Κεφάλαιο 2ο

69 21 4
                                    



    Βγήκα από το μπάνιο και τύλιξα τον εαυτό μου με μια πετσέτα. Τα βρεγμένα μου μαλλιά κολλούσαν πάνω στη γυμνή μου πλάτη και στα χέρια μου ,αφήνοντας ένα κρύο μονοπάτι νερού στο δέρμα μου.

Μπήκα μέσα στην ντουλάπα μου με την ελπίδα πως θα βρω κάτι γρήγορα μιας και η Χέιλι δεν μου άφησε και πολύ χρόνο για να ετοιμαστώ. Αποφάσισα να φορέσω ένα μαύρο knit-tee-shirt-dress το όποιο η μαμά μου αποκαλεί μεγάλη μπλούζα. Το λογότυπο του συγκροτήματος Metallica αναγραφόταν πάνω από το στήθος μου με κόκκινα γράμματα ενώ μια νεκροκεφαλή σε κίτρινες και πορτοκαλί αποχρώσεις βρισκόταν ακριβώς από κάτω.

Στέγνωσα τα μαλλιά μου, τα έκανα ελαφρώς σγουρά και τα μάζεψα σε μια ψηλή αλογοουρά αφήνοντας κάτω κάποιες τούφες ώστε να μην φαίνονται πολύ στημένα. Βάφτηκα, φόρεσα τις ψηλές,πάνω από το γόνατο, μπορντό μπότες , πήρα το oversized denim jacket μου και πήγα στο σαλόνι να περιμένω την Χείλι.

«Πως σου φαίνομαι;» ρώτησα τη μαμά μου κάνοντας μια σβούρα.

«Πανέμορφη» ένα χαμόγελο κόσμησε το πρόσωπό της τονίζοντας τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια της.

«Μέτρια» πετάχτηκε ο αδερφός μου.

«Δεν σας έφτανε ένα παιδί; Γιατί έπρεπε να κάνετε κι άλλο;»

Η πόρτα χτύπησε και ήξερα πως ήταν η Χέιλι.

«Φεύγω, δεν ξέρω τι ώρα θα γυρίσω.»

«Να προσέχεις!»

«Πάντα!» είπα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου.

«Κάποια θα κλέψει όλα τα βλέμματα ακόμα μια φορά!» είπε η Χέιλι και γελάσαμε και οι 2.

Μπήκαμε στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί για το ισόγειο.

«Σήμερα θα μιλήσω στον Κίαν για σένα.»

«Σε ποιον;»

«Στο παιδί που ψάχνει συγκάτοικο Ίζζυ, ξύπνα!»

«Χέιλι ...» πραγματικά με είχε αγανακτήσει.

«Το σπίτι είναι πολύ ωραίο και σκέψου πως τα έξοδα θα είναι δια του 2»

«Δεν με ενδιαφέρει, αν θέλω να ζω μαζί με άλλα άτομα, μπορώ κάλλιστα να μείνω στο σπίτι μου»

«Ξέρουμε και οι 2 πως δεν είναι το ίδιο πράγμα»

Οι πόρτες άνοιξαν και βγήκα έξω αφήνοντας έναν αναστεναγμό αγανάκτησης.

Stay  (#RBC2019) Where stories live. Discover now