Kians POV
Ο Tyler άφησε μια μπύρα μπροστά μου και έσκυψε πάνω από τον πάγκο για να μου μιλήσει.
"O Zane σε θέλει κάτω"
Έπιασα την μπύρα μου και πήγα πίσω στην κουζίνα. Άνοιξα την πόρτα της αποθήκης και κατέβηκα τις σκαλες.
Κανείς δεν ήξερε για αυτό το μέρος εκτός από τα μέλη της συμμορίας.Όπως πάντα, καθόταν στην αρχηγική του θέση στο μεγάλο τραπέζι.
Εγνεψα και έκατσα στην θέση μου ακουμπώντας την μπύρα στο τραπέζι.
"Μεθαύριο είναι το δικαστήριο του Ryan" είπε και κούνησε το ουίσκι που υπήρχε μέσα στο ποτήρι του.
"Θα τον βγάλεις, σωστά; Δεν θα τον αφήσεις να πάει μέσα;"
"Τα χερια μου είναι δεμένα Kian, δεν ξέρω πόσα μπορώ να κάνω" Έκλεισε το πρόσωπο του μέσα στα χέρια του και αναστέναξε.
"Πόσες φορές σου είχα πει ότι ήταν κακή ιδέα να μπλέξουμε με βαριά ναρκωτικά γαμωτο! Η δίψα σου για χρήμα μας καταστρέφει Zane και εσύ το μόνο που κάνεις είναι να κοιτάς!" Ύψωσα την φωνή μου.
"Νομίζεις πως αυτός ήταν ο σκοπός μου; Να βάλω τον γιο μου μέσα για μερικά χιλιάρικα;"
"Και οι δύο μας ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να αντέξει εκεί"
"Θα έχει προστασία, έχουμε και άλλους μέσα, δεν πρόκειται να πάθει τίποτα, όλοι μας έχουμε βρεθεί σε αυτό το σημείο."
"Όμως δεν γυρίσαμε όλοι πίσω Zane"
Σηκώθηκα από την καρέκλα και κατευθύνθηκα προς τις σκαλες."Φιλική συμβουλή, καλύτερα να μας ξεμπλεξεις απο αυτή την συμφωνία, αλλιώς δεν ξέρω για πόσο θα κάθεσαι σε αυτή την θέση"
"Θα έπρεπε να το πάρω ως απειλή Jones;"
"Παρτο όπως θες. Αρκεί να γίνουν τα πράγματα όπως ήταν πριν 7 μήνες."
Έκλεισα την πόρτα και πέρασα τα χέρια μου μέσα από τα μαλλιά μου αφήνοντας έναν αναστεναγμό.Ο Tyler με περίμενε στην κουζίνα ανυπόμονος.
"Όλα καλά;" Ρώτησε ενώ με πλησίασε.
"Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τα πράγματα ήταν καλά Ty"
Εβαλα το μπουκάλι στο στόμα μου και ήπια μια γουλία.
"Τι θα κάνουμε Kian;"
"Τιποτα. Όπως είπε και ο Zane, όλοι μας έχουμε περάσει από τις φυλακες, είναι η σειρά του Ryan τώρα"
YOU ARE READING
Stay (#RBC2019)
RomanceΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...