Kian's POV
'Έκλεισε την πόρτα με δύναμη και εξαφανίστηκε από το δωμάτιο μου.
Το παραδέχομαι, ήταν μεγάλη καφρίλα αυτό που έκανα αλλά μ' αρέσει να την νευριάζω, γίνεται σέξι όταν είναι εκνευρισμένη.
«Σύνελθε μαλάκα.» η γνωστή φωνή μέσα στο κεφάλι μου διέκοψε τις σκέψεις μου.
Κούνησα το κεφάλι μου αριστερά και δεξιά λες και με κάποιον μαγικό τρόπο θα εξαφάνιζα τις σκέψεις από το μυαλό μου ενώ σηκώθηκα από το κρεβάτι. Άνοιξα την ντουλάπα μου και έπιασα μια γκρι φόρμα. Αφού την φόρεσα πήγα προς το δωμάτιο της Izzy.
Χωρίς να χτυπήσω ,μπήκα μέσα.
«Ει!» φώναξε εκνευρισμένη για ακόμα μια φορά.
«Ο κόσμος συνήθως χτυπάει πριν μπει μεσα σε ένα δωμάτιο ,θα μπορούσα να κάνω διάφορα πράγματα!»
«Όπως;» χαμογέλασα και στηρίχθηκα στην πόρτα, σταυρώνοντας τα χέρια μου.
«Τι θες Kian;» Απέφυγε την ερώτησή μου.
«Ήρθες να ζητήσεις συγγνώμη;» είπε σηκώνοντας το φρύδι της.
«Τι; Όχι. Ήρθα για να σε ρωτήσω αν μπορείς να πας να μου πάρεις φαγητό.»
Με κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα ανέκφραστη πριν αρχίσει να γελάει.
«Θα αστειεύεσαι έτσι;» συνέχισε να γελάει.
«Όχι πεινάω.»
«Πήγαινε πάρε μόνος σου.»
«Δεν μπορώ να οδηγήσω ενώ είμαι φτιαγμένος Izzy!»
«Wow, ο Kian έχει και συνείδηση...»
«Έλα τώρα Izzy... Θέλω να φάω και το ψυγείο είναι άδειο.»
«Πάρε τηλέφωνο τον φίλο σου, ίσως εκτός από χόρτο μπορεί να σου φέρει και φαγητό.» Είπε ενώ πέταξε ένα μαύρο σακουλάκι προς το μέρος μου το οποίο προσγειώθηκε μερικά εκατοστά μπροστά από τα πόδια μου.
«Έχεις χάλια στόχο.» Έσκυψα και πήρα το σακουλάκι.
«Έχεις χάλια αντανακλαστικά.» Είπε αδιάφορα πληκτρολογώντας κάτι στο κινητό της.
«Αλήθεια δεν θα πας να μου πάρεις φαγητό;» Ακούστηκα περισσότερο απεγνωσμένος απ' ότι θα ήθελα.
أنت تقرأ
Stay (#RBC2019)
عاطفيةΑπόσπασμα: Προχώρησα προς την κουζίνα και βρήκα τον Κίαν να κάθεται στο πάγκο και να τρώει την πίτσα από το ψυγείο. Στο ένα χέρι κρατούσε το κινητό του και στο άλλο ένα κομμάτι. Το κεφάλι του ήταν σκυμμένο και φαινόταν αφοσιωμένος σε αυτό που διάβαζ...