Biraz ara vermiştim canlarım ama şimdi devamm
Semayı içeri aldıktan sonra elinde ki abur cubur paketini mutfağa koydum. Yanına gidip oturdum biraz dedikodu yapsak iyi olacaktı.
"Ee anlat bakalım iş görüşmen nasıl geçti" diye sordu.
"İyi sayılır ama patron tam bir fiyasko. Şirketin önünde arabayı park ederken gelip bana çarptı bağırıp çağırınca içeri girdim. Baktım ki patron oymuş neyse ki deneme süreci verdi ve bu konuyu açmadı." Diye kısaca bilgilendirdim.
"İyi bari sevindim." Dedi biz böyle konuşurken lavin de bize katıldı. Film izleyip dedikoduya devam ettik. Sabah uyandığımda mutfağa gidip kahvaltı için semanın en çok sevdiği peynirli omleti yaptım. Çay suyu koydum ben çaydan nefret ederdim baya kahveciydim ama sema ve lavin çok severdi. Kızartmak için patates soydum ve doğradım. Onlar kızarırken kahvaltılıkları masaya dizdim ve kendime kahve yaptım.
Her şey hazır olunca kızları çağırdım acele ediyordum çünkü işe geç kalmak istemiyordum yaklaşık 2 saatim vardı bilerek erken kalkmıştım."Ooo döktürmüşsün yine Esilacığıım" diye şakıdı lavin. Arkasından Sema da geldi ve kahvaltı yaptık. Kızları uğurlayıp üst kata çıktım ve duşa girdim hava sıcak olduğu için terlemiştim ve yemek kokusu sinmişti.
Duştan çıkıp üzerime siyah dar kotumu geçirdim üzerime de beyaz tişört giyip deri ceketimi geçirdim. Saçlarımı hafif dalgalandırıp çıktım. Arabamı bu sefer daha dikkatli bir şekilde park edip şirkete girdim 6. Kata çıkıp Ahu'nun yanına gittim bana odamı gösterdi. Biricik(!) patronumun hemen iki oda yanındaydı.Odaya girip masayı düzenledim ve oturdum Ahu yanıma gelip birazdan toplantı olacağını ve benimde katılmam gerektiğini bu sayede işe daha çabuk alışacağımı söyledi. Ciddi mi bu kadın ilk günden toplantıya mı girecektim.
Yaklaşık yarım saat sonra toplantı odasına vardım. Ahu bu toplantı hakkında beni bilgilendirmişti. Burhan bey ve çalışanları gelecekti. Burhan bey ortaklarımızdan biriydi ve çok büyük bir arazi satın almış ve bu araziye ne yapacağımız hakkında bilgi istiyordu. Toplantı salonuna gittim bir kaç çalışan ve biricik patronum burdaydı. Sanırım Burhan bey daha gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Ficção AdolescenteMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy