💛19💛

553 79 61
                                    

,,Tae? Co tady děláš?" Zeptala se zmateně jeho kamarádka zatímco jeho kamarád, je to vůbec jeho kamarád? tam jen stál s kamenným výrazem.

,,Já? Co tady děláte vy?" zeptal se už s trochu naštvaným tónem. Lisa se už nadechovala k odpovědi, ale Jungkook stojící za ní jí předběhl.

,,Přišel jsem k Lisie na návštěvu a byl bych rád kdybys nás nechal a přišel třeba někdy jindy" falešně se na něj usmál a zavřel mu dveře.

On mi vážně zavřel dveře před nosem?! Taehyung přemýšlel kde se stala chyba. Ještě chvíli před těma dvěma stál a čekal jestli náhodou neotevřou dveře, ve kterých se objeví Lisa a Jungkook a řeknou něco jako že si z něj dělají jen srandu. Nic takového se ovšem nestalo ani po deseti minutách čekání proto se otočil a svižným krokem si to mířil k někomu komu věřil. K někomu komu se mohl svěřit..

***

,,Tae? Co tady děláš? Co se ti stalo? Kdo ti co udělal?" zeptal se zmateně jeho starší kamarád. Překvapilo ho že viděl před svými dveřmi kamaráda, který brečel. Byl vždy plný optimismu.

,,H-hobi.." vzlyknl Taehyung. Hoseok nečekal dlouho a sevřel ho v pevném obětí.

,,M-mohl bych n-na chvíli d-dovnitř?" Zaptal se a celý se otřásal vzlyky.

,,Jistě, ale mám tu i Yoongiho" řekl a už ho tahal dovnitř. Ani se nenamáhal sundat si boty. Oba dva se přesunuli do obýváku za zmateným Yoongim, který se začal zajímat o Taehyungův stav.

,,Tae?" Začal opatrně ,,jsi v pořádku?" Na to světlovlasý jen záporně zakroutil hlavou. Snažil se dát dohromady větu, ale z jeho úst vyšlo jen jedno slovo.

,,J-Jungkook.."

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat