Shledání u řeky Monk

33 3 0
                                    

Středně vysoký černovlasý chlapec s kulatým obličejem zvedl hlavu: "Thoryne? Co tady děláš?" Thoryn v něm poznal svého bratránka - Quentinova a Tomova bratra Liama. Thoryn mu odpověděl: "No, já putuju k Východnímu vzdušnému chrámu, abych dokončil svůj výcvik v ovládání vzduchu. A co tady děláš ty?"

"Já jsem potřeboval být pár dní o samotě. Už mě nebaví sledovat všechny vládce vzduchu, jak létají vzduchem a já jenom sedím na zemi,"řekl mu Liam smutným tónem. Liam měl za sebou obrovský stan, kde bydlel, před nímž se válela pochva s jeho mečem. Thoryn se k Liamovi posadil a dal mu ruku na rameno: "Ale jsi skvělý bojovník, Liame! Nikdo to neumí s mečem tak, jako ty."

Liam si jenom povzdechl. "A jak dlouho tu ještě budeš takhle sedět?"zeptal se ho po chvíli Thoryn. Liam si jen vrtal klacíkem do země:"Pár dní?"odpověděl, aniž by zvedl hlavu. "Přece tu nemůžeš jen tak sedět a čekat do soudnýho dne. Pojď! Půjdeme spolu zpátky do chrámu,"natáhl mu ruku Thoryn.

Liam zvedl hlavu a na ruku, kterou mu Thoryn podal, se chvíli zamyšleně díval. Pak z něj vypadlo:"Tak jo, ale až zítra. Dneska už nikam nejdu." Thoryn zvolal na Huie:"Huii! Máš teď chvíli volno. Zítra vyrážíme do chrámu!" Hui se svalil na záda až se pod ním udělala prohlubeň a směle se opaloval na slunci.

Společenství krve, Město vodních duchů

Byl úplněk a Min se Zeanem seděli u tůňky, kde se kolem sebe otáčeli vodní duchové.  "Jsi velice silný vládce krve, Mine. Obdivuji, že už jsi zvládl krev ovládat i mentálně a bez síly úplňku,"promluvil jako první Zean. Min si sundal kapuci a odhalil svůj obličej tmavší pleti s křivým nosem a modrýma očima a zeptal se: "A co ostatní vládci krve? Jak pokračujete ve výcviku?" "Není to pro ně tak jednoduché, jako pro tebe, ale úspěšně trénují a lepší se. Brzy budeme mít obrovskou armádu vládců krve,"odvětil mu Zean. "Už aby to bylo. Najdeme část platinové misky, přivoláme vodní lví želvu, zatopíme Národ ohně a zničíme Jižní vzdušný chrám!"zvolal Min a povstal. Vtom přišel Minův rádce Feytan a nesl něco, co bylo zabaleno do tmavě modrého šátku, v rukou:"Máme ji, Mine." "Výborně,"zaradoval se chladně Min. Vzal tu věc Feytanovi z rukou a odkryl šátek. Byla pod ním třetí část platinové misky. Min ji vzal a položil ji k dalším dvěma částem, které byly na zemi vedle něj. "Už jen jeden jediný kousek. Jen jeden,"pomyslel si a pak promluvil: "Budeme muset urychlit plány."

Východní vzdušný chrám, nížina Jiyu

Thoryn se ráno probudil ve svém kamenném stanu. Hui ležel ještě na břiše a Liam už svůj stan sklízel. "Dobré ráno,"protáhl se Thoryn. "Spal jsi dost dlouho,"vyčetl mu Liam. "Už bude skoro poledne. Seber se a vyrážíme, ať už tu cestu máme za sebou." Sbalili se a vyrazili.

Po nějaké cestě se dostali k Moři svobody a nasedli na malou dřevěnou loďku s motůrkem, po níž sem Liam připlul a přivázal ji k dřevěnému kůlu. Loďka se pohybovala velice pomalu. Thoryn ležel opřený na jedné straně lodi a díval se na břeh odkud vypluli. Liam spustil:"Thoryne? Nechceš ovládnout vodu a trochu ten proud urychlit?" Thoryn se na něj podíval a odpověděl mu:"Já ale ještě nejsem vládce vody. Až ovládnu dobře vzduch, pročež jedu právě do vzdušného chrámu, můžu začít ovládat vodu." "A jak jsi na tom s ovládáním vzduchu? Užs' něco zkoušel?"vyptával se Liam, když zrovna pootočil kormidlem. "Něco mě naučil Quentin,"řekl Thoryn. "Tys potkal Quentina? Docela dlouho jsem ho neviděl. Odjel při festivalu avatarky Yangchen a už se nevrátil. Jeho duch se jen občas u nás ukázal a říkal, že je v pořádku a že si o něj nemáme dělat starost," odvětil mu Liam. Thoryn mu na to řekl:"Quentin je teď ve Vodním kmeni." "Ve kterém?"ptal se Liam. Thoryn se na něj zamračil a pak mu to došlo:"Jo, ty to vlastně nevíš. Po tom, co vládci krve zničili i Korramu tak místo Severního vodního kmene založili nový národ – Společenství krve. A proto je Jižní vodní kmen jediným vodním kmenem. No a v důsledku toho už není Jižní vodní kmen, ale jen Vodní kmen." Liam na něj koukal jako opařený:"A tušíš, co mají v plánu? Počítám, že pátý národ nezaložili jen tak pro nic za nic." "Chtějí zatopit Národ ohně a zničit Jižní vzdušný chrám. Proto se musím co nejrychleji naučit dobře ovládat vzduch a pak vodu, jinak je nezastavím,"řekl mu Thoryn.

Oba si ještě dlouho povídali o tom, co se bude dít, a pak si všimli, že už jsou téměř u břehu Ostrova vycházejícího slunce.

Avatar: Legenda o ThorynoviKde žijí příběhy. Začni objevovat