Κεφάλαιο 8ο

35 15 0
                                    

Το υπόλοιπο βράδυ εγώ και ο Μαξ δεν ξανά μιλήσαμε. Η ένταση ήταν φανερή και ήταν κάτι που ενοχλούσε την μαμά μου. Η συζήτηση μαζί του με έβαλε σε σκέψεις.

Μήπως δεν έπρεπε να φύγω τελικά; Ίσως η απόφαση μου να ήταν λανθασμένη και θα ήταν καλύτερα αν απλά έμενα στο σπίτι. Θα απέφευγα την ρήξη στην σχέση μου με την Μαξ στα σίγουρα.

Παρόλα αυτά , είναι κάτι που θέλω πολύ και όπως προσπάθησα να εξηγήσω και στον Μαξ άπειρες φορές, θα είμαι μισή ώρα μακριά, θα μπορώ να τους επισκέπτομαι κάθε μέρα αν αυτό θα τον κάνει να νιώσει καλύτερα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προκάλεσε τόσο μεγάλη σκηνή για κάτι που ήξερε ότι θα γίνει.

Άφησα έναν αναστεναγμό να ξεφύγει από το στόμα μου και τράβηξα την βαλίτσα που είχα κάτω από το κρεβάτι μου.

Άνοιξα την ντουλάπα και ξεκίνησα να βάζω τα ρούχα μου μέσα στην βαλίτσα. Όταν τελείωσα με αυτό, έβαλα σε μια κούτα μερικά πράγματα που θα ήθελα να έχω μέσα στο καινούργιο μου δωμάτιο.

Περίμενα πως θα ήταν χρονοβόρα διαδικασία αλλά μέσα σε λίγες ώρες είχα μαζέψει όσα πράγματα ήθελα να πάρω μαζί μου.

Η ώρα ήταν 11 και εγώ πολύ κουρασμένη. Αποφάσισα να ξαπλώσω όμως παρά την σωματική κούραση που ένιωθα, το μυαλό μου δεν έλεγε να σταματήσει να δουλεύει με χίλιες στροφές το δευτερόλεπτο και να υπέρ-αναλύει τα πάντα.

Έπιασα το κινητό μου και παρατήρησα πως είχα 2 μηνύματα· ένα από τον Τζάστιν και ένα από άγνωστο αριθμό.

Άνοιξα ακόμα ένα μήνυμα του Τζάστιν που ζητούσε συγγνώμη. Καθόλου πρωτότυπο.

«Όλα καλά Τζάστιν, δεν πειράζει, μη σε απασχολεί άλλο το θέμα. J»

Ακόμη μια φορά που έλεγε κάτι απίστευτα λάθος και κακό και εγώ τον συγχωρούσα.

Υποθέτω πως κάποια πράγματα απλά δεν θα αλλάξουν ποτέ.

Πάτησα πάνω στον άγνωστο αριθμό και διάβασα το μήνυμα.

«Αύριο μετά την δουλειά μπορείς να φέρεις τα πράγματά σου.»

«Κίαν; Εσύ είσαι;» απάντησα.

«Δεν νομίζω πως χρειάζεται πολύ σκέψη για να καταλάβεις ότι είμαι ο Κίαν. Εκτός και αν μετακομίζεις και σε άλλο σπίτι.» Η απάντηση ήρθε μέσα σε δευτερόλεπτα.

Stay  (#RBC2019) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt