Hepinize merhaba arkadaşlar. Yeni bölümle karşınızdayım. Bildiğiniz üzere hala depresyondayım smcjsbxh ama yine de dedim ki benim canım okuyucularım bölüm bekliyor hemen yazmalıyım. Valla depresyon depresyon bu kadar oldu umarım beğenirsiniz. (Medya da Kemal)
Bu bölümü YarenEvra ve emineyagmurkus a ithafen yazıyorum umarım beğenirsiniz. :)•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sema'dan
"Teşekkür ederim" deyip arabadan ineceğim sırada Burhan kolumu tuttu. Döndüğümde gülümseyerek bana bakıyordu.
"Bir sorun mu var?" Diye sordum.
"Hayır sadece.. Bu akşam seninle bir şeyler konuşmak istiyorum. Müsaitsen buluşalım." Dediğinde heyecandan kalbim çıkacaktı. Hemen başımı salladım.
"Olur.. olur tabi ben müsaitim" dedim ve hızlıca indim arabadan. Sevdiğimin gözlerine bakmak benim için hayat demekti. Onu çok seviyordum bu gece güzel şeyler olurdu umarım diyerek eve girdim. Burhan da gitmişti zaten.Yüzümde ki sırıtmayı silmeden eve girdim. Babaannem ve dedem de evdelerdi. Annem ve babam ayrıydılar küçüklükten beri sürekli kavga ederlerdi. En sonunda boşanmışlardı ama ben ikisinden de nefret ediyordum. Son senelerde annemin babamı aldattığını öğrenmiştim. Bunun üzerine daha çok çökmüştüm babamla ise küçüklükten beri anlaşamıyorduk. Böyle herkesin hayalinde olan baba-kız ilişkisi vardır ya benim babamla aramda öyle bir ilişki yoktu. Bu yüzden babaannem de onlarla yaşamamı isteyince kabul ettim. Şimdi ise çok güzel mutlu ve sakin bir hayatım vardı.
Çatı katında ki odama çıkıp banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından odama girip üzerime kot şort ve siyah askılı giydim makyaj yapmaya gerek duymayıp çantamı da aldım ve aşağı indim. Babaannem mutfakta yemek hazırlıyordu. Yanına gidip arkadan beline sarıldım.
"Dur dur deli kız napıyorsun" dediğinde sırıttım.
"Ben okula gidiyorum Hasibe sultan çıkışta da Esila'ya uğrayacağım" dediğimde o da güldü.
"Tamam yavrum dikkat et kendine yabancılardan bir şey alıp yeme Esila'ya da selam söyle" dediğinde göz devirdim. Üniversite son sınıftım ama bu kadın için hala 15 yaşında bir çocuktum.
"Tamam Hasibe sultan görüşürüz" deyip yanaklarını öptüm ve dışarı çıktım.Okul eve yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum. Bir yandan da bu akşamın hayalini kuruyordum. Burhanın benden hoşlandığını düşünüyordum. Umarım da öyledir çünkü ben ona aşık olmuştum. Fazlasıyla kibar ve nazik biriydi. O yüzden aşık olmamam aptallık olurdu. Yüzümdeki gülümsemeyle okula girdim.
Bir sene hazırlık yaptığım için Lavin ve Esila benden erken mezun olmuşlardı. Benim de son senemdi burada. Psikoloji bölümü okuyordum ve bu bölüme çok severek girmiştim. Derslerimde iyiydi.
Kampüsün bahçesinde çimenlerin üzerinde oturan Melisa, Arda ve Faruk'u görünce yanlarına gittim.
"Napıyorsunuz bakalim" dediğimde Melisa her zamanki gibi Arda'ya trip atıyordu.
"Ne yapalım Semacığım Arda'nın kestiği kızları izliyorum" dedi Melisa bu haline güldüm. Arda ise hemen kendini savunmaya geçti.
"Ya valla kestiğim falan yok. Benim senden başkasını gözüm görür mü hiç sevdiğim?" Dediğinde Melisa yumuşamış gibi görünüyordu. İkisi 4 yıldır sevgililerdi ve çok yakışıyorlardı. Faruk'un yanına gidip oturdum. "sen napıyorsun kanka" diye sorduğumda düşünceli görünüyordu.
"O ne yapacak yazdığı kız cevap vermeyince karalar bağladı " diye atıldı Melisa. Buna kahkaha attım. Faruk iki günde bir kız değiştiren bir tipti. Aşka inanmadığını söylüyordu. Biz ise bir gün çok fena vurulacağını biliyorduk. O zamana kadar da kızlara yazmaya devam edecekti. Ders saati gelince ayaklandık ve amfiye doğru ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Teen FictionMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy