Po vzájemném usmíření dvou nejlepších přátel se atmosféra v Bradavicích opět ustálila. Jakoby snad dobrá nálada dívek a Pobertů zlepšila život všech studentů i profesorů.
Pohled na Stephanie s Jamesem byl k nezaplacení. Jejich hádka je ještě více spojila dohromady, jejich vzájemné pouto vzrostlo a tak nebylo divu, že všechen volný čas nejraději trávili jeden s druhým.
Zatímco dívky vždy rády propouštěly Stephanie z prokecaných večerů, James to s kamarády tak lehké neměl.,,Hodláš dneska zase zmizet, až zalezu do koupelny?" zeptal se ho jednoho večera, když už jeho neustálé mizení nechtěl snášet, Tichošlápek.
,,Ne?" pozvedl jedno obočí James a nevinně pokrčil rameny.
Černovlásek nechápavě přesunul zrak od své maličkosti v zrcadle na svého kamaráda.
,, To znamenalo, že to má v plánu hned poté, co si začneš gelovat vlasy a přestaneš vnímat okolí." ozval se pobaveně Remus a odložil svou knihu na noční stolek.
,, Sklapni, Náměsíčníku!" okřikl ho hnědovlásek a složil si hlavu do dlaní.
,, Já to nechápu, co tam pořád děláte? Kdyby to byla Evansová, pochopil bych, ale je to jen Stephanie. " dožadoval se odpovědi mladý Black.
,, Evansovou do toho netahej. " vzdychl James.
,, Ale copak? Udeřil jsem hřebíček na hlavičku? " pronesl jízlivě Sirius a přistoupil ke svému příteli.
,, Já nevím, kamaráde, jde to se mnou nějak z kopce."
,, A to proč?" nechápal Sirius a i Remus pečlivě nastražil uši.
,, Nemám poslední dobou vůbec chuť Lily uhánět, jako bych ji ani nepotřeboval."
Siriusovo obočí se svraštilo do starostlivého pohledu, přistoupil k Jamesovi a položil mu ruku na čelo. Chvíli v té pozici setrval, znalecky kýval hlavou a něco si pro sebe mumlal, načež se otočil na Remuse se slovy,, Je nemocnej, jdeme na ošetřovnu."
James se po jeho ruce ohnal a urychleně vstal z postele.
,, Nic mi není, ty hlavo plná blech!" zaprotestoval a rozešel se směrem ke dveřím.
,, Mějte se. " křikl ještě, než bouchly dveře a chlapecký pokoj naplnilo poklidné ticho.
,, Stanovil jsem diagnózu. " promluvil vážně Sirius, čímž narušil klid, jenž v pokoji nastal.
,, A jakou, prosím tě?" zasmál se Remus a pohodlně se s knihou v ruce opět usadil na své posteli.
,, Vidím to na Jamesseúplněpomátltýdu." prohlásil a posunul si imaginární brýle na nos.
Remusův tichý smích naplnil celou místnost.
,, No doktore, já bych to viděl mnohem jednodušeji. Myslím, že náš James už přišel na to, že zatímco se zbytečně honí za Lily, Stephanie mu pomalu proklouzává mezi prsty. "
Sirius chvíli zamyšleně přikyvoval, načež se však zamračil a razantně zakroutil hlavou.
,, Nene, James má tři životní cíle, které nikdy nezmění a prvním z nich je sbalit Evansovou. Takže ať už se Stephanie nebo bez, jsem si stoprocentně jistý, že za pár let se bude u Potterů na zahradě potulovat hnědovlasé škvrně s Evansovsky zelenýma očima.
***
,, Anie? " ozval se James, zatímco se svou nejlepší kamarádkou bok po boku kráčeli bradavickými chodbami.
,, Ano?" usmála se vřele černovláska a upřela na něj svá velká kukadla.
,, Víš, přemýšlel jsem nad Lily. " začal pomalu a pozorně sledoval každý sval v kamarádčině tváři.
Stephanie se lehce zasekla, avšak poté se chápavě usmála.
,, Chceš ji zase sbalit? Tehdy na ošetřovně ti to moc nevyšlo.",, Vlastně jsem nad tím dost přemýšlel a říkal jsem si... totiž... Myslíš, že má cenu se vůbec snažit?" svěsil hlavu.
Černovláska se soucitně usmála a chytla svého přítele za ruku.
,, Hej, podívej se na mě. Láska je neskutečně vzácná a drahocenná, když se do někoho zamiluješ, měl bys za tím jít přes všechny překážky, jaké ti osud do cesty postaví, ať už jsou sebevětší a sebetěžší zdolat. Proto ti říkám, nevzdávej se, jednoho dne, až s ní budeš stát u oltáře, toho nebudeš litovat. "
Chlapcovy oči se naplnily slzami. Stáhl dívku k sobě a obalil ji do hřejivého objetí. Neviděl, jak se Stephanie spokojeně usmála a zabořila svou tvář do jeho mikiny.,, Jsi neskutečně hodná, až někdy nechápu, jak jsem si tě zasloužil. Jsi to nejlepší, co mě za můj krátký život potkalo. " nevěřícně zakroutil hlavou a uvěznil dívku v ještě pevnějším objetí.
,, Jsem ráda, že jsem tě před rokem potkala, když jsi "zametal". " uchechtla se do jeho hrudě a propletla si drobné ruce za jeho zády.
,, Jo," uchechtl se taktéž James,, ten den porušování pravidel opravdu stálo za to. "
***,, Narcisso, Narcisso, jak já se v tobě spletl." povzdechl si samotný Pán Zla a zklamaně poklepal hůlkou o okraj mahagonového stolu.
,, Myslel jsem si, že budeš schopná stejně jako tvoje sestra Bellatrix, ale ukazuje se, že jsi neschopná jako tvá nechutná krvezrádcovská sestra Andromeda.",, Odpusťte, můj pane, já -"
,, Ticho! " zařval, až leknutím nadskočila.,, Řekl jsem ti snad, že máš něco dělat?!"
,, Ne. " kuňkla a sklopila kajícně zrak k zemi. Celé její tělo se nekontrolovatelně roztřáslo.
,, Přikázal jsem ti ji sledovat nebo rozhádat s jejími přáteli a dostat ji na ošetřovnu?!" zahřměl Lord Voldemort, až se celá hala otřásla vlivem jeho magie v základech.
,, Sledovat, pane."
,, Tak když to víš, proč jsi neuposlechla můj rozkaz?! "vykřikl a Cisse se do očí nahrnuly slzy. Věděla, že za neuposlechnutí příkazu přijde tvrdý trest.
,, Možná bych ti měl připomenout, s kým si zde vlastně dovoluješ hovořit." pozvedl hůlku, avšak Cissina zvedlá ruka ho v potrestání zastavila.
,, Počkejte, pane, prosím. Mám informace, protože díky celé té události jsem mohla o Stephanie něco zjistit." zavzlykala a sepjala ruce.
,, Co jsi zjistila? " otázal se Voldemort poté, co se poměrně uklidnil a posadil se zpět do svého křesla.
,, Když se Stephanie rozčílila, změnila se."
,, Jak změnila?"
,, Když křičela, změnila se jí barva očí, najednou byly temně černé, úplně bezedné.
A to není vše, její vlasy začaly vlát ve vzduchu a zářit. Úplně z ní byla cítit magie. " vydechla Narcissa a doufala, že aspoň těmito informacemi oddálí pánův hněv.,, To je vskutku, vskutku zajímavé. Tedy dobře, Narcisso, vypadá to, že si tě ještě ve svých službách chvíli ponechám.
ČTEŠ
Daughter of the monster
FanfictionWattpad je plný příběhů o dceři Pána Zla. V tomto se však skrývá mnohem víc. Mnohem víc emocí, temnoty, pocitů, prožitků, bolesti, štěstí i nekonečné moci. A zůstává jediná otázka... Je Stephanie schopná porazit svého otce, nebo to ani nebude mít z...