Černovláska stále nechápavě sledovala svého zmijozelského přítele, která jí dával s klidem čas, jeho poměrně zásadní informaci zpracovat. Stephanie se v tu chvíli honili v hlavě snad tisíce myšlenek , zaplavilo ji moře pocitů, ale ona už během prvního okamžiku věděla , že nad všemi ostatními převládá krutý vztek a obrovská hanba.
Prudce vyskočila na nohy a vztekle vypochodovala za Narcissou, která si v rohu společenské místnosti něco šeptala s Luciusem Malfoyem.
,, Jaks mi to mohla udělat ?!" vyprskla blondýnce do tváře, kdy ji surově otočila směrem k sobě .
Narcissa svou přítelkyni nepoznávala a byla si jista, že není jediná. Stephanie vztekem zrudla a k Cissině překvapení začaly černovlásčiny onyxové vlasy doslova vlát ve vzduchu vší tou magií, která z toho nahněvaného stvoření proudila. Kdy pak přesunula svůj vyděšený pohled do Stephaniny tváře, upoutaly ji nepřirozeně temné černé duhovky, jež nebelvírčin pohled zintenzívněly a všechno zlo, dosud skryté okolnímu světu, vystavily napovrch.
,, Co jsem ti provedla?" odvětila Cissa otázkou, neboť neměla tušení, co zlého jí udělala.
,, Lhalas!" vykřikla Stephanie hlubokým hlasem, poté jakoby z ní všechna energie během jednoho okamžiku vyprchala, bezmocně klesla k zemi jako padající podzimní list. ,, Lhalas." vzlykla ještě před tím, než se její oči, kterým se opět navrátila původní barva, zvrátily a těžká hlava poklesla k chladné zemi.
***
,, Nechápu to, vy snad ano? Proč na Jamese Stephanie takhle zle vyjela a ještě kvůli mojí sestřenici? Možná, kdyby to snad byla pravda, byl bych na Dvanácteráka taky naštvaný, ale rozhodně ne až takhle." povzdychl si Sirius pomalu se šourající za ostatními směrem ke sklepení.
Hlavy všech před ním, až na Caroline, souhlasně přikývly. Ta pouze sklopila svůj pohled k zemi a snažila se ze všech sil necítit provinile.
,, Myslím, že se ještě všichni hledáme. Však víte, naše pravé já, kdo jsme, čím budeme a čím chceme být." podotkla zamyšleně Evelyn a vysloužila si Remusův obdivný a svým způsobem i zamyšlený pohled. Sama si ho ale nevšimla, neboť byla stále, stejně jako ostatní, ponořená ve svých vlastních myšlenkách. Po Siriusově rázném přikývnutí, kterým vyjádřil, že přestože nedostal na svou otázku přímou odpověď, s jejími slovy plně souhlasí, postoupila celá nebelvírská skupinka ke dveřím do zmijozelské společenské místnosti. Ty se však před jejich zraky samy otevřely a v nich, k jejich upřímnému překvapení, nestál nikdo jiný, než sám Severus Snape s jejich hledanou kamarádkou v náručí.
,,Musíme jít." pokynul jim pouze hlavou a spěchal skrze chodbu pryč. Než se nadál, zaslechl za sebou rychlý klusot nebelvírů, kteří ho jistými kroky následovali až na bradavickou ošetřovnu. Tam se Stephanie ujala madame Pomfreyová, a zatímco Sirius utíkal za svým nejlepším přítelem, skupinka žáků zůstala na chodbě sama, pouze se svými splašenými myšlenkami a nejistotou.
***
Tento den byl pro Jamese Pottera účiněným peklem. Nechápal to. Vždy se mu dařilo, na co sáhl a smutek či starosti mu byly cizí, avšak nyní netušil, co si počít. Jeho nejlepší kamarádka, jeho radost a opora, se na něj zlobila jako nikdy a on netušil, jak tu lavinu hněvu zastavit. Ano, kdyby za to snad mohl, ale když příčina jejího vzteku ani nebyla jeho dílem, připadal si ještě bezmocnější.
Smutně se rozhlédl kolem sebe, nacházel se již nebezpečně vysoko, ale bylo mu to jedno, neboť zde v oblacích byl jen on sám a jeho rozbouřené myšlenky. A tak to měl nejraději.
,, Dvanácteráku! Dvanácteráku! "zaslechl jako z velké dálky, a tak se rozhodl raději sletět dolů. Tam našel svého nejlepšího přítele, který sotva popadal dech.
,, Tohle už mi nedělej, běžím přes celé Bradavice až sem a pak na tebe mám ještě vyřvávat až do nebe. Vždyť já málem vyplivl plíce, kamaráde. " dostal ze sebe pobouřený Sirius.
,, Promiň, Tichouši. Stalo se něco důležitého, žes tak chvátal?" vyptával se netrpělivě.
,, To je právě ono. Musím ti něco říct. " nasadil Sirius vážnou tvář a Jamesovi se to pomalu přestávalo líbit.
,, Tak co se děje?! "
,, Stephanie je na ošetřovně. Zkolabovala." vydechl Sirius a smutně svěsil ramena.
James chvíli jeho slovům nerozuměl, jako by snad mluvil jiným jazykem, avšak pak se zasekl v pohybu, otočil směrem k hradu a rychlostí blesku vyběhl pryč.
Černovlasý se za ním pouze dlouze díval, a když mu zmizel z dohledu, otočil se k jeho koštěti.
,, Jasně, Dvanácteráku, to víš, že ti uklidím koště, abys neměl průšvih, že si ho sem bez povolení táhneš už v prváku. Nemáš vůbec zač. A ano, jsem nejlepší a nejhezčí kamarád, jakého si můžeš přát . " brebtal si pro sebe, zatímco odnášel koště pod neviditelným pláštěm do jeho tajné úschovny.
***
Zatímco se Sirius ukazoval jako ten nejlepší kamarád, utíkal James chodbami, co mu jen nohy stačily. Už byl celý udýchaný, avšak myšlenka na bezmocnou Stephanie ho stále poháněla kupředu.
Až teď si plně uvědomil, jak moc mu na té malé potvůrce záleží.Když konečně doběhl ke dveřím do ošetřovny, spatřil na zemi své kamarády spolu se svým rivalem Snapem.
,, Co ten tady dělá?! " sykl a natočil hlavu směrem k němu.
,, Čeká s námi, to on našel a odnesl Stephanie na ošetřovnu, ti hadi by ji tam byli schopni nechat ležet." vyprskla k němu Lily a unaveně si promnula spánky.
James si tedy již bez dalšího odporu přisedl k ostatním a po dalších, pro všechny téměř nekonečných, deseti minutách čekání se dveře ošetřovny otevřely a v nich stanula madame Pomfreyová.
,, Bude v pořádku, ale teď spí. Buďte tiše." pokynula jim rukou, aby vešli.
James se kolem sestry prohnal jako vítr a rychle zatočil k posteli, na které jeho nejlepší přítelkyně ležela. Když se k ní přihnal, sedl si na malou stoličku a bez jediného zaváhání chytil Stephanie za její malou ručku, jež spočívala na nadýchané bílé přikrývce.
Jeho srdce se při pohledu na jeho bledou kamarádku stáhlo obavami. Bezmocně se ohlédl za sebe na Remuse, který mu položil ruku na pravé rameno dokazujíc mu svou plnou podporu.,, Co když - " vzlykl James.
,, Je to Stephanie, Pottere, u ní žádné když neexistuje." zastavil ho hlas pohledné rudovlásky, jež si přisedla z druhé strany lůžka.
A tak James pouze přikývl a čekal, než se Stephanie probudí.
ČTEŠ
Daughter of the monster
FanfictionWattpad je plný příběhů o dceři Pána Zla. V tomto se však skrývá mnohem víc. Mnohem víc emocí, temnoty, pocitů, prožitků, bolesti, štěstí i nekonečné moci. A zůstává jediná otázka... Je Stephanie schopná porazit svého otce, nebo to ani nebude mít z...