Hepinize merhaba arkadaşlar hemen yeni bir bölüm daha atmak istedim.
Medyada Burhan var.Burhan'dan
Şirketten çıkıp arabama bindiğimde telefonum çalmaya başladı. Arayanın Cenk olduğunu görünce açıp konuşmasını bekledim.
"Alo kardeşim bu akşam 8 de bizde ol. Parti veriyorum." Dediğinde biraz düşündüm.
"Cenk beni karıştırma hiç kardeşim. Yorgunum zaten. Eve geçicem" dedim. Bu sefer yüksek sesle konuşmaya başladı.
"Ya Burhan saçmalama abi Yiğit de gelecek sende burda ol işte " deyince daha fazla uzatmadım. "Tamam Cenk kapat" dedikten sonra telefonu yan koltuğa firlattim. Gaza basarak evin yolunu tuttum.Eve gelip zili çaldım kapıyı hizmetçim Esma açtı. Cilveli bir sesle "Hoşgeldiniz Burhan bey" dedi üzerinde ki gömleğin ilk 3 düğmesini açmış mini eteğiyle karşımda duruyordu. Onu umursamayıp yukarı odama çıktım. Üzerimi çıkarıp duşa girdim. Soğuk suyu vücudumda hissederken banyonun kapısı açıldı. Arkamı döndüğümde Esmayı gördüm. Gömleğini çıkarmış karşımda sütyeniyle duruyordu. Cilveli bir şekilde gülüyordu. Elinden tutup duşa soktum. Dudaklarıma yapışıp öpünce altında ki eteği çıkardım....
••••••••••••••••••••••••••••••••••
İşim bitince evden çıktım ve cenklere gittim. Bir kaç kişi gelmişti. Cenk ve Yiğiti görünce yanlarına gittim. Viski alıp koltuğa oturdum. Biraz zaman geçmişti ki kapıdan girenlere gözüm takıldı. Bunlar Esila ve arkadaşlarıydı. Lacivert elbiseli olan kız.. onu barda da görmüştüm ama pek dikkat etmemiştim. Şimdi ise kuğu gibi karşımda duruyordu.
Cenk de onları görünce ayaklandı "bende geliyorum" diyerek onunla birlikte yanlarına gittim. Ama gözlerimi ondan alamıyordum. Bir süre sonra elini uzatıp 'merhaba' dedi. Adı Semaydı gerçekten çok güzeldi. Ben bunları düşünürken Cenk kızlarla sohbet ediyordu. Bir süre sonra "hadi Burhan biz gidelim. Siz de keyfinize bakın " dedi. Kafamı sallayıp yiğitin yanına geri döndük. Hala gözüm Semanın üzerindeydi. Birden bana bakınca göz göze geldik. Umursamayıp bakmaya devam ettim bir süre sonra utanıp bakışlarını yere indirdi. Bu hali çok hoştu. Gülümseyip viskimi yudumlamaya devam ettim.Bir kaç saat sonra çoğu kişi gitmişti. Esilanın ortada dans ettiğini görünce Yiğitin kasıldığını hissettim. Onun Esiladan hoşlandığını düşünüyordum. Ama bunu kabul etmiyordu. Gerçi onun gibi bir buz kütlesi nasıl hoşlanırdı bilmiyordum. Belki de dalga geçiyordu kızla. Sinirle yanımdan kalkıp Esilanın yanına gitti kolundan tutup yukarı çıkardı. Kızlar Esilayı görünce ayağa kalkıp yukarı çıkmaya çalıştılar ama ayakta zor duruyordu ikisi de. Cenk ayaklanıp Lavin'in yanına gitti. Sanırım ben de Sema'nın yanına gitmeliydim. Sarhoş olmuştu bu hali çok komikti. Gülerek yanlarina gittik.
"Sakin olun Yiğit ona bir şey yapmaz" diye sakince konuştu Cenk.
"Saçmalama çabuk Esilayı getirin eve gideceğiz " diye bağırdı Lavin.
"Bu halde gidemezsiniz bu gece burda kalın yarın sabah gidersiniz" diye devreye girdim.
"Ya sanane be ne karışıyorsun" diye yarım ağızla konuştu Sema.
En sonunda konuşmasına dayanamayıp kolundan tutup yukarı çıkarmaya başladım. Bir odaya girip kapıyı kapattım.
"Biraksana beni be hayvan herif" diye bağırdı.
"Eee yeter be adam gibi dur yoksa istemediğin şeyler yaparım!" Diyerek tısladım tabi ki bir şey yapmayacaktım. Sadece çenesini kapatmasını istiyordum. Korkuyla gözlerime bakmaya başladı. Başını öne eğerek elleriyle oynuyordu. Sanırım fazlasıyla korkmuştu. Bunu umursamadım kolundan tutup yatağa götürdüm. Sesini çıkarmadan yatağa girdi. Bende üzerini örtüp dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Teen FictionMasum becerikli bir mimar Esila Keskin Acımasız sert duygusuz bir patron Yiğit Ozansoy