Hepinize merhaba arkadaşlar bugün bölüm atacağımı söylemiştim ama biraz geç geldi kusura bakmayın. Güzel yorumlarınızı bekliyorum :)
Bu arada bu bölümü gizem12gnc 'ye ithafen yazıyorum umarım beğenir :)
Esila'dan
"Hemen geliyorum Kemal bey" deyip kapattım telefonu. Kemal bey konuşmak için odasına çağırmıştı. Odadan çıkıp Kemal Bey'in odasına ilerledim. Özlem yerinde yoktu. Bir kaç gündür de görmemiştim. Pek umursamadım ve Kemal beyin odasına gittim.
"Buyrun Kemal bey" dediğimde gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Esila 1 aydır fazlasıyla uğraş verdik ve yorulduk. Bu yüzden sana 1 haftalık tatil veriyorum dinlen ve daha iyi bir şekilde geri gel" dediğinde gülümsedim.
"Teşekkür ederim Kemal bey buna ihtiyacım vardı" dediğimde gülümsedi. Odadan çıkıp kendi odama geçtim ve eşyalarımı aldım. Tuğba ve Merve de yanıma gelmişti.
"Hayırdır nereye gidiyorsun?" Diye sordu Merve.
"Kemal bey izin verdi 1 hafta yokum anlayacağın"deyip güldüm.
"Ooo Kemal bey kolay kolay izin vermez ama hadi yine iyisin" dedi Tuğba sırıtırken. Bende gülümsedim ve eşyalarımı toplamaya devam ettim. Zaten çok fazla bir şeyim yoktu sadece özel eşyalarımı alıp dışarı çıktım. Tuğba ve Merve'ye sarılıp vedalaştım. Kemal Bey'in odasına gelip kapıyı tıklattım ve içeri girdim.Kemal bey telefonla konuşuyordu beni görünce apar topar kapattı ve ayağa kalktı.
"Gidiyor musun Esila?" Diye sorduğunda onayladım.
"Evet Kemal bey görüşmek üzere" dedim o da gülümsedi. Yanıma gelip sarıldı. Bende karşılık verdim.
"Görüşürüz Esila" dedi. Dışarı çıkıp aşağı indim. Eşyaları arabama koyup bende sürücü koltuğuna geçtim. Emniyet kemerimi takıp arabayı çalıştırdım.Müzik eşliğinde eve geldim. Arabayı bahçeye bırakıp eşyaları elime aldım ve eve girdim. Direk üst kata odama çıktım. Bu tatil iyi gelmişti dinlenmeye ihtiyacım vardı çünkü.
Tüm yorgunlukla kendimi duşa attım. Kısa bir duşun ardından üzerime siyah şortlu tulumumu giydim ayağıma da beyaz spor ayakkabılarımı giyip saçlarımı kuruttum. Telefonumu elime alıp kızlara mesaj attım.
EsSeLa
Es: Napıyorsunuz gençler
La: Evdeyim temizlik :/
Se: Dışardayım okuldakilerle buluştum.
Es: Bende evdeyim biricik patronum 1 haftalık izin verdi :))
La: Hadi yine iyisin ;))
Se: O zaman bir şeyler yapalım
Es: Bana uyar zaten çok sıkıldım
La: Temizlik bitmek üzere bana da uyar
Es: O zaman sahile inelim
Se: Gitmişken denizede mi girsek hava çok güzel
La: Bana uyar
Es: Tamam o zaman 1 saate sahilde buluşuruz
Se-La: Tamam.
Bu iyi olmuştu eğlenmiş olurduk hem. Önce aşağı inip karnımı doyurmalıydım. Telefonumu da yanıma alıp yavaş adımlarla mutfağa indim. Dolaptan domates peynir ve salam çıkarıp güzel bir sandviç hazırladım. Aslında sahile de götürsek iyi olurdu karnımız acıkırdı çünkü. Bu yüzden 3 tane daha yaptım ve bir sepete koydum. Yanına kola ve meyve de koydum. Kendime hazırladığım sandviçi yedim ve bulaşıkları topladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Genç KurguMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy