💛5💛

660 77 11
                                    

,,Nemáte vůbec zač" začal se na Taehyunga usmívat jak měsíček na hnoji ,,a někdy se určitě ještě stavte" věnoval pohled i ostatním, potom svoji pozornost opět přesunul na o kousek menšího hnědovláska (který si ho nestydatě prohlížel) a mrknul na něj.

Po chvíli se otočil a šel zpět, dál kontrolovat koupaliště. Taehyung tam jen stál a koukal se za ním, nemohl ale popřít svou červeň ve tváři. Když plavčík zašel za roh on jen sklopil pohled k zemi a začal se uculovat.

,,Co to bylo, TaeTae?~" zeptal se jeho kamarád, který se válel po Hobim.

Když dotyčný zvedl hlavu uviděl své tři přátele, kteří se na něj šibalsky usmívali a kroutili hlavama, tak jen mávl rukou a dal povel k odchodu.

***

Když Taehyung už seděl u večeře a pojídal svou rýži s masem, kterou si pracně připravil nemohl přestat myslet na černovlásého chlapce. Na jeho dokonalé a jistě velmi chutné rty. Ani se nepozastavoval nad tím že se mu líbí osoba stejného pohlaví, to už u něj bylo běžné, dávno věděl že ho nepřitahují dívky jako většinu chlapců u něj ve třídě.

Potřeboval ho vidět a to co nejdřív. ,Kdybych se tam zítra vydal sám, třeba mi bude věnovat více pozornosti..' pomyslel si, ale rázem byl nápad zavržen. Taehyung si totiž myslel že by bylo moc nápadné přijít sám. Přemýšlel nad tím koho by vzal. Hoseok, Jin, Yoongi, Rodinu.. Rodinu.. Taehyung si uvědomil že se svými příbuznými už dlouho nikde nebyl, obzvlášť se svou mladší sestřičkou, So-yung..

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat