soru varsa yorum kısmına bırakın karakterlerimiz orda cevap verecektir.
İyi günler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Teen FictionMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy