Kian's POV
Όταν έφυγα από το μπαρ ήταν 6:30. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ μετά το τηλεφώνημα του Ryan, είχα υπερένταση και τα επίπεδα του άγχους μου ήταν υψηλά. Ο Ryan είναι σαν μικρός μου αδερφός, δεν γίνεται να τον αφήσω να πάθει κάτι.
Όλη την υπόλοιπη μέρα προσπαθούσα να βρω τον Zane αλλά και όλες οι προσπάθειες κατέληξαν στον τηλεφωνητή.
«Χρειάζομαι κάτι για να χαλαρώσω.» σκέφτηκα
Άνοιξα το τελευταίο συρτάρι του κομοδίνου μου και έπιασα ένα τσιγάρο.
Προφανώς δεν ήταν ένα απλό τσιγάρο.
Πήγα στο σαλόνι και έκατσα σε μία από τις πολυθρόνες. Έβγαλα τον αναπτήρα από την τσέπη μου, άναψα την άκρη του τσιγάρου και άρχισα να το γυρίζω με τα δάχτυλα μου για να ανάψει σωστά. Ρούφηξα μια γερή τζούρα και την κράτησα μέσα μου όσο περισσότερο μπορούσα. Άφησα τον καπνό να βγει από τα πνευμόνια μου και τον παρατήρησα καθώς διαλυόταν στην ατμόσφαιρα του δωματίου. Μια τζούρα ακόμα και το κεφάλι μου άρχισε να γίνεται βαρύ, ενώ η γνωστή ευφορία με κατέκλισε.
Ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν αυτή την στιγμή. Όλα είχαν εξαφανιστεί από το μυαλό μου, δεν σκεφτόμουν και δεν ανησυχούσα για τίποτα.
Κάθε πρόβλημα μου βυθιζόταν όλο και πιο βαθιά μετά από κάθε τζούρα.
Αφού είχα καπνίσει περίπου το μισό, το έσβησα και το άφησα μέσα στο τασάκι. Χρειαζόμουν λίγη λογική μέσα στο κεφάλι μου σε περίπτωση που τηλεφωνούσε ο Zane ή κάποιος άλλος με νέα του Ryan.
Έκλεισα τα μάτια μου και πήρα μια βαθιά ανάσα. Δεν ξέρω πόσα λεπτά έμεινα έτσι.
Άκουσα το κινητό μου να δονείται και άνοιξα τα μάτια μου.
«Ο Ryan» σκέφτηκα αμέσως.
Άρπαξα το κινητό μου και κοίταξα την οθόνη.
Νέα μήνυμα από : Izzy Woods
«Hey Kian, σε περίπου 5 λεπτά θα είμαι από κάτω. Μπορείς να κατέβεις κάτω να με βοηθήσεις;»
Σκατά σκατά σκατά.
Σήμερα είναι να έρθει; Το είχα ξεχάσει τελείως.
Όλο το σαλόνι ήταν γεμάτο με καπνό και ο χώρος μύριζε χόρτο.
Έτρεξα και άνοιξα όλα τα παράθυρα λες και η μυρωδιά θα εξαφανιζόταν μαγικά μέσα σε 3 λεπτά.
YOU ARE READING
Stay (#RBC2019)
RomanceΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...