Kians POV
Μπήκαμε στο σπίτι και η Ιζζυ μας αγνόησε μόλις κατάλαβε ποια ήταν η κοπέλα.
Η αμηχανία βρισκόταν παντού στον αέρα για αυτό έπιασα την κοπέλα από το χέρι και την οδήγησα στο δωμάτιο μου.
"Αδερφή σου είναι;" Ρώτησε καθώς προχωρούσαμε.
"Όχι, συγκάτοικοι είμαστε." Απάντησα στην ερώτηση της.
"Φαίνεται σκύλα." Είπε και μπήκε στο δωμάτιο μου ενώ ένα μικρό γέλιο συνόδευσε την πρόταση της.
"Δεν είναι, είναι καλή κοπέλα και έχει αρκετή πλάκα." Την υπερασπιτηκα αμέσως εκπλήσσοντας τον εαυτό μου.
"Θα στοιχηματιζα πως είναι." Συνέχισε.
"Όμως δεν είναι." Απάντησα απότομα.
"Εντάξει χαλάρωσε" Είπε και έβαλε τα χέρια της κάτω από την μπλούζα μου ενώ με φίλησε.
Τραβήχτηκα από το φιλί της και γύρισα να κλείσω την πόρτα. Πριν καλά καλά το καταλάβω, είχε βγάλει την μπλούζα της.
“Ουαου” ψιθυρισα και αυτή γέλασε.
“Λοιπόν; θα κάνεις κάτι ή θα τα περιμένεις όλα από εμένα;”
Αστειεύτηκε ενώ σταύρωσε τα χέρια κάτω από το στήθος της.Το στήθος της Izzy είναι καλύτερο.
"Τι στον διάολο φίλε που κολλάει η Izzy εδώ, συγκεντρώσου!" Φωναξε η φωνή μέσα στο κεφάλι μου.
Έβγαλα την μπλούζα μου και την σήκωσα στα χέρια μου ενώ αυτή τύλιξε τα πόδια της γύρω μου αγνοώντας τις σκέψεις μου. Την έριξα στο κρεβάτι και άρχισα να την φιλαω στον λαιμό. Μικρά βογγητα έβγαιναν από το στόμα της κάθε φορά που ρουφουσα λίγο πιο δυνατά το δέρμα της.
Καθώς την φιλούσα δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι πως θα ένιωθε το δέρμα της Izzy πάνω στα χείλη μου.
Θα ήταν καυτό σαν της κοπέλας ή κρύο σαν τον πάγο; Θα την έκανα να νιώσει όπως δεν την έχει κάνει να νιώσει κάνεις πριν από εμένα;
Κουνησα το κεφάλι μου αριστερά και δεξιά προσπαθώντας να διώξω αυτές τις σκέψεις.
"Τι συμβαίνει;" Ρώτησε η κοπέλα, νομίζω πως την έλεγαν Angie.
"Τίποτα" Είπα και έβγαλα την φούστα που φορούσε.
Σηκώθηκα για να βγάλω το παντελόνι μου ενώ ένα πονηρό χαμόγελο στόλισε τα χείλη της.
Μόλις πέταξα το τζιν στην άκρη άκουσα την φωνή της Izzy από το σαλόνι. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς έλεγε λόγω της απόστασης αλλά μόλις άκουσα την πόρτα του σπιτιού να κλείνει, κατάλαβα πως βγήκε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay (#RBC2019)
RomansaΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...