💛17💛

539 78 45
                                    

Světlovlaskovi se zdálo jakoby se v tu dobu zastavil čas, zavřel oči a užíval si chvíli, kterou prožíval. Podle Taeho byly Jungkookovy rty sladší než ta přeslazená cukrová vata z pouti. Sice neměl rád sladké, ale jeho rtů by se nevzdal. Než se nadál, tak na svých rtech pocítil znovu chladný vzduch, a proto otevřel oči.

Jungkook se na něj jen usmál, vyšel z kabinky a nechal ho tam stát. Taehyung ještě hodnou chvíli koukal na pootevřené dveře, ze kterých před chvílí vyšel Kook. Nemohl uvěřit že se něco takového děje právě jemu. Jak dlouho že se znají? Ani ne týden? Jinému by to možná přišlo příliš rychlé, ale Tae si nestěžoval.

Když se probral ze svého přemýšlení, tak se rychle rozeběhl z toalet ve snaze doběhnout černovláska. Ten už ale seděl s přisunutou židlí u jejich stolu a diskutoval s jeho kamarádkou. Po chvíli si Lisa všimla svého přicházejícího kamaráda a vřele se na něj usmála.

,,Hrozně jsem se lekla, když si se najednou tak rychle vypařil a Jungkookie hned po tobě. Potom mi řekl, že se ti jen udělalo nevolno. Už je ti líp?" zeptala se starostlivě hnědovláska. Taehyung jen lehce přikývnl, sedl si a svůj pohled věnoval Jungkookovi, který se na něj culil. Po chvíli se ale zvedl.

,,Promiňte, ale budu vás muset opustit, zítra mám práci a musím být brzo doma" odmlčel se a smutně si povzdechl. Potom jakoby si něco uvědomil a začala hrabat ve svém batohu, ze kterého vytáhl nějakou malou kartičku a věnoval jí Lise. ,,Tady je moje číslo, kdyžtak zavolej a můžeme se všichni tři zase někdy sejít" usmál se a zamával jim na rozloučenou i když to vypadalo že pozdrav a úsměv věnoval hlavně slečně. Nad tím se Taehyung zamračil.

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat