💛14💛

541 79 15
                                    

Po objednání a následném posazení na volné místo se Taehyung a jeho kamarádka začali bavit o všem možném od počasí až k jídlu.

,,..a potom jsem zjistila že to byl fakt kretén. Táhl to se dvěma najednou" zamračila se Lisa a přesunula svůj pohled k Taehyungovi, aby dala najevo že jí má politovat. Hnědovlasí chlapec své kamarádce věnoval lítostivý pohled.

,,To je mi líto" řekl Tae a položil ruku na tu dívčinu před ním a smutně se usmál.

,,To je už jedno, hlavě že vím že si s ním nemám nic začínat" zasmála se a pokračovala ,,ale teď už nic o mě. Co ty? Jak to máš se vztahama?" usmála se a jmenovala kamarádovi perverzní pohled a on zčervenal.

,,J-já?" znervózněl ,,ne, r-rozhodně ne. Komu bych se přeci líbil?" řekl a sklopil zrak. Za to Lise se na tváři objevil udivený a až posměšný výraz.

,,Ty?" Uchechtla se ,,Jak to že pořád nikoho nemáš? Vždyť se podívej na tu tvojí rozkošnou tvářičku!" zahuhlala, stiskla Taehyungovi tváře a začala za ně tahat. Když chtěl chlapec s tmavě hnědýma očima začít protestovat náhle jeho kamarádka přestala a podívala se udiveně za něj. Ten na ní chvíli nechápavě koukal.

,,Tam" šeptla ,,za tebou!" Zakřičela pološeptem a hlavou kývla směrem za Taehyunga. On se jen zmateně otočil a podíval se tam kam se dívala i jeho kamarádka. Když se, ale rozhlédl neviděl nic zvláštního, zamračil se a tak svůj pohled zaměřil zpátky na ni.

,,T-to je on" zachechtala se a sklopila hlavu do svých dlaní.

,,Kdo? Kde?" Zeptal se zvědavě Taehyung a začal se ohlížet. Jeho neúspěšné bádání ukončila až Lisa která svým drobným ukazováčkem ukázala někam dozadu. Když se tím směrem hnědovlasí podíval pochopil.

Ten chlapec byl velmi pohledný a Taehyung měl to štěstí že ho znal. Jungkook..

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat