Taehyung stál u stánku se zmrzlinou a čekal až si So-young vybere příchuť. Neměl tušení kolikrát si to už rozmyslela, protože po jedenácté přestal počítat.
,,A nebo oříškovou?" přemýšlela a přitom se mračila a mnula bradu. Zatímco co ona byla úplně v klidu, Taehyung začal strácet trpělivost.
,,Tak jí dejte třeba kopeček vanilkový" řekl prodavači, který byl také celkem netrpělivý.
Když už malá holčička měla svojí zmrzlinu vydali se spolu se svým starším bratrem k dece. U deky si ještě chvilku hráli s panenkama a potom se vydali zpátky k bazénu, kde si So-young našla novou kamarádku a tak měl Tae víc klidu.
Sednul si na kraj bazénu a smáčel si nohy ve studenější vodě. Na jeho sněhově bílá záda zářilo teplé letní slunce, které ztmavovalo jeho pokožku.
Celý zbytek dne probíhal celkem v klidu, ale s Jugkookem se už nepotkali a i když si to Tae nechtěl přiznat vadilo mu to. Právě seděl na dece a přemýšlel. Potřeboval ho vidět, už teď se mu stýskalo po těch dokonalých černých očích, které mu připomínaly noční bezhvězdnou oblohu. Po jeho úžasné na pohled hebké pokožce a především po jeho krásném králičímu úsměvu, který mu vyvolával třas v kolenou.
,,Tae! Posloucháš mě vůbec?" Zamračila se jeho matka a věnovala mu pohlavek.
,,Jo poslouchám" protočil Taehyung očima i když vůbec nevěděl že by vůbec mluvila.
,,Tak já zbalím věci a ty se jdi zatím převlíknout" usmála se a začal balit deku a převlíkat So-young. Taehyung jen přikývl a šel směrem k šatnám.
Celou dobu měl pocit jako by ho někdo sledoval, ale kdykoliv se otočil viděl jen kopu lidí ležící na trávě. Vždy nad tím jen pokrčil rameny a pokračoval.
Když už se cpal do jedné kabinky na něco zapomněl. Na něco důležitého. Zapomenul zamknout dveře. Potom se ale ozvalo otáčení zámku a hned v zápětí někdo položil dlaně na jeho zadek.
,,Ahoj sweetie~"
3.11. 2018 21:00 ❦үσυя_σρρα❦