Azulonův průliv

87 2 0
                                    

Království země, západní úpatí Gimiliova pohoří

Den před pádem Korramy

Thoryn s Quentinem na Huiovi překonali Gimiliovo pohoří a dostali se na břeh Azulonova průlivu.

"Huii, prr!"vykřikl Thoryn, když se dostali přímo k vodě. "Quentine, slunce brzo zapadne. Uděláme si tu tábořiště?" "Jo, můžeme," odvětil Quentin.

Oba začali nosit na hromádku větve ze seschlých keříků, aby si mohli rozdělat oheň. "Thoryne, máme nějaké jídlo?"ptal se Quentin a přihodil další větvičky. "Hui už ho ve vodě loví,"zasmál se Thoryn. "A pokud sis nevšiml, máme na břehu tři ryby." Quentin se na ně podíval a pousmál se.

Společně nosili a nosili. Když v tom se Quentin najednou zarazil. "Thoryne, v Severním vodním kmeni se něco děje. Asami tam musela vyslat Sennu se spoustou dalších vládců vody." "Cože?" podivil se Thoryn. "Jak to víš?" Quentin chvíli mlčel a hned na to spustil. "No víš, já se snažím svou vládu vzduchu hodně rozvíjet. A před nedávnem jsem dokázal vysílat svého ducha pryč a přitom být i fyzicky přítomen. Vždycky, když se můj duch vrátí, uvidím všechno, co se s ním dělo a co se dozvěděl." "To je úžasné,"zíral na Quentina s otevřenými ústy Thoryn. "A jak jsi na to přišel?" Na to Quentin odpověděl: "Ani sám nevím... Meditoval jsem a najednou se to stalo. Vydal jsem svého ducha zjistit, jak se mají v Západním vzdušném chrámu. Dostal jsem se tam, ale současně jsem i cítil, že jsem stále při sobě. Chvíli mě to děsilo. Ale nakonec jsem to začal ovládat." Thoryn se zeptal: "Quentine, ty jsi nejlepší vládce vzduchu, který snad kdy existoval. Budeš mě učit, až ovládnu oheň?" Quentin nasadil výraz dojetí s úsměvem: "Rád."

Thoryn vytáhl z batohu sirky a podpálil dřívka. Oheň už za chvilku hořel plným plamenem. Thoryn i Quentin si napíchli vykuchané ryby na klacíky a pekli. Chvíli jen oba civěli do plamínků, nad nimiž se opékaly jejich ryby, ale pak nakonec Thoryn zahájil konverzaci:"A co se teda děje v Severním vodním kmeni? Co ti Asami pověděla?" "Říkala, že téměř celý Severní vodní kmen začali ovládat vládci krve. Dobyli všechna města, všechny vesnice. Jen Korrama jim nepodlehla. A Asami se proto rozhodla, že pošle do Severního kmene své vládce vody, aby zjistili, jaká je situace. "Tak snad bude všechno v pořádku,"povzdechl si Thoryn.

Společně se navečeřeli, rozložili si spacáky na zem a uchýlili se ke spánku. Oheň jen dohoříval, dřívka v něm praskala a oba spali jako zabití.

Druhý den se vzbudili, když už bylo skoro poledne. "Quentine, vezmeš nás přes Azulonův průliv horem? Nebo nás Hui vezme dolem?"ptal se Thoryn. "Já nás povznesu,"odpověděl Quentin. Naskočil na Huie, zamával rukama a už se vznášeli nad vodou.

Po nějaké chvilce už ve velké dálce viděli Rokův ostrov, kde na ně měli čekat Mako a Tyler. Najednou ale těsně vedle Huie proletěl zespoda mohutný proud plamene. Thoryn shlédl dolů: "Piráti!" Létaly na ně další a další plameny a Quentin je všechny odrážel. Při tom ale začínali ztrácet výšku. "Quentine! Sleť dolů a vyřídíme je,"zvolal Thoryn. Na to Quentin, ale odpověděl: "Ale ty jsi zatím jen vládce země. Tady jsme na vodě. Moc platný tam nebudeš,"volal na Thoryna ve zmatku Quentin. "Quentine, můj táta je výborný bojovník. Myslíš si, že mě nic nenaučil?" usmál se na Quentina Thoryn. "Tak dobře,"odvětil Quentin a v proudech plamenů se snižovali k pirátské lodi. Nakonec přistáli a Hui rovnou rozmáčkl svými drápy dva piráty o zem. Thoryn se chopil obrovské dřevěné tyče a rozběhl se proti dalším.

Quentin naráz bojoval proti třem vládcům ohně. Vytvořil hurikán a loď se začala kymácet. Přitom shodil dva piráty do vody. Třetí pirát na něj poslal dva ohnivé jazyky. Quentin okolo sebe ale vytvořil vzdušnou stěnu a tak se ochránil. Potom silným větrem třetího piráta také shodil z paluby.

Thoryn praštil posledního piráta tyčí po hlavě a hodil ho do vody. "Uf. Tak jsme to zvládli,"odfrkl si Thoryn. "Jo,"přitakal Quentin. "Tak si tu loď necháme. Na cesty po moři se nám může hodit,"napadlo Quentina. "To vůbec není špatný nápad,"zasmál se Thoryn a společně se vydali směrem k Ostrovu avatara Rokua.

Avatar: Legenda o ThorynoviKde žijí příběhy. Začni objevovat