Poloviční vodní kmen

31 2 0
                                    

...pod stolem v rohu místnosti, se pod ubrusem, který přečníval až na zem, krčil Quentinův duch po celou dobu jeho slavnostního projevu.

Z Gogow se všichni vydali na Rokův ostrov, kde nechali Tylera a Maka. Thoryn si zde vyzvedl svého jezevco-krtka Huie. Po třech dnech se dostali ostatní do Vodního kmene, zděšeni tím, co jim Quentin oznámil.

Vodní kmen, Tonraqovo město

Thoryn seděl společně s Bayem na staré zasněžené kládě naproti obrovskému iglú, kde žil Donan. "Takže Severní vodní kmen už neexistuje?"tázal se Bay. "No, podle Quentina ne," odvětil mu Thoryn. "Ale já si myslím, že Severní vodní kmen pořád existuje, jen má jiný název," dodal. "Thoryne! Ale tohle bys jako Avatar neměl dopustit,"řekl mu Bay. Thorynova hlava poklesla:" Já vím. Jako Avatar nestojím za nic." "Takhle jsem to nemyslel, Thoryne," skrčil se nad Thoryna Bay. "Jsi skvělý Avatar, jen ještě nemáš tolik životních ani avatarských zkušeností." "Hm," zamručel Thoryn a utřel si slzu, která mu tekla od oka. "Kdy se začneš učit ovládat vodu?"ptal se Bay. "To já nevím. Až budu umět pořádně ovládat vzduch,"odpověděl ještě podrážděně Thoryn a dal si na hlavu kapucu modré chlupaté bundy.

Z Donanova iglú vyšla Senna: "Thoryne, už jsem zjistila, kde máš tátu." "Kde je?" "Byl tady ještě nedávno, ale prý odjel do Východního vzdušného chrámu. Že prý dlouho neviděl bratrance Jacka." Thoryn se zamyslel a řekl:"Rád bych se tam podíval. Dlouho jsem tátu neviděl a navíc, jaké místo je lepší pro ovládání vzduchu než samotný vzdušný chrám?" Senna mu na to řekla:"Thoryne, ale nejsou teď přednější tvé avatarské povinnosti? Společenství krve se za jeden a půl roku hodlá zbavit Národa ohně a Jižního vzdušného chrámu." "Teto Senno," začal Thoryn. "Má avatarská povinnost není jen zastavit Společenství krve, ale ovládnout i všechny čtyři živly. A já chci dobře ovládnout vzduch, pročež chci vycestovat do Východního vzdušného chrámu. Brzy se sem stejně vrátím. Musíme ochránit poslední kousek platinové misky, před Společenstvím krve." Senna odpověděla:"Slibuješ, že se opravdu brzy vrátíš? Víš, já... Od té doby, co nás Společenství krve porazilo v Korramě mám obrovský strach i o náš Jižní vodní kmen – teď už jenom Vodní kmen. Nechci aby vodní kmen ze světa nadobro zmizel. Jen ty ho můžeš ochránit a obnovit Severní vodní kmen." "Přesně tak!" přidal se Bay. "Bude to boj. Ale zvládneme to," zvolal Thoryn.

Někdo z dálky zavolal na Thoryna, aby šel za ním. Když se Thoryn pozorně podíval, zjistil, že je to Quentin. Opustil Sennu a Baye a běžel za ním.

"Potřebuješ něco?"ptal se Thoryn. Quentin byl poněkud nervózní:"Víš, Thoryne, já bych od tebe potřeboval pomoci." "O co jde?" "Pokud se stane, že Společenství krve napadne Jižní vzdušný chrám, chci, aby byli vládci vzduchu v bezpečí," začal Quentin. "Co si pod tím mám představit?" ptal se Thoryn. "Chtěl bych opravit Severní vzdušný chrám a vzdušné nomády z Jižního chrámu tam přemístit," odpověděl Quentin. Thoryn se zakuckal: "Ty chceš udělat něco tak velkého před obrovskou válkou?" "Byl bych rád, kdybys mi s tím pomohl," prosil ho Quentin. "Už víš, kdo nechá ten chrám opravit?" zajímal se Thoryn. "Můj dědeček má jednoho známého v Republic City a ten vlastní obrovskou stavební firmu,"odpověděl. Thoryn mu dal ruku na rameno:"Quentine! Ty jsi neuvěřitelný. Rád ti s přesunem lidí z Jižního chrámu pomůžu. Můžeš tu stavbu zahájit a až bude chrám opraven, dej mi vědět." "Ty nepojedeš se mnou?"byl překvapený Quentin. "Nemůžu. Chci cestovat do Východního vzdušného chrámu za svým tátou a taky, abych tam dopiloval ovládání vzduchu. Válka brzy přijde a já potřebuji ovládnout všechny živly," odvětil mu Thoryn. "Tak dobře. Já ještě zůstanu tady ve Vodním kmeni a pak za nějakou dobu pocestuji do Republic City, abych vyřídil tu stavbu Severního chrámu,"odpověděl mu Quentin. "Ty nejedeš hned?" "Ne. Něco tu totiž mám." "A co?" divil se Thoryn.

Z druhého iglú od nich vyšla moc krásná dívka a volala na Quentina. "Už jdu Inmi!"zvolal jí nazpět Quentin a otočil se zpátky na Thoryna, který se pousmál:"Chápu."

Druhý den byl Thoryn na odjezdu z města. Ještě ho doběhli Quentin, Tom, Senna a Asami, aby se s ním rozloučili. "Šťastnou cestu, Thoryne! A až dobře ovládneš vzduch, vrať se k nám zpátky. Potřebujeme tě tu!"zavolala Asami na Thoryna, který už seděl na svém jezevco-krtkovi. "Nebojte! Mějte se!"zvolal na ně Thoryn a pár vteřin na to s Huiem zmizeli pod zemí.

Avatar: Legenda o ThorynoviKde žijí příběhy. Začni objevovat