,, Tak jak jsi to zvládla, příšerko? "zasmál se James Potter a objal Stephanie kolem pasu.
Dívka sebou lehce trhla, ale pak se s nadšeným smíchem otočila ke svému nejlepšímu příteli a skočila mu kolem krku.
,, Bylo to úžasné, ale chyběl jsi mi." zamumlala mu do krku.
James se jemně usmál, ale pak se jeho úsměv rozšířil. Jeho oči se rozzářily při pohledu na krásnou rudovlásku, která spolu se svými kamarádkami vcházela do společenské místnosti.
,, Komu bych taky nechyběl, že jo, Evansová?" křikl směrem k ní a pustil Stephanie ze svého náručí. Ta se otočila směrem ke svým kamarádkám a rozběhla se je přivítat.
,, Třeba mně, Pottere." zašklebila se Lily a obejmula svou spolubydlící.
,, Notak přiznej si to, miluješ mě!" přiblížil se k nim hnědovlásek.
,, To ani náhodou."opáčila již podrážděná rudovláska.
,, Tak pojď se mnou na rande." vyhrkl chtivě James.
,, Ani za zlatou sovu, Pottere." vykřikla Lily a hrnula se zpět do své ložnice.
James smutně sklonil hlavu, ale to mu už na rameni přistála ruka od Stephanie.
,, Je mi jasné, že posloucháš Siriusovy rady," kývla směrem k jeho kamarádovi, jenž se rozvaloval na červené pohovce a pobaveně scénu před sebou sledoval,, ale zkus na to jít jinak, tímhle chováním Lily nezískáš." usmála se a stoupala spolu s Evelyn a Bibi do schodiště.
,, Ale jak?" křikl za ní mladý Potter.
,, Tak na to budeš muset přijít sám." zasmála se,, Neviděly jste Caroline? "zaslechl od ní ještě a pak už všechny dívky zmizely do svého pokoje.
***
Zmiňovaná dívka však měla na starosti něco jiného, než nahánění pohledné rudovlásky do náruče Jamese Pottera.
,, Co tím sleduješ? Chceš jí snad ublížit?" přitlačila Narcissu Blackovou ještě více na zeď.
,, Co teď myslíš?" opáčila klidně blondýnka s ledovou tváří.
,, Nehraj si na neviňátko, sama moc dobře víš, o čem mluvím. Proč se bavíš se Stephanie?!"
,, Jo tohle. Nemůžu si snad dělat kamarádky?" nasadila prvotřídní blackovský úšklebek.
,, V životě by sis nehledala kamarády v nebelvírském prvním ročníku. A i kdyby, rozhodně by to nebyla mudlovská šmejdka, jako je Stephanie." vykřikla a až poté jí došlo, jak lehce nazvala svou nejlepší přítelkyni tím hrozným přízviskem.
Narcissa si moc dobře všimla šoku v její tváři a chladně se zasmála.
,, Tak přeci jen je to v tobě, Macmillanová. Já to věděla, ať chceš nebo ne, stále jsi čistokrevná, máš to chování jednoduše v krvi."
,, Drž hubu!" vykřikla hnědovláska a chytila nejmladší Blackovou pod krkem.
,, Tohle-už-nikdy-neříkej!" odsekávala důkladně každé slovo a upevňovala stisk kolem blondýnčina hrdla stále víc.
,, Okamžitě ji pusť." zasyčel někdo Caroline do ucha a přiložil jí ostrý hrot hůlky ke spánku.
Vyděšeně pustila zmijozelskou dívku, která se sípáním padla k zemi. Když zvedla pohled, spatřila šedé oči o rok staršího Luciuse Malfoye, který mířil na její rivalku, ale zároveň kontroloval, zda-li je Narcissa v pořádku.
ČTEŠ
Daughter of the monster
FanfikceWattpad je plný příběhů o dceři Pána Zla. V tomto se však skrývá mnohem víc. Mnohem víc emocí, temnoty, pocitů, prožitků, bolesti, štěstí i nekonečné moci. A zůstává jediná otázka... Je Stephanie schopná porazit svého otce, nebo to ani nebude mít z...