💛20💛

573 79 207
                                    

,,Cože? Kdo je Jungkook?" Ptal se Hoseok, který byl ještě zmatenější než před tím. Společně se s Taehyungem posadili na sedačku vedle Yoongiho, který tiše pozoroval a čekal až z jeho kamaráda něco vypadne.

Vždycky když chtěl světlovlasý něco říct začal opět vzlykat proto ho jeho kamarádi nechali dobrečet a čekali kdy bude moct Taehyung normálně mluvit.

Když už konečně mohl dávat dohromady věty začal s vyprávěním. Jak poprvé Jungkooka potkal, (scénu v kabinkách radši vynechal) jak ho s Lisou potkali v nákupním centru, jejich první pusu a nakonec i dnešní ráno, kvůli kterému brečí.

,,To by Lisa neudělala ne?" zeptal se Hoseok a hladil svého mladšího kamaráda po zádech. Ten už se nadechovala k odpovědi, ale přerušil ho doteď tichý Yoongi.

,,A vůbec, že ho máš rád?" Nad tím se Tae pozastavil. Jeho kamarád má pravdu. Lisa vůbec nic netušila, nic jí o tom neřekl proto by se na ní ani neměl zlobit. Všechno je Jungkookova vina, i když na tom taky měla svůj podíl. To ale nevysvětluje proč už dveře neotevřeli. Nakonec jen záporně zavrtěl hlavou.

,,Tak vidí-" Yoongi se snažil něco říct, ale byl přerušen Hobim.

,,Hele teď už na to nemysli, časem se to nějak vyřeší. Potřebuješ se nějak odreagovat. Půjdeme do města do nějaké kavárny a uděláme si hezký den. Stejně jsme tam s Yoongiem chtěli zajít, viď?" Pousmál se na Yoongiho, který chtěl protestovat protože tohle vůbec v plánu neměli, ale hned jak uviděl Hoseokův varovný výraz jen souhlasně přikývl.

,,Tak se zvedáme a jdeme, jinak Tae? Nerad uklízím a myslím že Gi na to je stejně proto by sis příště mohl sundat boty" řekl s úsměvem a pohledem upřeným na Taeho špinavé boty.

Taehyung se poprvé za den upřímně zasmál a myslel si že to dnes nebude naposled, ale mýlil se. Hoseokův plán se zdál být dobrý, ale nebyl.

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat