💛21💛

545 77 75
                                    

Tae a jeho dva dobří přátelé seděli v rohu útulné kavárničky na kraji města a povídali si. Jejich téma bylo různé od práce až po počasí. Taehyung se za posledních pár hodin cítil nejlépe právě teď. Pomalu se ani nepřestával smát proto ho už bolely koutky.

Vždy, když někdo vešel do kavárny zazvonil zvoneček. Taehyung potlačoval nutkání se podívat směrem ke dveřím, ale když zvoneček zazvonil už nejméně po šesté do čtvrt hodiny musel se otočit. To ale dělat neměl. Jeho pohled totiž padnul na černovlasého chlapce. Chlapce jenž vlastnil tmavé oči, ve kterých se tak rád Taehyung utápěl. Proto bylo zvláštní, když právě světlovlásek přerušil oční kontakt tím, že se k Jungkookovi otočil zády.

Začínalo mu připadat divné že se vídají tak často. V jiném případě by jsi nestěžoval, ale teď na něj byl naštvaný. Uvědomoval si že se od něj Jungkook nachází jen pár metrů a ten fakt mu neskutečně vadil protože právě černovlasý je ten, kterým se teď chtěl nejméně vidět. Chtěl odsud co nejrychleji zmizet, a proto využil toho, že kolem něj procházela servírka.

,,Promiňte? Mohl bych už zaplatit?" zeptal se Taehyung na což mu bylo odpovězeno kývnutím a přívětivým úsměvem. Když ovšem přesunul pohled na své dva kamarády, uviděl jen zmatené pohledy. Než se jeden z nich stačil na něco zeptat, tak Taehyung vymyslel výmluvu.

,,Už je pozdě a já musím jít ještě nakoupit" řekl a později pokračoval ,,moc rád jsem s vámi dneska trávil čas a doufám, že si to brzy zopakujeme" usmál se ještě více než před tím a po zaplacení zmizel s krátkým sbohem.

Stál už několik metrů od kavárny a chystal se jít do nejbližšího obchodu protože byla pravda, že potřeboval nakoupit, tak alespoň necítil vinu z toho, že by svým kamarádům lhal. Při svižné chůzi ho však něco zastavilo.

,,Tae?!"

💛sexy lifeguard. vkook💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat