,,Vidíš jak je krásný? Ty jeho oči, vlasy a hlavně ty svaly! Koukej, jsou vidět i přes tričko.." dál už Taehyung neposlouchal. Věděl že Jungkook je dokonalý. Při přemýšlení o černovlasém mladíkovi si ani neuvědomil že svůj pohled upírá právě na něj. Z nepřetržitého koukání ho vytrhl lehký úsměv, který mu byl věnován a nepatřil nikomu jinému než chlapci, který seděl o několik stolů dál.
Tae se rozpačitě usmál zpátky a lehce zamával. Jungkook něco rychle řekl svému společníkovi a rázem se zvedal že židle a mířil si to ke stolu kde seděl blonďáček a jeho kamarádka.
Lisa zalapala po dechu a začala šťouchat do Taehyunga.
,,On jde k nám" odmlčela se a prohlédla za sebe kde nikdo nebyl ,,on jde vážně k nám!" Křikla pološeptem a začala jančit. ,,Panebože Tae! Vypadám dobře? Nemám rozmazanou řasenku? A co vlasy, netrčí mi žádný?" Pokládala mu až moc otázek a on zatím nestihl odpovědět ani na jednu, tak ji radši utnul.
,,Neboj, vypadáš dobře" Možná až moc dobře.. pomyslel si, ale dále se jeho pozornost zaměřila na přicházejícího černovláska.
,,Ahoj Tae" řekl a věnoval chlapci vřelí úsměv. Později svůj pohled přesunul na dívku a pokračoval ,,a ty jsi..?" Snažil se mladík hnědovlásce naznačit, aby mu prozradila své jméno. Lisa zčervenala, zvedla se a začala koktat a dávat dohromady větu.
,,J-já jsem L-Lalisa, M-Manoban Lalisa" řekla a zrudla snad ještě více než byla do teď.
,,Moc mě těší Lisie, já jsem Jungkook, Jeon Jungkook" řekl. Světlovlasý si to nedokázal přiznat, ale vadilo mu jak Kook oslovil jeho kamarádku a ještě více ho štvalo že při stálém pohledu na ni si skousl ret. Hned se zamračil a začal vymýšlet výmluvu jak odsud rychle vypadnout.
,,Promiňte, potřebuju na záchod" abych se mohl pořádně vybrečet..