Έβαλε μπρος την μηχανή και ένα τυχαίο τραγούδι άρχισε να παίζει χαμηλόφωνα.
«Λοιπόν... Πως τα πας; Έχουμε καιρό να τα πούμε» έσπασε πρώτος την σιωπή.
«Σχετικά καλά. Ψάχνω κάποιο διαμέρισμα.»
«Όλα καλά με την μαμά σου; Μαλώσατε;» γύρισε και με κοίταξε γεμάτος ανησυχία. Μία σχισμή δημιουργήθηκε στο δέρμα του ανάμεσα από τα φρύδια δείχνοντας μου πως όντως ανησυχούσε.
«Ναι ναι» απάντησα βιαστικά.
«Απλά θέλω τον χώρο μου, δεν μπορώ να ζω για πάντα εκεί.»
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του συμφωνώντας μαζί μου.
«Εσύ πως είσαι;»
«Καλά. Με τον μπαμπά μου πάλι δεν θα τα πάμε πολύ καλά αλλά είναι η μικρότερη ανησυχία μου αυτή την στιγμή, δεν με νοιάζει.»
Η φωνή του ήταν σταθερή και ο τόνος του απότομος. Δεν ήθελε να το συζητήσει άλλο, το ήξερα. Παρόλα αυτά ήθελα να βεβαιωθώ πως ξέρει ότι είμαι εκεί για αυτόν.
«Λυπάμαι...» απάντησα σιγανά.
«Δεν χρειάζομαι την λύπηση κανενός.»
«Συγγνώμη.» έσκυψα το κεφάλι μου και κοίταξα τα μπλεγμένα μου δάχτυλα.
«Αν... Αν ποτέ χρειαστείς κάτι να ξέρεις ότι θα είμαι δίπλα σου.» συμπλήρωσα χωρίς να τον κοιτάξω.
«Γαμώτο Ίζζυ! Σταμάτα!»
Η αντίδραση του με άφησε έκπληκτη.
«Εγώ δεν-» πήγα να δικαιολογηθώ αλλά με διέκοψε.
«Σταμάτα.» ο τόνος του σκληρός και απότομος.
«Τι σε έπιασε Τζάστιν; Την μια προσφέρεσαι να με γυρίσεις σπίτι και ρωτάς πως είμαι και μετά μου επιτίθεσαι επειδή νοιάζομαι για εσένα;» ρώτησα μπερδεμένη.
Σταμάτησε το αμάξι του μπροστά από την οικοδομή που έμενα και γύρισε να με κοιτάξει.
«Το ότι σε έφερα σπίτι σου και στην διαδρομή σου έκανα ερωτήσεις που θα έκανα και σε μια που ήθελα να πηδήξω μια φορά για να σπάσω τον πάγο, δεν μας κάνει ξαφνικά κολλητούς Ίζζυ.»
«Ουάου...»
Ήταν το μόνο που μπορούσα να ξεστομίσω αυτή την στιγμή.
«Καληνύχτα» είπε και τέντωσε το χέρι του για να ανοίξει την πόρτα μου ώστε να βγω έξω.
YOU ARE READING
Stay (#RBC2019)
RomanceΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...