Herkese merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz şimdiden teşekkürler bu arada her gün bölüm atıcam lütfen okuyun ❤️❤️ (medyada Esila var.)
Her sabah olduğu gibi bugün de alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Saate baktığımda 5.30 olduğunu gördüm. Bu arada kendimden bahsedeyim adım Esila Keskin 24 yaşındayim. İstanbul mimar Sinan üniversitesi mimarlık fakültesinden mezun oldum bu sene.
Ailemi 8 yıl önce bir trafik kazasında kaybettim. Tek başıma bu evde yasiyorum 2 katlı oldukça geniş ve ferah bir evim var ama artık ailem yanımda yok. Neyse bugün bu kadar erken kalkmamın sebebi iş arayacak olmam.Daha yeni mezun oldum ve şimdiye kadar babamın mirası ile geçiniyordum başka kardeşim olmadığı için bir kaç ev arsa bana kalmıştı çok zengin bir aile değildik ama yine de güzel bir hayatımız vardı . Ailem öldükten sonra kendi kendime söz verdim mezun olup ayaklarimin üstünde duracağım diye. O yüzden bir an önce iş bulup çalışmalıyım. Bu kadar oyalanmak yeter diye düşünüp yataktan kalktım. Banyoya girip kısa bir duş aldım ve üstüme kolsuz gömlek ve şort giydim. Henüz Mayıs ayında olmamıza rağmen hava oldukça sıcaktı. Aşağı inip arabamın anahtarını alıp dışarı çıktım markete gidip gazete ve bir kaç kahvaltılık almam gerekiyordu.
Arabamı babam doğum günü hediyesi olarak almıştı mini Cooper dı. Çok seviyordum arabamı. Siyah ve kırmızı renkliydi babam anahtarını verdiğinde sevinçten havalara uçmuştum. Gözüm gibi bakmıştım ona. Evin garajında bir kaç araba daha var ama onlara pek baktığım söylenemez hatta garaja pek girmiyorum benim bebeğim de bahçede duruyor zaten . Garaja pek giremememin sebebi ailemin kaza yaptığı arabanın da orda olması. Yıllar önce kaza yaptıklarında burda durmasını ben istemiştim.
Neyse markete geldiğimde inip bir gazete alıp içeri girdim kahvaltılık domates salatalık peynir zeytin aldığımda tamamdı. Pek abur cuburla aram yoktu şekerli şeyleri de sevmezdim bu yüzden iyi bir vücudum vardı. Parayı ödeyip çıktım. Eve geldiğimde kahvaltılıkları masaya koyup bende oturdum. Gazetede iş ilanlarına bakmaya başladım tabi ki mimarlık bölümlerine bakıyordum. Bir kaç şirket vardı hemen ilkini aradım.
'Merhaba Yılmaz holding. Nasıl yardımcı olabilirim?'
'Merhaba ben iş görüşmesi için aramıştım'
'Maalesef yardımcı bir mimar bulundu ve bugün işe başladı.'
'Peki teşekkür ederim.'
Off daha ilkinden olumsuz yanıt almıştım. Neyse dedim kendi kendime ve ikinci şirketi aradım.
'Merhaba Ozansoy holding.'
'Merhaba ben iş görüşmesi için aramıştım'
'Evet bir mimar arıyoruz isterseniz bugün şirketimize uğrayın ve patronumuzla detaylı görüşün'
'Peki bugün uğrayacağım teşekkürler'
Acaba diğer şirketi de arasam mi diye düşündüm sonra vazgeçtim bugün bu işi halledecek ne olursa olsun bu işi alacaktım. Bir şeyler atıştırıp masayı topladım. Saate baktığımda henüz 9.45 olduğunu gördüm okul olduğu için erken kalkmaya alışkındım o yüzden uykum yoktu bende televizyonun karşısına geçip film izlemeye başladım.Bir süre sonra telefonum çalmaya başladı arayana baktığımda can dostum Sema'nın aradığını gördüm. Hemen açtım
'Alo birtanem nerdesin'
'Evdeyim canım sen?'
'Bende evdeyim ne yaptın iş bulabildin mi?'
'Evet bir tane buldum bugün görüşmeye gideceğim'
'Çok sevindim canım benim umarım güzel geçer. Neyse benim şimdi kapatmam lazım sonra konuşuruz yine'
'Görüşürüz canım'
Deyip kapattım telefonu Sema benim çocukluk arkadaşımdı. Ailem öldüğünde okulda sokakta hep yanımdaydı. Alt sokagimizda oturuyordu ailesi ile birlikte. Biraz daha evde oyalandiktan sonra yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. Beyaz günlük bir elbise giyip saclarimi açık bırakmıştım.
Arabamın anahtarını çantamı ve CV mi alıp çıktım evden arabama binip şirkete geldim eve çok uzak değildi yaklaşık 25 dakikalık bir mesafedeydi. Arabamı güzel bir yere park etmek için durdum ve etrafa göz gezdirdim boş bir yer gözüme ilişince oraya doğru ilerledim tam park edeceğim sırada arabada bir sarsıntı hissettim inip baktığımda bir arabanın çarpmış olduğunu gördüm. Ah harika! İlk günden şu işe bak. Diğer arabadan da ultra taş biri inince gözlerimiz kesişti. Fakat öyle sinirli bakıyordu ki birazdan kafa göz dalacak gibi. En sonunda konuşmaya başladım.
'Önüne baksana! Görmüyor musun park edeceğimi bilerek bana çarpıyorsun!'
Şu dediklerimden sonra helvamı kavursanız iyi edersiniz çünkü bu adam birazdan bana saldıracak gibi duruyor.Hiddetle yanıma gelip bağırmaya başladı.
'Ben mi önüme bakacağım lan?! Benim geldiğimi gördüğün halde park etmeye çalışan sensin! Bana bak kızım kendini öldürtmeden burdan defol git!' dedi. Peki ben ne yaptım? Onu orda bırakıp şirkete girdim umrumda değildi ne yaptığı arabamda pek bir hasar olmadığını farketmiştim o yüzden bırakıp şirkete girdim. İlk katta gördüğüm danışmana iş görüşmesi için geldiğimi söyledim. 6. Kata çıkmamı söyleyince asansöre yöneldim. 6. Kata çıktığımda bir sekreter karşımda duruyordu ona yaklaşıp tebessümle patronun odasını sordum. O da patronun birazdan geleceğini odasında bekleyebileceğimi söyledi odaya girdiğimde güzel bir parfüm kokusu içime doldu siyah bir masa arkasında siyah deri döner sandalye masanın önünde siyah karşılıklı iki koltuk vardı bende onlardan birine geçip oturdum. Ve beklemeye başladım elimde CV'm de vardı. Geri dônerken arabadan almıştım. Umarım güzel geçer ve beni işe alırlardı.Daha yeni mezun olduğum için kabul etmemeleri yüksek bir ihtimaldi ama yine de şansımı denemeliydim. Ben böyle düşüncelere dalmışken kapı açıldı. Baktığımda gördüğüm kisiyle adeta şok oldum..
Merhaba canlaar ilk bölüm olduğu için biraz kısa tuttum. Diğer bölümler de gelecek bu ilk kitabım o yüzden acemice olabilir lütfen mazur görün sizleri seviyorum ♥️♥️
İlk bölümler biraz kısa ama diğer bölümler daha uzun ve düzenli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Dla nastolatkówMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy