💛25💛

620 75 56
                                    

Jako první se vzpamatoval Jin, vyběhl do předsíně a ostatní ho hned následovali. Když doběhli, tak u dveří uviděli Yoongiho. Seděl opřený vedle dveří o stěnu a měl čelo opřené o svá kolena. To pro jeho kamarády nebylo zrovna tak důležité. Vedle blonďáka totiž ležela hnědovlasá dívka. A nebyla to jen tak nějaká dívka. Když Tae uviděl svojí kamarádku přiběhl k ní, sehlnul se a začal s ní třást.

,,Notak! Liso, probuď se! Hej! Slyšíš mě?" řekl a u toho brečel, takže mu sem tam přeskočil hlas. ,,Yoongi?! Co jsi jí udělal?" se slzami v očích se podíval na chlapce kousek od něj.

,,J-Já.." začal koktat.

Při jejich rozhovoru si však nikdo nevšiml tmavovláska, který před chvílí přišel přede dveře. Byl v šoku. Poslal svojí přítelkyni o chvíli napřed a teď jí vidí ležet na zemi. Později přesunul zrak na trápícího se Taehyunga. Ten se na něj po chvíli taky podíval. Oboum to připadalo jako věčnost co se na sebe dívali. Jejich pozornost na sebe upoutala až Lisa, která se vzbudila.

,,T-Tae?" Vydechla tak potichu, že skoro nebyla slyšet.

,,Liso! Jsi v pořádku?!" Zeptal se a rychle jí začal celou kontrolovat.

,,N-Nekřič.." chytila se bolestně za hlavu.

,,Počkej chvilku, Jine dones prosím led a.." zadrhl se a podíval se po ostatních. Yoongi seděl v Hobiho objetí. Jin už tady ani nebyl. Asi šel pro ten led. Zbyl tady jen Jungkook, který byl podle všeho pořád zařazený. ,,a ty Jungkooku prosím dones Lisu do mého pokoje a dej jí na postel."

Oslovený jen přikývnul. Vzal si hnědovlásku do náruče a ta mu zabořila hlavu do hrudi. Jungkook se nad tím pousmál. Zato Taehyungovi do smíchu moc nebylo. Začínal na svou kamarádku žárlit. To jeho má přeci nosit v náruči. Potom se mu vybavila Jungkookova slova. ,,Byl to omyl"

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat