Η ώρα πήγε 1 και έπρεπε να φύγω για να ετοιμαστώ για την δουλειά.
«Μπορείς να περάσεις να με πάρεις όταν πας στην δουλειά; Το αμάξι της μαμας μου χάλασε και πήρε το δικό μου.» ρώτησε η Χέιλι καθώς με οδηγούσε προς την εξώπορτα.
«Ναι, σε μιάμιση ώρα να είσαι έτοιμη.»
«Τέλεια!» με αγκάλιασε και άνοιξε την πόρτα για να βγω.
«Τα λέμε!» φώναξε μόλις μπήκα στο αμάξι. Της χαμογέλασα και έβαλα μπροστά το αμάξι.
.
.
5 λεπτά αργότερα βρισκόμουν στο πάρκινγκ. Έπιασα το κινητό μου και μπήκα στα μηνύματα. Δεν είχα δει ακόμα τι μου είχε στείλει ο Τζαστιν. Για να είμαι ειλικρινείς δεν με ένοιαζε μετά από αυτό που έγινε εχθές. Έκλεισα την οθόνη και βγήκα από το αμάξι ακολουθώντας την γνωστή διαδρομή για το διαμέρισμα.
«Καλώς την» χαμογέλασε η μαμά μου μόλις με είδε.
«Γειά» της χαμογέλασα πίσω.
«Πως πέρασες εχθές;» ρώτησε ενώ έστρωνε το τραπέζι για να φάμε.
Σκατά. Χάλια. Απαίσια.
«Καλά ήταν. Ο Μαξ που είναι;» ρώτησα αλλάζοντας την συζήτηση.
«Είπε πως είχε μια δουλειά. Θα έρθει όπου να'ναι.»
Θα τον διαλύσω. Κάτι κρύβει και εγώ θα μάθω τι είναι αυτό αργά ή γρήγορα.
«Μάλιστα...» δεν θέλω να βάλω σε σκέψεις και την μαμά και να ανησυχεί για μια ακόμα βλακεία του Μαξ.
Το κινητό μου δονήθηκε ως ένδειξη ότι έλαβα νέο μήνυμα.
«Νέο μήνυμα από : Τζάστιν»
Αναστέναξα και άφησα το κινητό στον πάγκο πίσω μου.
«Όλα εντάξει;» ρώτησε η μαμά μου ενώ συνοφρύωσε. Οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια της τονίστηκαν και η ανησυχία διαγραφόταν στο βλέμμα της.
«Ναι, δεν είναι τίποτα, είχα μια χαζή διαφωνία με την Χέιλι σήμερα, αυτό είναι όλο.»
Μισούσα τον εαυτό μου κάθε φορά που της έλεγα ψέματα.
Δεν ήθελα να της πω την αλήθεια. Θα την στεναχωρούσε αν μάθαινε πως μου φέρθηκε εχθές ο Τζάστιν.
«Θα τα βρείτε αμέσως γλυκιά μου!» με καθησύχασε και μου έδωσε μια αγκαλιά.
«Έλα τώρα να φάμε.»
Έκατσα στο τραπέζι και έβαλα μια μπουκιά από το ζεστό φαγητό στο στόμα μου.
«Σήμερα μπορεί να αργήσω λίγο μετά την δουλειά.»
«Γιατι;»
«Θα πάω να δω ένα διαμέρισμα πάλι.»
Ξέρω ότι δεν της άρεσε η ιδέα μου να μετακομίσω, παρόλα αυτά με υποστήριζε.
«Εντάξει.» απάντησε και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.
«Πρέπει να πάω να ετοιμαστώ, δεν θα προλάβω.» σηκώθηκα και άφησα το πιάτο μου στον πάγκο.
«Μα δεν πρόλαβες να φας»
«Δεν πειράζει, θα πάρω κάτι από έξω όταν σχολάσω.»
Έφυγα από την κουζίνα και μπήκα για να ένα γρήγορο ντους . Πείτε με τρελή αλλά απολαμβάνω ένα κρύο ντους ·το βρίσκω ιδιαίτερα χαλαρωτικό.
Μόλις βγήκα από τα μπάνιο ντύθηκα γρήγορα και χτένισα τα μαλλιά μου· ήταν λίγο σγουρά από εχθές. Η ώρα τώρα ήταν 14:15. Είχα ακόμα ένα τέταρτο μπροστά μου να χαλαρώσω πριν πάω να πάρω την Χέιλι. Ξάπλωσα στο κρεβάτι και αποφάσισα να ανοίξω τα μηνύματα του Τζάστιν.
«Ίζζυ λυπάμαι τόσο πολύ, δεν ήθελα να σου μιλήσω έτσι.»
«Μίλα μου πες μου κάτι»
Βγήκα από την συνομιλία μας και έκλεισα τα μάτια μου.
Μην υποκύψεις και αυτή την φορά Ίζζυ.
Γεια σας!
Στο επόμενο κεφάλαιο έχουμε συνάντηση της Ίζζυ με τον Κίαν! Stay tuned
xoxoxo
YOU ARE READING
Stay (#RBC2019)
RomanceΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...