,, Kdes byla? " objevila se Stephanie před Caroline a zamávala jí před obličejem.
,, Všude tě hledám." zasmála se uvolněně a objala svou kamarádku.
,, Byla jsem se projít. "odpověděla se strnulým postojem Caroline a vykouzlila falešný úsměv.
,, Tohle už mi nedělej, bála jsem se, že ti někdo ublížil." obořila se na ni Stephanie s našpulenými rty. Možná chtěla vypadat nebezpečně, ale s její výškou a roztomilostí vypadala jako dítě, kterému vezmete oblíbenou hračku.
Když se na ni Caroline pořádně zahleděla, uvědomila si, jak jí závidí. Jak moc na svou kamarádku žárlí. Stephanie Pearsová měla všechno, co si ona přála. Vypadala jako panenka, byla nadprůměrně chytrá a měla milující rodiče a přátele. Co víc si přát?
,, Musím ještě do knihovny za Narcissou, jdeš taky? "vyrušila ji z přemýšlení černovláska.
Caroline při vyslovení jména své rivalky nevědomky zatnula ruce v pěst.
,, Vlastně se ještě musím s někým sejít."
,, S kým? "nevěřila Stephanie.
,, S Thomasem, máme druhý rande." pohodila vlasy a vžila se zpět do své role nejžádanější dívky v ročníku.
,, To ti moc přeju, třeba se dáte dohromady. " vypískla nadšeně Stephanie a vykouzlila již několikátý zářivý úsměv.
,, Tak ahoj. "zamávala a vydala se směrem ke knihovně.
,, Ahoj, Cisso!" pozdravila hned při příchodu pohlednou blondýnku, která už na ní čekala u jednoho stolu.
,, Ahoj, Steph. "
,, Jak se máš?" usmála se vřele tmavovláska, že které čišel upřímný zájem.
,, Mám se fa-",, Co se ti to proboha stalo s krkem?!? "vykřikla zděšeně Stephanie, čímž přerušila její odpověď.
,, Pšššt!" zasyčela madam Pinceová od svého pultu a přiložila si ukazováček ke rtům na zmatení toho, aby okamžitě zmlkla nebo se klidila z její tichoučké knihovny.
,, Co to je? " zopakovala již tišeji a ukázala na kamarádčin modrofialový krk.
,, Nic. " snažila se z toho nervózně vykroutit Narcissa.
,, Kdo ti to udělal, Cisso?!? "vrčela nebelvírka, která byla připravena pro své přátele udělat cokoli, a Narcissa si uvědomila, že se za stolem lehce přikrčela, neboť z té drobné černovlásky šel v tu chvíli strach.
Chvilku snad i přemýšlela, že by Stephanie řekla o pravé stránce její takzvané přítelkyně, ale to při pohledu na rozčilenou dívku rychle zatrhla.
Zaprvé by to dívky na jejím pokoji zbytečně rozhádalo, což by se jí nemuselo vyplatit.
Zadruhé si musela přiznat, že ať se jí to nelíbilo jak chtělo, začalo jí na tom malém třeštidlu záležet a nechtěla jí ublížit. Aspoň ne teď.
Zatřetí dostala nápad, jak konečně odtrhnout dívku před sebou od jejího nejlepšího přítele, díky kterému se pro ni spoustu věcí zbytečně komplikovalo.Nasadila zdrcený výraz a sklopila oči. Dokonce se jí podařilo promrkat několik falešných slz. I samotný Voldemort by byl na ni za tento herecký výkon pyšný.
,, Ale ty mi nebudeš věřit. " fňukla směrem k Stephanie, které se při pohledu na svou zmijozelskou kamarádku sevřelo soucitem srdce.
Zapřísáhla se, že ať už jí to způsobil kdokoliv, nevyhne se jejímu hněvu.,, Budu, slibuji."
,, Byl to... "
,, Neslyším tě."
,,Potter. "vydechla Narcissa a Stephanie se zastavil dech.
***
,, Proč jsi jí to udělal?!"
,, Co? Komu? " nechápal a pokusil se rozčilou tmavovlásku obejmout, ta se ale nenechala a odstoupila od něj.
,, Vím, že nemáš rád Zmijozel a chápu to, ale tohle už je trošku moc. Jak si to jako představuješ!? Že budeš šrtit každého zmijozela, kterého potkáš? Tohle jsem si o tobě nemyslela, Jamesi. "
,, Anie, netuším o co jde, ale já jsem nikomu kromě Srabuse nic neudělal, přísahám.
,, Napadl jsi dívku, jak si to jako představuješ?! To budeš příště ubližovat i mě? A vůbec, kromě Srabuse nikoho?!? Co ti kdy udělal? Řekni něco!"
,, Žádný dívce jsem nikdy nic neudělal, holky zásadně nemlátím, to bych nikdy neporušil. A s prominutím Srabus není tvoje starost."
,, Moje starost? MOJE STAROST?!? "vykřikla hystericky Stephanie,, Tak teď ti něco řeknu, už od prvního dne našeho setkání jsem si myslela, že je v tobě něco víc, ale teď vidím, že jsi jen obyčejný bezpáteřní násilnický hovado!" dívala se mu zpříma do očí a po svém vyjádření se vzlykotem vyběhla z Velké síně.
Tu po jejím hlasitém odchodu naplnilo napjaté ticho. Všechny stoly včetně toho učitelského zůstaly sedět bez jediného muknutí, že by bylo slyšet dopadnout i špendlík.
Přitom pohledy všech v místnosti směřovaly směrem k hnědovlasému chlapci s nebelvírskou kravatou, který stále strnule seděl s pohledným upřeným na místo, kde ještě před chvílí stála jeho nejlepší kamarádka.Jeden z těchto pohledů patřil také Narcisse Blackové, se kterou se Stephanie málem srazila ve dveřích, když utíkala z Velké síně. Její mozek jásal nad vydařeným plánem, avšak srdce silně protestovalo proti jejímu rozhodnutí nechat svou nově nabytou kamarádku psychicky trpět.
'Dělám to pro přežití mé rodiny.' pomyslela si a snažila se vinu zahnat hluboko do své mysli, kde ji už nebude tak trápit.
,, Koho jsem měl škrtit? "vydechl nechápavě James a přejel pohledem veškeré osazenstvo, které ho netrpělivě sledovalo.
,, No kámo, povídá se, že moje milovaná sestřenice se od rána prochází s fialovým krčkem, takže to myslela asi ji. Stejně to má z těch těžkých zlatých řetězů, který neustále tahá. "pokusil se lehce uvolnit atmosféru Sirius, ale při pohledu na zničeného Dvanácteráka zjistil, že tomu zrovna dvakrát nepomohl.
,, Narcissa Blacková? Ta, co se s ní Anie nedávno začala bavit?" zeptal se a všechny překvapil tím, že vůbec něco takového věděl.
,, Ale proč bych jí něco dělal, nezajímá mě, proč bych jí ubližoval?" zeptal se James opět do prázdna a vypadal, jako by měl už opravdu na krajíčku.
,, Dvaná-" začal Sirius, ale byl přerušen kamarádovým,, Musím na vzduch... " načež se James sebral a rychlostí blesku vyběhl z Velké síně.
,, Tak tohle je silně v prdeli, pánové. " posadil se mladý Black ke svým kamarádům, kteří jen souhlasně přikývli, dokonce ani slušně vychovaný Remus tentokrát nic nenamítal, protože věděl, že pro tentokrát měl Sirius naprostou pravdu.
ČTEŠ
Daughter of the monster
FanfictionWattpad je plný příběhů o dceři Pána Zla. V tomto se však skrývá mnohem víc. Mnohem víc emocí, temnoty, pocitů, prožitků, bolesti, štěstí i nekonečné moci. A zůstává jediná otázka... Je Stephanie schopná porazit svého otce, nebo to ani nebude mít z...